دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...
دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...

برای خوشبختی چیز زیادی نمیخواهم ...

برای خوشبختی چیززیادی نمی خوام همینکه بهترین مخالبان رواینجادارم منوکافیست

 

ادامه مطلب ...

شعورخریدنی نبودوگرنه برات میخریدم

روزگارعجیب هست

یارهاراجب به اخلاق بعضی ازآدمهای همیشه حق به جانب فکرکردم به اونایی که هیچ وهیچکسی روجزخودشون نمی بینندوقبول ندارندمثلااین نمونه اخلاق تورونشون میده که میدونم باخودت چی میگی بعدخوندن این وبلاگ...

اخلاقم گنده است ؟اخلاق خودم است !بیش از حد مغرورم؟به خودم مربوط است....
تمام زندگیم خودخواهانه است؟زندگی خودم است !از بعضی ها متنفر شدم؟دلِ خودم است !
از نصیحت کننده ها خوشم نمی اید؟سلیقه ی خودم است !صدای خنده هایم از حالت عادی بلندتر است ؟
خوشحالی خودم است !یک عده را فراموش کردم؟حافظه خودم است !!دلم می خواهد همین طور باشم!
اصلا برایم مهم نیست چه فکری در مورد من می کنی...مهم این که من چی فکر می کنم...
مجبور به تحمل من نیستی!کسی جرأت ندارد از صفحه بازی مرا بیرون بی اندازد..............
شوخی نیست...من...شاه شطرنجم..................

آره ایناروتومیگی باخودت درسته حق باتوست کسی مجبورت نکرده کاری برخلاف میل وخواستت بکنی اماحق نداری

بااحساس کسی وعشق انسانی بازی کنی وزندگی ها روبه لجن بکشی وبری !!!کی بهت گفته میتونی راحت دل بشکنی مگه من مث توام ازسنگ!؟نه اشتباه میکنی یکم احترام به ارزشهاوخواسته هاازتوچیزی کم نمیکرد

متاسفانه شعورخریدنی نبودوگرنه برات میخریدم



 

ادامه مطلب ...