دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...
دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...

ﻣﻦ ﺑﻪ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ خیلی ام ﺍﻣﺎ ﺗﻮ ﺑﺎ ﺧﯿﻠﯿﺎ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ


آنقدر پیش این وآن از خوبیهایت گفته ام
که وقتی سراغت را میگیرند
شرم دارم بگویم تنهایم گذاشت...

 


همه زندگیم درد است؛ درد..
نمی دانم عظمت این کلمه را درک می کنی یا نه؟!
وقتی می گویم درد...
تو به دردی فکر نکن که جسم انسان ممکن است از یک بیماری شدید بکشد!
نه؛ روحم درد می کند!

بههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههار

ادامه مطلب ...

لیاقــــت داشتــــه بــــاش !!!

 غروبا میون هفته بر سر قبر یه عاشق
یه جوون میاد میزاره گلای سرخ شقایق
بی صدا میشکنه بغضش روی سنگ قبر دلدار
اشک میریزه از دو چـشمش مثل بارون وقت دیدار
زیر لب با گریه میگه : مهربونم بی وفایی
رفتی و نیستی بدونی چه جگر سوزه جدایی !
آخه من تو رو می خواستم ، اون نجیب خوب و پاک
اون صدای مهربون ، نه سکوت سرد خاک
تویی که نگاه پاکت مرهم زخم دلم بود
دیدنت حتی یه لحظه راه حل مشکلم بود
تو که ریشه کردی بـا من ، توی خاک بیقراری
تو که گفتی با جدایی هیچ میونه ای نداری
پس چرا تنهام گذاشتی توی این فصل سیاهی ؟
تو عزیزترینی اما ، یه رفیق نیمه راهی
داغ رفتنت عزیزم خط کشید رو بودن من
رفتی و دیگه چه فایده ؟ ناله و ضجه و شیون ؟
تو سفر کردی به خورشید ، رفتی اونور دقایق
منو جا گذاشتی اینجا ، با دلی خسته و عاشق
نمیخوام بی تو بمونم ، بی تو زندگی حرومه
تو که پیش من نباشـی ، همه چی برام تمومه
عاشق خـسته و تنها ، سر گذاشت رو خاک نمناک
گفت جگر گوشه ی عشقو ، دادمش دست تو ای خاک !
نزاری تنها بمونه ، همدم چشم سیاش باش
شونه کن موهاشو آروم ، شبا قصه گو براش باش
و غروب با اون غرورش نتونست دووم بیاره
پا کشید از آسمون و جاشو داد به یک ستاره
اون جوون داغ دیده ، با دلی شکسته از غم
بوسه زد رو خاک یار و دور شد آهسته و کم ک
ولی چند قدم که دور شد دوباره گریه رو سر داد
روشو بر گردوند و داد زد : به خدا نمیری از یاد !!



✗ ﻣـﺸﮑﻠــــﻢ ﺍﯾــــﻨﻪ ﮐـــﻪ: ﺻــــﺪﺍ ،
ﺭﻓــــﺖ ... ✗
✗ ﺗـﺼﻮﯾــــﺮ ، ﺭﻓــــﺖ .... ﺧـﺎﻃــــﺮﺍﺗـﺶ ،
ﻣــﻮﻧــــﺪﻩ ﻧــﻤﯿــــﺮﻩ ... ✗

ادامه مطلب ...

از دل برود آنکه از دیده رود....(تقدیم به بهار)

خیانت تنها این نیست که شب را با دیگری بگذرانی ...
خیانت تنها این نیست که دستت را در خفا در دست دیگری بگذاری ...

خیانت میتواند دروغ دوست داشتن باشد !



وقتی که تو نیستی
من حزن هزار آسمان بی اردی بهشت را
گریه میکنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ادامه مطلب ...

گاهی شادی گاهی غم...

 

اینکه مرتب خودتو به دیگری یادآوری کنی تا فراموش نشی ، عجیب غم انگیزه !

من که اینجوری بودم بایداززبونش حرف میکشیدم که دوستم داره بیادمه چی میخوادچی میخوام...


درد دارد کـــسی تــــــــنهایــــتـــــــ بــــگذارد کــــــه بــه جــــــــرم با او بــــــــــودن ..
هــــمه تـــــــــــنهایـــــــــتــــــــ گـــذاشـــتن !


وتودورشدی ازمن تویی که هروزباهام بودی یکهو‍‍‍‍شدی بی معرفت.

درسته دلتنگتم وبی تاب تواماحاضرم باهمین بی قراری بمیرم اماتورنبینم

تصمبم گرفتم همه چی تووبلاگم روتقدیم به فرشته مجازیم کنم بهار...به امیدشادی توبهار


هرزه با تن فروش فرق داره؟

هرزه ذاتش کثیفه،

تن فروش شغلش کثیفه،

هرزه خودش میخواد که تو بغل این و اون بخوابه،

اما تن فروش مجبوره که این کاره کنه،

هرزه واسه دل خودش تن به اغوش هر کس و نا کسی میده،

اما تن فروش واسه دل خانوادش این کارو میکنه،

هرزه واسه خوش گذرونیش که با هر اشغالی میپره،

ادامه مطلب ...

تلـــخ است...

 صبر کردن دردناک است...
و فراموش کردن دردناک تر
ولی از این دو دردناک تر این است...
که ندانی باید صبر کنی یا فراموش...

تلـــخ است...(زازا)

فـــرداهـــایــی را مــی گــویـــم؛
کــــه قــــــرار است؛
از تـــــو کــه همـــه دنیــــای منــــی؛
یک انســـان معمــولـی بســـازم. . .



باز شبی دیگروتنهایی تکرار
سوز سرماوهجومی گریان
باز غربت نامعلوم هوا
بلعید نفس گرم مرا
باز دم سرد خزان
یاداور من آشفته تراز من شد
وای!
چه کنم با همهمه تکرارها...؟


امروزبرخلاف میلم رفتم رای دادم داشتم فکرمیکردم اینقدرمیشناسمت که میدونم به کی رای میدی یاحتی داری چیکارمیکنی!!!

ادامه مطلب ...

تقدیم به بهارجون...

گفتی دهانت بوی شیر میدهد…

 

و…

 

رفتی …

 


آهای عشق من …

 


امشب به افتخار تو دهانم

 

 

بوی مشروب، بوی سیگار، بوی دروغ میدهد …

 

برمیگردی ؟؟

 

 

  ادامه مطلب ...

ویروس بی مهری...

دبروزخواب تورادیدم خوابی که حقیقی ترازهرلحطه بودحقیقی ترازوجودزنده وحاظرخودت...خواب دیدم که باکسی که تورامیشناخت وعضوخانواده ات بود صحبت ازتوودلتنگی هاوعلاقه ام بتوکردم وباهاش تانزدیک خونه شما آمدم وبعدرفتم تااینکه حس کردم بایدبه عقب برگردم به امیدی که ببینمت ونگاهی برای آخرین باربه خانه شمابیندازم که تورادیدم که بالبخندی زیبابدنبالم آمدی نگاهت وحضورت چقدرحقیقی بودندانگارغمی نبوددروغ وخیانت وبی وفایی نبود...

آه وافسوس اینک ازلحظه ای که ازخواب برخواستم همه چیزرابازهم تباه وویران مصنوعی دیدم...

تونیستی امادلم بیش ازحدگرفته دلتنگی من بخاطرخیلی چیزهاست اماتوچه میفهمی دلتنگی

چیست تونمیدانی من سکوت کردم تاشکنجه هایت بیشترازاین قلب وروحم رانیازاردتامبتلابه دردتونشوم

تاویروس بی مهری و سردی وظلم وبیتفاوتی هایت به من سرایت نکند...میخواهم بهاری باشم وگرم !

بهاری بمیرم چون ندای آزادی که امثال

مث توفریادعاشقانه شان راخفه کردن...

من معنی دلتنگی راخیلی بیشترودورترهم تجربه کردم هنگامی که عزیزانی راازدست دادم که نبودشان درزندگی ام رانگذاشتم کسی احساس کندامابعضی دلتنگی هاهرروزتازه میشوندچون زخمی ناسوربردل!!!

درانتظارمعجزه  نیستم نمیخواهم بدانم کجایی وچه کارمیکنی حتماکسی هست که بیشترازمن برایش ارزش

قایلی هرچندکه این حق توست من بابهاری بهارم راگذراندم که هرگزتمام نمیشودکه هرگزخزان

نمیشودحتی اگربرگهای سبزش راامثالی چون تودزدیده باشندبازهم چون سروکمرخم نخواهدکرد...




خـــدایــــــــــا ...

از تــــو معــجـــــزه میخـــواهــــم.

مـعجـــــزه ای بــــــــزرگ در حـــد خـــــدا بـــودنــت!

تـــــو خـــود بــهــتـــر میـــــدانــــی.

مـعجـــــزه ای کــــه اشـک شـوقــــم را جـــاری کنـــــد...!!!

نــــاامــیـــــــد نـیستــــم...

فــقــط دلـــتنگــــــــم ...!

عکس

 

ادامه مطلب ...

دنیای فانتزی من...

ﻋﻠل ﻣﺮﮒ ﻭ ﻣﯿﺮ ﺩﺭ ﺍﯾﺮﺍﻥ

ﺟﺪﯾﺪﺗﺮﯾﻦ ﻋﻠﺖ ﻣﺮﮒ ﻭ ﻣﯿﺮ ﺩﺭ ﺍﯾﺮﺍﻥ
ﺫﻭﻕ ﻣﺮﮒ - ﻋﻠﺖ : ﺭﻓﺎﻩ ﺑﯿﺶ ﺍﺯ ﺣﺪ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﮔﺮﺍﻧﯿﻬﺎﯼ ﺍﺧﯿﺮ
ﺯﺧﻢ ﺑﺴﺘﺮ - ﻋﻠﺖ : ﮐﻨﺪﯼ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﺍﻧﻠﻮﺩ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺁﺛﺎﺭ ﺍﻓﺘﺨﺎﺭﯼ
ﭘﺎﺭﮔﯽ ﺭﻭﺩﻩ - ﻋﻠﺖ: ﺧﻨﺪﯾﺪﻥ ﺑﯿﺶ ﺍﺯ ﺣﺪ ﻫﻨﮕﺎﻡ ﺗﻤﺎﺷﺎﯼ ﺑﯿﺴﺖ ﻭ ﺳﯽ
ﺳﮑﺘﻪ ﻣﻐﺰﯼ - ﻋﻠﺖ : ﻣﺤﺎﺳﺒﻪ ﻗﯿﻤﺖ ﺍﺭﺯ ﺑﺮﺍﺳﺎﺱ قیمت بانک مرکزی 1226 تومان و ﻗﯿﻤﺖ ﺁﺯﺍﺩ ﺁﻥ
ﺗﻮﻣﻮﺭ ﻣﻐﺰﯼ - ﻋﻠﺖ :ﺗﻼﺵ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﺭﮎ ﺟﺪﻭﻝ ﺁﻣﺎﺭﺗﻮﺭﻡ ﻣﻮﺭﺩ ﻧﻈﺮ ﺑﺎﻧﮏ ﻣﺮﮐﺰﯼ
ﻣﻨﻨﮋﯾﺖ ﻣﺰﻣﻦ - ﺗﻼﺵ ﺑﺮﺍﯼ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﯾﺎﺭﺍﻧﻪ اسفند ﻣﺎﻩ ﺍﺯ ﻋﺎﺑﺮ ﺑﺎﻧﮏ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﻭﺍﺭﯾﺰ
ﺩﻕ ﻣﺮﮒ - ﻏﺼﻪ ﺣﺎﺻﻞ ﺍﺯ ﺩﯾﺪﻥ ﻓﻘﺮ ﻭ ﺟﻨﺎﯾﺖ ﻭ ﺑﯿﮑﺎﺭﯼ ﺩﺭ ﺍﺭﻭپا

ادامه مطلب ...

حکایت دوست

نیما یوشیج در جشن یک سالگی

فرزندش نوشت:

پسرم!یک بهار، یک تابستان، یک پاییز و یک زمستان را دیدی.
از این پس همه چیز جهان تکراریست
جز مهربانی...




حکایت دوست حکایت همان کهنه شرابسیت که هرچه بیشتر بماند مستیش بیشتر میشود.

تقدیم به کهنه ترین شراب از طرف مست ترین دوست .?

به سلامتى بهروز وثوقی که گفت: رفیق آلوچه نیست بهش نمک بزنى، عاشق نیست بهش کلک بزنى، رفیق مقدسه،باید جلوش زانو بزنى...رفیق خیلی مخلصیم.


ادامه مطلب ...

قدرهم وبدونیم...

فیلم هندی

ﺩﺧﺘﺮ ﺍﺯﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﮔﻔﺘﻦ ﻫﺮ ﺷﺐ ﭘﺴﺮﻩ ﺧﺴﺘﻪ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ ..
ﯾﮏ ﺷﺐ ﻭﻗﺘﯽ ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﺁﻣﺪ ﺑﺪﻭﻥ ﺁﻥ ﮐﻪ ﺁﻧﺮﺍ ﺑﺎﺯﮐﻨﺪ ﻣﻮﺑﺎﯾﻞ ﺭﺍ ﮔﺬﺍﺷﺖ ﺯﯾﺮ ﺑﺎﻟﺶ ﻭ ﺧﻮﺍﺑﯿﺪ
ﺻﺒﺢ ﻭﻗﺖ ﻣﺎﺩﺭ ﭘﺴﺮﻩ ﺑﻪ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺯﻧﮓ ﺯﺩ ﻭﮔﻔﺖ:
ﭘﺴﺮﻡ ﻣﺮﺩﻩ ...
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺷﻮﮐﻪ ﺷﺪ ﻭ ﭼﺸﻢ ﭘﺮ ﺍﺯ ﺍﺷﮏ ﺑﻼﻓﺎﺻﻠﻪ ﺳﺮﺍﻍ ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﺷﺐ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺭﻓﺖ ..
ﭘﺴﺮﻩ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩ : ﺗﺼﺎﺩﻑ ﮐﺮﺩﻡ ﺑﺎﻣﺸﮑﻞ ﺧﻮﺩﻣﻮ ﺭﺳﻮﻧﺪﻡ ﺩﻡ ﺩﺭ ﺧﻮﻧﺘﻮﻥ ﻟﻄﻔﺎ ﺑﯿﺎ ﭘﺎﺋﯿﻦ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﺑﺮﺍﯼ ﺁﺧﺮﻳﻦ ﺑﺎﺭ ﺑﺒﻴﻨﻤﺖ »...
ﺧﻴﻠﻲ ﺧﻴﻠﻲ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ

پ.ن: فیلم هندی نبود ازش عبرت بگیریم که از ثانیه ثانیه ی با هم بودن لذت ببریم و تا هستیم به یاد هم باشیم ;)

ادامه مطلب ...

دل دله دیوونه

سخت است سکوت کردن وازتونگفتن ولی دلم خیلی هوات روکرده وبی اختیاروقتی بیادتومیوفتم اشک...

 عشق وتنفرم بتوبی اندازه هست آرزومیکنم کاش برگردیم به گذشته ومن جبران میکردم اشتباهاتم روکاری نمیکردم که دوستیمون مث دوستی خاله خرسه بشه...دیگه به اندازه بهت محبت میکردم نه بی اندازه

میدونی من اهل انتقام نیستم امابخاطرشکستن دل وبازی بااحساسم وعذاب دادنمبایدباتوچه کنم!!!

نمیشه آروم بودنمیشه امانمیتونم آرامش تورووخوشبختی توروفدای خواسته های خودم بکنم قربانی بلایی ک سرم آوردی بکنم این دل دله دیوونه منه که میخواست تمام عشقی که داره بهت هدیه کنه...

برای هزارومین باردلم گرفته وشباهنگام خداراصداکردم وبااشکی که ازگونه ام به پایین میلغزیدجستجومیکردم خاطرات بهاریمون رو!صدات زدم امابازهم جوابی نشنیدم...همیشه باخودم میگفتم هیچی نمیتونه رابطه منوتوروخراب کنه وباسرنوشت میجنگیدم باخودم وتومیجنگیدم نمیذاشتم سردی تووحرفهات منوازمیدان بدرکنه ولی اون لحظه هایی که داشتی باحرفهات ورفتارات شکنجم میدادی من خیلی خودم وکنترل میکردم که بهانه ای دستت ندم وسعی میکردم بهت بیشترعشق بورزم امانمیشدخون به مغزم دیگه نرسیدبعدازیک سال عذاب سعی کردم آروم کناربکشم تاتومث من عذاب نکشی ولی توچه میدونی بادوری ازتوعذابم بیشترشده...عذابم بامرگ پایان میابدوبس تورودوست دارم بخاطرلحظات خوبی که بهم هدیه کردی وبخاطرخراب کردنش ازت بیزارم کاش جورد دیگه تموم میشد...

ادامه مطلب ...

عشق ...

این هفته هابارندگی زیادشده وحال وهوای منم بدجورشده دلتنگی هام بیشترازپیش شده هرچندکه بارون ودوست دارم امایادروزهای عاشقانه ای که داشتم میوفتم.دیشب هم بارون شدیدبودوساعت ۹شب بمدت ۲۰دقیقه زیربارون بودم خیس شده بودم وهمه ماشین هاردمیشدن وازداخل نیگاهی به من باتعجب میکردند،حس کردم میشه زیربارون گریه کردواشکام وکسی نبینه پس خواستم گریه کنم دیدم نمیشه یادیارافتادم که امشب حتماکنارعشقشه وداره صفامیکنه پس گریه چراشادبایدبوداون بلاخره بمراددلش رسیده ومن...شایداشتباه میکنم اماچطوربایدبفهمم!نمیشه ونمیخوام بفهمم بیشترعذاب میکشم میدونم!تحمل ندارم که ازتوخبربشنوم یاببینمت میمیرم!الان هم هنوزیک چیزایی روباورندارم...


ادامه مطلب ...

روزت مبارک پدر...

پدر لطف خدا برآدمیزاد, پدرکانون مهر و عشق و امداد' پدرمشگل گشای خانواده' پدر یک قهرمان فوق العاده پدر آموزگاری بی مواجب ' بدوشش کوله باری از مخارج' پدر سرخ میکند صورت به سیلی'رخ فرزندنگردد زردو نیلی'پدریک داستان نانوشته'پدرهمراه مادر دربهشته' خوشا آنان پدردرخانه دارند درون خانه یک پروانه دارندهدیه به روح پدرهایی که رفتند( الفاتحه ) و تبریک روز پدر به پدرهایی که هستند.

پدرم ..... پاکی قدومش.صفای وجودش.سنگینی سکوتش.نجابت وغرورش وباز زمزمه کلامش درجذابه محراب گسترده وسیع جنت بود ومن فقط پدر می خواندمش ..... ، به یاد پدرانی که در کنأرمان نیستن.به یاد بود چنین روزی فاتحه ای میخوانیم.......... پدرم روزت مبارک هرچندکه دربین مانیستی...

پدر


تولد امیر مومنان حضرت علی (ع) رو به همه ی عاشقانش تبریک میگم

هچنان باران میبارد...


همچنان باران میباردوهمچنان من زندانی خاطرات تودراتاق تنهایی ام هستم همه رفتندومن نمیدانم چرامانده ام پای تو...نمیدانم امامیمانم تاابداین دست من نیست تقدیر من نیست این قولیست که من به دل شکسته وصبورم دادم قصه ای برایم گفت ومرامجاب به بودن کردگفت میمانی؟گفتم هستم هرچه باداباد...شاهنامه قصه ماآخرش دیدنیست منی که بعدجدایی آخرراه تازه دیدم ...من دیدم امانفهمیدم چرااینقدربتوی ظالم وفادارم!!!!!یادت بیادداستان فیلم عاشقانه ای روکه واست تعریف کردم وگفتم منم مث اونم وتواشک ریختی...



مگه یادم میره توبرام چی بودی!چشم براهی سخته نمیخواستم برم اماراهی نداشتم جزفرارازتوکه بیشترازاین مجبورنباشی بهم دروغ بگی ونفش بازی کنی آره رفتم باتنفررفتم ولی باعشق رفتم این دوباهم ادامه میدن عشق وتنفر!عشق توواسه من اولین وآخرینه.میگذارم عشقمون همینطوری بمونه خاطرات ناب منوتودرصندوقچه دلم دفن خواهندشدوباخودم خواهم گفت به چشمات بیاموزهرکس ارزش دیدن ندارن من خربودم که فک میکردم جزتوکسی بهترتواین دنیانیست حالافهمیدم این دنیاباآدمهایی مث تواصلاخوب نیست آدمهایی فقط بفکرخودشونندودوست وواسه سواستفاده میخوان واسه پرکردن اوقات بیکاری!دنیاهمیشه اینجورنمیمونه نامرد...


همــآنگونهـ کهـ آمدمـــ ،

از خیالت پـآکـــ میشومـ ....

ـآرامــ‌.... بی صدا ... بی چراغ ...

قـــول میدهمــ ذره ای رفتنـــم ،

آرامــش /سکوتت/ را برهمـــ نزند .....

 
بـــی تــآبمـ نمــی شــوی ...

بــی قراری نمــی کنمـ ....

/فراموشـــیمــآن مبــآرکـــ/ .... (!)

نمی نویسم , چون می دانم هیچ گاه نوشته هایم را نمی خوانی

حرف نمی زنم , چون می دانم هیچ گاه حرف هایم را نمی فهمی

نگاهت نمی کنم , چون تو اصلا نگاهم را نمی بینی

صدایت نمی زنم , زیرا اشک های من برای تو بی فایده است

فقط می خندم ...

چون تو در هر صورت می گویی من دیوانه ام

پس فقط می خندم ...!

 

        

 

ادامه مطلب ...