دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...
دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...

تقدیم به عشقِ لعنتیِ زبان نفهم ..

تقدیم به عشقِ لعنتیِ زبان نفهم ...


می‌ می‌خورم یک پیک مانده تا ته شیشه

می می‌خورم دردم رسیده تا خود ریشه

یک پیک مانده تا به مستی و سبک‌بالی

می‌بینمت در اشکایم غرقِ خوشحالی

با مستی‌ام این شب را سحر کنم بی تو

من مُستم آماده‌ام سفر کنم بی تو

یک پیک مانده تا ته مستی فروپاشی

تردید دارم تا ابد منتظرم باشی

یک پیک مانده تا سیاه مستی و بیهوشی

یک پیک مانده تا فراموشی فراموشی

هی پیک می‌ریزم دوباره پیک می‌ریزم

با یک خشابِ قرصِ خوابِ ریخته رو میزم

یک پیک مانده تا بمیرم تا تهِ کارم

بانوی خائن تا ابد من دوستت دارم

پر می‌کنم با اشک هایم پیکِ آخر را

دنیا فراموشش شده این مردِ آذر را

لب‌ را گذاشتم بر لبت رو صفحه‌ی گوشی

امشب تن دادم به تمرینِ فراموشیم

می‌بوسمت با مزه‌ی ویسکی و با فریاد

می‌بوسمت اصلن مهم نیست هرچه بادآباد

این بوسه‌ات شد مزه‌ی این پیک زهرآلود

باور بکن این انتهای قصه‌ی من بود ...


"ساسا"           به عشقِ ممنوعِ من ...



میشه یک لحظه بی غفلت

توی نگاه تو گم شد

میشه با دیدنِ چشمات

اسیرِ یک توهم شد

میشه وقتی که می‌بینی

شدی تنهاترین تنها

با تو دل رُ به دریا زد

بات اومد تا ته دنیا

بزن حصارِت و بشکن

بیا بیرون گل نازم

اگه تقدیرِ من باخته

به چشمای تو میبازم

چیه عشقم چیه جونم

چرا اینقد پریشونی

فدای قلب و احساست

تو که تنها نمی‌مونی

درسته فاصله داریم

درسته که ازت دورم

ولی میدونی دلتنگم

ولی میدونی مجبورم

همین بسه برای من

بدونم داری میخندی

بدونم وقتِ خوابیدن

راحت چشماتو میبندی

همین بسه که میبینم

لبات خندون دلت شاده

همین که عشق و خوشبختی

توی فالِ تو افتاده

همین بسه که سهم من

از این دنیا چشات باشه

همین بسه که هر روز صبح

چشِ من با صدات واشه ...




"سام قبادی"

نظرات 1 + ارسال نظر
بهار سه‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 08:46 ب.ظ

قشنگ بود ممنون از مطالب خوبتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد