دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...
دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...

یک روزباهام خندیدو...یک روزبهم

یاد مان باشد ... پایان مهر است نه پایان مهــــــربانی ، مهربانیمان را از هـــــم دریغ نکنیم.

امروزهوای بارونی ازصبح داره منوهوایی میکنه ومث دیوونه هابرنم زیربارون وبه یادزجرهای عاشقانه وترنم خاطرات

پاییزی هق هق کنم ودرخیابانهای وابستگی بایادعشق گذشته ام قدم زنان خودراخالی کنم ازهرچه دلبستگی که بهت دارم اماازصبح خودم رازندونی کردم تاعذاب نکشم وشایدکاری نکن که بعدپشیمان دلم بشم

خاطرات بارونیم باتورابه یاددارم و...

افسوس من خیلی دیرفهمیدم توهم ممکنه نامردبشی.


تو که میدونستی من تکیه گاه محکمتم///

بگو با من دیگه چرا د آخه نوکرتم؟؟؟///

من که هردقیقم وابسته به دقیقه تو بود!!! ///

من که حتی لباس تنم به سلیقه تو بود !!!

روزی درآسمان برایت ستاره ای کاشتم تامراقبت باشدوازماه خواستم میزبان توباشد...

وای اگربدونی چقدرسختی کشیدم تابهت اثبات کنم عشقم رااما...

وای اگربدونی چقدرزجرکشیدم تاباخیانتت کناربیایم

وکاش آن ستاره مراازخیانتت آگاه میکرد

امافقط چشمک  زدندومن فریب خوردم.................................................................

اولش هی صبر می کنی هی می گویی درست می شود، نمی خواهی باور کنی نمی شود، دلت می لرزد ،بدون او
 بودن را تصور نمی کنی می ترسی اگر نباشد تو هم نباشی. دور که می شوی، می بینی این من می تواند بدون او باشد.
 می بینی که با تمام علاقه و دوست داشتن می توان رفت.گاهی باید رفت. اصلاحقیقت زندگی توی همین رفتن هاست .
رفتن هم خب
درد دارد، راهی ست که باید ازش عبور کنی. مثل یک تونل تاریک است. اما خوب بخشی از زندگیست. یک تصمیم است...
یادت باشد
پایان رابطه پایان جهان نیست. اولش مثل سقوط است جهان میچرخد و تو پرت میشوی بی اینکه بتوانی دستت را
به جایی بگیری. همه چیز با چنان سرعتی حرکت میکند که باور میکنی هرگز نمیخواهد بایستد. بعد کم کم سرعت
همه چیز کم میشود . سرگیجهء مداومت تمام میشود. همه چیز سر جای خودش قرار میگیرد و یکروز ناگهان بی اینکه
 متوجه باشی میبینی دیگر به طرف فکر نمیکنی و از فکر نبودنش دیگر قلبت تیر نمیکشد. هرچندکه باعث شکست
ودربه دری عشقش میشه واثربدی تاابدروقلبش میذاره ...اماعاشق باور میکنی عبور از این تونل سخت است ولی 
همه از ان عبور می کنند...

نبود ... پیدا شد ... آشنا شد ... دوست شد ... مهر شد ... گرم شد

عشق شد ... یار شد ... تار شد ... بد شد ... رد شد ... سرد شد

غم شد ... بغض شد ... اشک شد ... آه شد ... دور شد ... گم شد

تمام شد . . .

حس تریدباعشق ازمن حساس بگیربه من احساس بده بازم احساس بگیر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد