دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...
دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...

اولین باری که آخرین بار بود

خواستم امروزازحس جدیدم صحبت کنم ازحسی که این تقریبا2هفته داره آروم آروم منوبه طرف دنیای فراموشی

مدهوشی وخاموشی میبره...چی بگم ازقلبم؟ اینقدرتنفرتوی سینه ام موج میزنه که حدودش بیش ازحدشده

ومن نگران خودم هستم ...اینکه دیگه فراموش کردم ک قبلاکسی تودل تیکه تیکم بوده که توزندگی شیرینم

اومدوبانامردیش عشق ووفاومهربانی روبه لجن کشیدورفت نمک خوردونمک دون شکست اینکه بایدتف کردبه

هرچی رفاقته...

اومدم کم کم ازخونه بیرون واززندان درونم بیرون زدم شایدتوی ان شهری که برام گوشه گوشه اش

خاطره است کمی باآدمهاباخیابوناآشتی کنم اماهنوزبااینکه یکم سخت بودامادیگه دلگیرنبود

دیگه تومغازه هاخیابوناچشام دنبال تونمیگشتن نمیخواستم دیگه بهت فکرکنم...

اولین باری که دوستت داشتم یادمه اولین باری که بهت فکرنکردم نمیدونم تواین 2هفته کی بود

اماآخرین بارهس که میخوام بگم دوستت دارم اولین باری که بهم خیانت کردی وباهام بدشدی

نمیدونم کی بودوشایدنفهمم امااخرین باری که بخاطرخیانتت اشک ریختم ویادمه...

اولین حس هامعمولاواسه آدم زیباست امابرامن این اواخرسوختن وزجربود...

میخواستم جملاتی ازاولین چیزابنویسم یاآخرین هااماترسیدم مث یک نفرین حساب بشه...

خب مث همیشه باچندتانقطه چین میگذرم ازادامه حرفام...






انگـــار صبــــورتر که میشوی؛ دنیـــا”پـــرروتر”میشـــود….!!!


نه به دیروز کار دارم نه به فردا فکر می کنم دوست دارم از همین امروز لذت ببرم ... خاطراتم را قاب

کردم و زدم به دیوار و از تماشایشان لذت می برم، چون چه خوب چه بد هنر دست خودم است ...

دوستم داشته باشی یا نداشته باشی به حالم فرقی نمی کند من یاد گرفتم که دوست بدارم که

عشق بورزم ... خطاکردی شاید ببخشمت نه اینکه لایق بخشایشی برای اینکه من لایق آرامشم ...

در کنارت بودم و تمام وجودم برای توبود تا وقتی برای من باشی،حالاکه با یکی دیگه هستی آهسته

و بی سر و صدا ولی با یک لبخند می روم، آخر شنیدم که می گویند جواب ابلهان خاموشی ست!!

چون، من یک عاشقم اماازتومتنفر



بار اول با معذرت خواهی !
بار دوم با گریه !
بار سوم با ریختن غرورت نگهش می داری !
ولی بار چهارم ...
... دیگه نه میشه ، نه باید کاری بکنی !
چون حتی اگه بمونه باز موقتیه !
یعنی کسی که دلش با تو نباشه و بخواد بره ، میره !
بفهم !
پس فقط برو کنار و بهش بگو :
خداحافظ .
بیشترش دیگه نمی ارزه


من رابــطه هایی را دوســت دارم که دو طــرفه اند...
هــر دو میکوشــند برای ادامــه دار شــدنش...
هــر دو خطــر می کنــند...
هــر دو وقــت می گــذارند...
هــزینه می کنــند...
هر دو برای یک لحظــه بیــشتر، در کنــار هــم بــودن
با زمــان هــم میجنــگند...
من عاشــــق رابطــه های دو طــرفــهام.
رابطه هــایی که بــرای هر دو طرف ادامــه اش،
با ارزشتــرین چــیز دنــیاست.
بــــرای هــــر دو...!


http://dl.iranmoosighi.ir/ahang/1391/04/23/Amin%20Rostami%20-%20Bi%20Marefat.jpg


بی معرفت دلم برات تنگ شده بی معرفت تو نیستی یو

گریه شده یه عادت دلم برات تنگ شده خیلی زیاد

دلم به جز تو هیچکس رو نمی خواد

اینقده گریه کردم این شبارو قسم دادم خدا رو به خدا رو

چه غصه ها که از غم تو خوردم عطر تو رو خونه به خونه بردم

من به تو دل دادمو دل سپردم نبودی که ببینی غصه خوردم

دلم برات تنگ شده خیلی زیاد نبودی یو ندید بی تو مردم




تنها راز منی...
تو را به خدا هم فاش نمیکنم!

نگاره: ‏یادت هست ؟
تخت خواب دو نفری که فقط به خاطر من خریده بودی 
هرشب با رویای من میخوابیدی 
اما.. حالا که شناختمت با خود میگویم 
چه تن های که روی آن تخت لمس نکردی 
وااااای واااااای 
امان از سادگی من‏

یادته تخت اینجوری دوست داشتی حالاواسه لمس کی نمیدونم اماطفلی من چه ساده وااااای واااااای
امان از سادگی من که حرفهات وباورمیکردم...




کاش وقتی فهمیدم دروغگو هستی همون جا ازت میگذشتم
کاش....

نظرات 3 + ارسال نظر
همیار بلاگ اسکای دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:27 ب.ظ http://blogchi.ir

سلام دوست عزیز
وبلاگ خوب و زیبایی دارید. امیدوارم موفق باشید.

اگر مایل به استفاده از امکانات جدید بلاگ اسکای هستید ما این امکان را برای شما فراهم کرده ایم.
پس با ما همراه باشید.
آموزش فعال کردن ابزارک نظرسنجی، ابزارک ابر برچسب ها، ابزارک جستجو و نمایش نتایج حاصل از جستجو، قابلیت لایک مطالب، نمایش نظرات در ادامه مطالب، امتیاز دهی به نظرات و ...
خدمات همیار بلاگ اسکای :
- ارائه قالب های متنوع و رایگان
- آموزش مطالب مفید و کاربردی در رابطه با نسخه جدید بلاگ اسکای
- قبول سفارش طراحی پوسته
- قبول سفارش تغییر و ویرایش قالب
- ثبت دامنه ملی ir

منتظر حضورتان هستیم.

همیار بلاگ اسکای

نیما دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:28 ب.ظ http://www.khaidaloo.blogsky.com

درود
انسانهایی که مورد خیانت واقع می شوند قطعا از خاءن والاتر بوده اند که برتریشان بر وجود خبیث این اشخاص سنگینی میکند و با فطرت پلیدشان خواسته یا ناخواسته هرز می گردند. لیک این حقیقت باید تبیین شود که جدایی امروز از فردایی ننگین بهتراست چرا که رفتنی حتما میرود و هر چه دیرتر ، این محبت یکطرفه بار ندامت سنگین تری به ارمغان خواهد آورد.
شاد زی مهر افزون

مرسی خیلی قشنگ گفتی ونوشتی توهم همیشه شادباشی

بهار سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:23 ب.ظ

بخاطر اینکه زخم روحت داره کم کم بهتر میشه خوشحالم، خیلی! هر کی ندونه، من میدونم جاش میمونه و هرگز فراموش نمیشه ولی مهم اینه که تو اینقدر قوی هستی که با این وجود ادامه بدی و زندگی کنی!
"بعضی آدمها با زندگی ما سازگار نیستن و باید این رو بپزیریم ، مسیرمون رو ازشون جدا کنیم و راه خودمون رو ادامه بدیم"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد