دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...
دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...

خداحافظ تابستان یادت باشد روزهای گرمت ب سردی گذشت!

یکی رفت ، یکی موند // یکی درگیره گذشته یکی ازعشقش گذشته

ببین چه سریع تابستان هم داره تمام میشه وپاییزغم انگیزازراه میرسه وکتاب زندگی من هم تندتند

ورق میخوره!دارم تلاش میکنم ازشرکتی که توش کارمیکنم بیام بیرون اماهنوزاسیرم ونتونستم به

اون هدفهام واسه کارجدیدم برسم.۱دلیل اینکه بایدبرم بخاطرخاطرات بدی هست که برام پیش اومد!یادتوو

عشقی که بتوداشتم میوفتم ازخودم بدم میادوقتی فکرمیکنم حاضربودم برات جون بدم!توویی که ارزشش

رونداشتی...حیف عمری که پات حروم شد،حرامت بادهرچه بتوازجونم ازاحساسم بتودادم وبخشیدم.روزت

ولدم گذشت وانتظارکشیدم شایدهنوزهم کمی انسانیت درمانده باشدوتبریک بگویی امااین احساسم هم

میدانست مارابه خیرتوامیدی نیست پس شرنرسان وسراغی ازمن نگیری بهتراست اماگاهی احساس

میکردم ذره ای فقط ذره ای قدرشناسی ومهربانی درتوهس اماافسوس.

بگذریم!امأاین روزهازدم توخط ذکرودعاآخه حاجت دارم واینکه دوباره دانشگاه ثبت نام کردم

میخوام همه چی روفراموش کنم!!! امیدوارم.

آخر شهریور که میشود

همه در انتظار یک عقب نشینی هستند
انگار هیچ کس دوست ندارد پاییز را ...

انگار همه ی قشنگی ها در تابستان است و بهار

انگار هیچ کس زیر باران پاییزی عاشق نشده
انگار هیچ کس روی برگ های خشک خاطره نساخته

اصلا انگار همه یادشان رفته
پاییز فصل نیست، پاییز عشق است

ساعت هایشان را عقب میکشند
تا به عقب برگردند!!
به یک ساعت قبل ...
آدم ها از پاییز میترسند
از باران و از خیس شدن میترسن...

خدایا به سرنوشت بگو اسباب بازی هایت بی جان نیستند ادمند...میشکنند...کمی ارام تر...



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد