دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...
دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...

من وتومثل دوتاخط موازی شده ایم...بفهم!!!

عمر را
از هیچ به هیچ رساندیم
و زمین
سرگردانی ما را پیوسته تکرار می کند...

زندگی وعشق برای هرکس تعریف ومفهوم خاصی داردامابرای یکنفرعشق هیچ معنی نداشت!همه چی مثل جک بودواحساس عاشقانه فانتزی ترین جمله...هرچندکه میدونم توچرابه این مرحله رسیدی امانمیدانم چرامنوبه این لحظه کشوندی که تسلیم این احساس بشم هااااااا؟

اینکه این حرف هارومیزنم قرارنیست یکطرفه به قاضی برم وبگم من بهترین ایده ال ترین مردروی زمین بودامابدهم نبودم...

چندروزقبل اس ام اس دادی بدین مضمون که ازمن دعوت کردی به نمایشگاهی که دایرکرده بودی حضوربهم برسونم!!!خب

من نمیدونستم چراتواین درخواست وکردی درحالی که من ازتودلکنده ام ونمیخوام ریختت روببینم امادوست دارم به کسانی که این نوشته هارودنبال کردندبگم حتمافهمیدیدچقدراونی که متاسفانه عاشقش بودم انسان بی خیال وشوتی هست که درک نمیکنه به کسی که خیانت ونامردی کرده وهزاران بارشکستش میادودرخواستهای عجیب میکنه نمیدونم چی بگم فقط واسه خودم متاسفم که واسه همچین آدمی که گهگاهی میادزخم کهنه ای روتازه میکنه ومیره چراانقدرزجرکشیدم  وتره خوردمیکردم

دست ازسرم بردارلطفا...

بلاخره بعداینکه امانتی روکه دستت دارم برام بیاری دیگه قسم میخورم به خدای احدواحدازیک کیلومتریتم ردنشم

این دوخط موازی هرگزکنارهم قرازنخواهندگرفت بفهم وسراغم نیا

زندگی من باارزش ترازاینه که واسه آدم نامردی مثل توهدربشه...چندروزقبل شکست عشقی دیگه ای ازیکی ازنزدیکانم  ودیدم که کارش به خودکشی وبیمارستان کشیدامامن که اینجوری نبودم مجنون بودم اماصبورترازحرفهام چون اینجاسنگ صبوردارم

ویک دنیاواسم باارزشن ......

 

 ﺳﮕﯽ ﻧﺰﺩ ﺷﯿﺮﯼ ﺁﻣﺪ ﻭ ﮔﻔﺖ: ﺑﺎ ﻣﻦ ﮐﺸﺘﯽ ﺑﮕﯿﺮ !...
ﺷﯿﺮ ﮔﻔﺖ: ﻣﻦ ﺑﺎ ﺗﻮ ﮐﺸﺘﯽ ﻧﻤﯽ ﮔﯿﺮﻡ
ﺳﮓ ﺑﺎ ﺻﺪﺍﯼ ﺑﻠﻨﺪ ﮔﻔﺖ :
ﻣﻦ ﻫﻢ ﻧﺰﺩ ﻫﻤﻪ ﯼ ﺳﮓ ﻫﺎ ﻣﯿﺮﻭﻡ ﻭ ﺑﻪ ﺁﻧﻬﺎ ﻣﯿﮕﻮﯾﻢ
ﮐﻪ
ﮐﻪ ﺷﯿﺮ ﺳﻠﻄﺎﻥ ﺟﻨﮕﻞ ﺍﺯ ﮐﺸﺘﯽ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﺑﺎ ﻣﻦ ﻣﯽ
ﻫﺮﺍﺳﺪ
ﺷﯿﺮ ﺩﺭ ﺟﻮﺍﺏ ﺳﮓ ﮔﻔﺖ : ﺳﺮﺯﻧﺶ ﺳﮕﺎﻥ ﺭﺍ ﺧﻮﺷﺘﺮ
ﺩﺍﺭﻡ ﺗﺎ ﺍﯾﻨﮑﻪ ،
ﺷﯿﺮﺍﻥ ﻣﺮﺍ ﺷﻤﺎﺗﺖ ﮐﻨﻨﺪ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺳﮕﯽ ﮐﺸﺘﯽ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﻡ
=========
ﺧﻼﺻﻪ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩ ﺧﯿﻠﯿﻬﺎ ﺍﺭﺯﺵ ﺍﯾﻨﻮ ﻧﺪﺍﺭﻥ ﮐﻪ
ﺧﻮﺩﺗﻮ ﺑﺮﺍﺷﻮﻥ ﮐﻮﭼﯿﮏ ﮐﻨﯽ بی منظورگفتم خواهشابه

کسی برنخوره هرچندحقیقت تلخ باشه...



آنکـــــس کــــــه می گفت دوستـــم دارد

عـــاشقی نبــود کـــه به شــوق من آمده باشد

رهگذری بود که روی برگهای خشک پاییزی راه می رفت

صدای خش خش برگها همان آوازی بود که من گمان می کردم

می گـــویــد :...................... دوستت دارم .............................




من هم مثل همـه ی آدمـهــا
درد
دارم …
حتـمـاً کـه نـبـایـد جـای ِ
زخـم هـایـم را بـه شمـا نـشان دهم



گاهی نیاز داریم بی خیال شویم ؛

بی خیال گذشته

بی خیال آینده

بی خیال احساس ،

بی خیال اگرها و شایدها

گاهی لازم است

بگوییم هر چه باداباد . . . !



ﺑﻌﻀﯽ ” ﺁﻩ ” ﻫﺎ ﺭﺍ
ﻫﺮ ﭼﻘﺪﺭ ﻫﻢ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺗﻪ ﺩﻝ ﺑﮑﺸﯽ
ﺑﺎﺯ ﻫﻢ ﺳﯿﻨﻪ ﺍﺕ ﺧﺎﻟﯽ ﻧﻤﯿﺸﻮﺩ
ﺍﻣﺸﺐ ﺳﯿﻨﻪ ﯼ ﻣﻦ ﭘﺮ ﺍﺳﺖ ﺍﺯ ﺁﻥ ” ﺁﻩ ”
ﻫﺎ ...




"تنهایی" تاوان همه "نه" هایی است که نگفتم

تا دل کسی نشکند همه ی " محبتهایی که زیادی هدر دادم تا

دلی به دست آورم همه ی دوستت دارم های آبکی که

جدی گرفتم...

همه ی سادگی که در این دنیای هزار چهره خرج کردم

تنهایی تاوان خطوطی بود

که بخاطرت ازشون رد شدم و دست آخر من موندم و خاطراتت...

تنهایی ... تاوان همه خوش بینی

است که به دنیا و آدمهای این روزها داشتم !


حواست هست خدا؟؟؟؟
هروقت صدای شکستن خودمو شنیدم.گفتم باشه منم خدایی دارم....
حواست هست خدا؟؟؟؟؟ازبچگی تا الان هروقت زمین خوردم و به سختی پاشدم یه جمله شنیدم"غصه نخور خدا بزرگه"
حواست هست خدا؟؟؟؟؟حواست هست هرروز باهات درد و دل می کنم؟؟؟؟
حواست هست غصه هام داره سنگینی می کنه؟؟؟؟؟؟
حواست هست خیلی وقته چشام بارونیه؟؟؟؟؟
حواست هست نفس کم آوردم؟؟؟؟
خدایا نفس میخوام....
خداااااآاایآاااا یه خنده از ته دل میخوام....
همه خنده تلخه امروزمو بگیر ویکی از خنده های شیرین کودکی ام رو بهم پس بده....
خدااااا.......
هیچ حواست هست صدای هق هق گریه هام ازهمون گلویی میاد که تو از رگش به من نزدیکتری؟؟؟
.
.

ﻏﻤﮕﯿﻦ ﺗﺮﯾﻦ ﺭﻭﺯ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﺎ
ﺍﻧﺴﺎﻧﻬﺎ ...
ﺭﻭﺯﯼ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﻢ
ﺑﺎ ﺍﺭﺯﺷﺘﺮﯾﻦ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺯﻧﺪﮔﯿﻤﻮﻥ ﻣﯽ
ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺑﻪ ﻧﺒﻮﺩﻧﻤﻮﻥ ﻋﺎﺩﺕ ﮐﻨﻪ ...





دلتنــــــگ نشــــدی ببیــــــنی

چـــــگونه خوبتـــــرین خــــاطره هــــــا

بی رحــــــم ترینــــــشان می شــــــود …



دیگر به آنها که رفتند نمیگویم برگردید

دیگر به آنها که هستند نمیگویم بمانید

زیرا من دیگر دلی ندارم که وابسته شود...

آنرا با تکه سنگی عوض کردم...



نظرات 1 + ارسال نظر
saye یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:24 ب.ظ http://ye-be-saye.blogsky.com

آپم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد