دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...
دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...

حالم خوبه اماتوباورنکن...

هرچی شعرعاشقانست من برای تونوشتم توجهنم میسوختم مینوشتم توبهشتم


دردوبلا... بعضی هابخوره توسربعضی ها...

ادامه مطلب ...

شکسته ام...


حالم اصلاخوش نیست روبه راه نیستم دل سنگین شده احساس میکنم روسینه ام نشستی وداری خفه ام میکنی ومن هیچ تلاشی واسه نجات خودم نمیکنم...

ادامه مطلب ...

ماه حسرت...



چه تلخ محاکمه میشوند پائیز و زمستان که برای جان دادن به

 درخت جان میدهند وچه ناعادلانه کمی آنطرفتر همه چیز به

 اسم بهار تمام میشود.


         

اولین ماه حسرت من سپری شد !

ماهی پر از درد و تنهایی .

نبایدهای بسیاری هنوز باید اند و خواستن های من

دچار اجاقی سرد با ظروفی جرم بسته .. .. ...



ادامه مطلب ...

*..*..*زخمی تر از همیشه*..*..*


مرا با لباس عشق در خاک گذارید تا بفهمد تا آخرین لحظه زندگی رنگ عشق او به تن داشتم.

چشمان مرا باز گذاریدتا در یابدچشم در راه نگاه زیبای او بود تا لحظه مرگ.

دستان مرا باز گذارید تا ببیند تا آخرین نفس تشنه آغوش گرم او بودم.




تنهام گذاشت رفت(روحت شاد...


حرف هایی هست برای نگفتن

 و ارزش عمیق هر کسی به اندازه ی حرف هایی است که برای نگفتن دارد.

یکی از اون حرفا اینه

از ما گذشت و رفت ولیکن تو روزگار، فکری به حال خویش کن، این روزگار نیست

 

ادامه مطلب ...

آدمک کوکی...

ای آدمک کوکی
صبح شد که بیدار شی
مثل همه عمرت

تکرار شی و تکرار شی...(تومث روبات چقدرسردوبی روح بودی ومن چقدرگرم چون کوه آتشفشان اماتوچگونه سردم کردی که خوددرحیرتم!!!خواستی عاشق نباشم امامن اگه عاشق نباشم میمیرم...خدایاعاشقتم ببخش منواگه مسخ بنده نامردت شدم...

خدایا...)


tark.. (3).JPG

دنبال کسی نیستم که وقتی میگم میرم بگه : "نرو "

کسی رو میخوام که وقتی گفتم میرم بگه :

"صبر کن منم باهات بیام، تنها نرو...

ادامه مطلب ...

نرو..

به من گفت:نرو که بن بسته!
گوش نکردم ، رفتم
وقتی برگشتم و به سر کوچه رسیدم

پیر شده بودم . . .



هرچی مهربون تر باشی بیشتر بهت ظلم میکنن

هرچی صادق تر باشی بیشتر بهت دروغ میگن

هرچی خودتو خاکی تر نشون بدی واست کمتر ارزش قاعلند

هرچی قلبتو آسونتر در اختیار بذاری راحت تر لهش میکنن

و اگر بدونن که منتظری و بهشون احتیاج داری یه

دنیا ازت فاصله میگیرن...

ادامه مطلب ...

امشب ای سرو من در کنار کیستی


 

امشب ای سرو من در کنار کیستی
دوش بودی یار من . امروز یار کیستی
برده ای صبر و قرار از من
رفتی از نظر . ای قرار جان و دل
ای قرار جان و دل . صبر و قرار کیستی

ادامه مطلب ...

معنی عشق واقعی رونمیفمی...

داستانی که درادامه مطلب نوشتم بخون تا...من که گریم گرفته بود...

میگن سرعاشق وراحت میشه کلاه گذاشت عاشق اعتمادمیکنه ایمان داره باورداره وای توچه کردی بااعتقادوباورهام! بفکرمن نباش اصلابروعشقم توآزادی،اگرگفتن فلانی کوبگورفتم سفر.من توخودم حیرونم عجب صبری دارم دیگه حتی نمیدونم بهارباهات چه نسبتی دارم؟چقدربایدبمونم تابشه عشقت فراموشم دلم لک میزنه واست وقتی إزم دوری...

درگیرنفساتی توآغوش یکی دیگه من اینجادرگیرهق هق وگریه...تلخی طعمی که نبودی کشیدم چه بی توتنهایی کشیدم جات توقلبم بوداماقلبم که مرده وقاتل جای مرگ خط کشیدن ...

عاشقای واقعی" اگه دردی توی دلشون باشه نمیتونن ازهم پنهونش کننن... حتی به زبون نمیارنش... چون " عشق واقعی" بهشون این قدرتو میده که بفهمن توی دلشون واقعا چی میگذره... تو هر فاصله و هر وضعیتی که باشن.....

 فکرمیکنی اگه جواب ندادم بفکردل خودم بودم نه من دیگه دلی ندارم

خواستم توبه آرزوت برسی من که آرزوت نبودم من فقط عروسکت بودم...

توبیخبری ازدردای من خوش باش عشق دیروزودشمن امروزوفردای من...


ادامه مطلب ...

۴فصل ناتمام...در عجبم راننده نیستم اما هرکس به من میرسد مسافر اس

چقدردلم میخواست توی این برف بزنم بیرون. تو هم باشی. با هم قدم بزنیم و سیگار بکشیم. یا بریم شکلات داغ بخوریم. دوست داشتم خودم را با صورت پرت کنم توی برف، تو ک باشی لابد اتفاقی نمی افتد. توی این برف کسی بیرون نمی آید آن وقت شهر میشد مال من و تو. بلند بلند صدای کلاغ در می آوردیم. وسط میدان همدیگر را میبوسیدیم. دست های یخ زده ام را ها میکردی.

اما من چند روز پیش مردم. با شروع ... سالگی م. یکی بود میگفت خیلی ها توی ... سالگی میمیرند و توی هفتاد سالگی ب خاک سپرده میشوند. حالا من ...سال تمام وقت دارم بنشینم پشت تمام پنجره های شهر و برف را تماشا کنم و برای با تو بودن خیال بافی کنم.


Naghmehsara.ir (45)

قندان خانه را پر کردم از حرف هایت …

تو که میدانی …

من چای تلخ دوست ندارم …

هوس فنجانی دیگر کرده ام …

کمی بیشتر بمان …


ادامه مطلب ...

بگوچرا؟

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری دوم www.pichak.net کلیک کنید


ازت میخوام به چندتاسوالم جواب بدی ألبته اگه روت میشه بعدش بروباوجدانت راحت باش؟

۱_چرابهم خیانت کردی؟...

ادامه مطلب ...

حتمابخون...


بعد از تو دیگه مرد نیستم اگـﮧ بخندم
پسر : ضعیفـﮧ دلموטּ برات تنگ شده بود " اومدیم زیارتت ڪنیم
دختر:تو باز گفتے ضعیفـﮧ ؟
پسر:خب منزل بگم چطوره ؟
دختر:وااااے از دست تو!
پسر:باشـﮧ باشـﮧ ویڪتوریا خوبـﮧ ؟
دختر:اه اصلا باهات قهرم!!
پسر:باشـﮧ بابا " تو عزیز منے خوب شد؟ آشتے؟
دختر:آشتے " راستے گفتے دلت چے شده؟؟
پسر:دلم!؟ آها از دیشب تا حالا یڪم پیچ میده!!
دختر:واقعا ڪـﮧ!
پسر:خب چیـﮧ ؟ نمیگم مریضم اصلا " خوبـﮧ ؟

دختر:لوووووس!!

....................

ادامه مطلب ...

لعنــــتــے

لعنــــتــے تـــمام روزهایے ڪـــﮧ ســـرگرمـیت بــــودم،

                                                     "زنـــــــدگیم بـــــــــودے"






ادامه مطلب ...

تولدی دوباره...واین تویی

احساسم روفهمیدی...
فرشته
*♥♥♥اسمش را میگذاریم : فرشته مجازی اما آنسو یک آدم حقیقی نشسته است . . .♥♥♥*


ادامه مطلب ...

هرگزنخواهی فهمیدمن واست چی بودم...


دختر پسری با سرعت 120کیلومتر سواربر موتور سیکلت .
دختر:آروم تر من می ترسم ..
پسر: نه داره خوش میگذره .
دختر:اصلا هم خوش نمی گذره تو رو خدا خواهش میکنم خیلی وحشتناکه .
پسر:پس بگو دوستم داری .
دختر:باشه باشه دوست دارم حالا خواهش میکنم آروم تر.
 پسر:حالا بغلم کن(دختر بغلش کرد)
پسر: می تونی کلاه ایمنی منو بذاری سرت؟داره اذیتم می کنه.
 و.... ..................
روزنامه های روز بعد: موتور سیکلتی با سرعت 120کیلومتر بر ساعت به ساختمان
اثابت کرد .موتور سیکلت دو نفر سر نشین داشت اما تنها یک نفر نجات یافت
حقیقت این بود که:
 اول سر پایینی پسر متوجه شد ترمز بریده اما نخواست دختر بفهمه در عوض
خواست یه بار دیگه از دختره بشنوه که دوستش داره(برای آخرین بار)

ادامه مطلب ...