دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...
دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...

رفتنت...نبودنت نیست...


حق الناس تنهاچیزیست که درقیامت باشفاعت هم حل نمیشود.آنچه من ازتوبردل دارم نه پولیست

نه مالی،بلکه آنچیزیست که برروزگارم برجانم بردل شکسته ام آورده ای دانسته یاندانسته ،در

ماه خدا،به بزرگواری عشقی که حرمتش راشکستی به حقیقت دلی ساده که باآن بازی شدخیانت

شدشکسته شد!به اندوه چشمانی که ازاشک هرشب قرق خون شد!به نگاه منتظری که هردم به

زنگ خبری ازتوبه درودیواروبه آستان انتظارخشک شد!به تلخی دل داغدارم به لحظه هایی بااین

دل شکسته بازی ونامردی شد!به حرفهای زهرآلودی که برای سردکردن وفراری دادنم ازعشق ورزیدن

به توبه من زدی!به تک تک ثانیه هایی که منتظرت بیقرارت دلواپست چشم انتظارت گریانت ماندم .

به لحظه لحظه وقت وزمانی که برایت گذاشتم به آن دم که چون برایت هم دم بودم چون پدرچون مادر

ویاحتی همسرترخشکت کردم مراقب حال واحوالت بودم ...نمیگویم حق بامنست اماحق باتوهم نبود

اماحقم این نبودنمک نشناس...وبه نام تمام عاشقان دنیاهرگز

!حلالت نمیکنم


عکس

دردناک ترین جای قصه

اون جاییه که برات ارزوی خوشبختی بکنه


نگاره: ‏دردناک ترین جای قصه 
اون جاییه که برات ارزوی خوشبختی بکنه‏



دروغ بگو ؛ تا باورت کنند....!!
آب زیر کاه باش ؛ تا بهت اعتماد کنند....!!
بی غیرت باش ؛ تا آزادی حس کنند ....!!
خیانت هایشان را نبین ؛ تا آرام باشند ....!!
کذب بگو ؛ تا عاشقت شوند..................!!
هرچه نداری بگو دارم , هر چی داری بگو بهترینش را دارم ....!!

اگر ساده ای ؛
اگر راست گویی ؛
اگر باوفایی ....
اگر با غیرتی ! ا
گر یک رنگی ....

همیشه تنهایی :|


نگاره: ‏مصــرفــِ بیـش از حـد احــترام باعـثِ اختـلالاتـــِ روانـى طـرفِ مقـابــل و

 اختـلالاتـــِ عصبــى شــما میـگـردد !‏

 

 
ﯾﻪ ﺯﻥ ﻫﺎﯾﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ
ﺗﯿﭗ ﻧﻤﯿﺰﻧﻦ ﻭﻟﯽ ﻣﺘﻔﺎﻭﺗﻨﺪ
ﻫﯿﭻ ﻭﻗﺖ ﻣﺸﺮﻭﺏ ﻧﻤﯽ ﺧﻮﺭﻧﺪ
ﺑﻪ ﯾﺎﺩ ﻋﺸﻘﺸﻮﻥ ﺯﯾﺎﺩ ﻗﻬﻮﻩ ﻣﯽ ﺧﻮﺭﻧﺪ،
ﭼﻮﻥ ﺧﻮﺏ ﻗﻬﻮﻩ ﺩﺭﺳﺖ ﮐﺮﺩﻥ ﺭﻭ ﻫﻤﻮﻥ ﻋﺸﻖ ﻗﺪﯾﻤﯽ ﺑﻬﺸﻮﻥ ﯾﺎﺩ ﺩﺍﺩﻩ
... ﺳﺎﻋﺖ ۱ ﺷﺐ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻦ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﺗﻮ ﺧﯿﺎﺑﻮﻧﺎ ﺭﺍﻧﻨﺪﮔﯽ ﮐﻨﻦ،
ﻗﺪﻡ ﺑﺰﻧﻦ ...
ﺳﯿﮕﺎﺭ ﺑﮑﺸﻦ ...
ﻭﻟﯽ ﻫﻤﻮﻥ ﺳﺎﻋﺖ ﻣﯿﺘﻮﻧﻦ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﺸﯿﻨﻦ
ﻭ یه ﺗﺮﺍﻧﻪ ﺭﻭ ۱۰ ﺑﺎﺭ ﮔﻮﺵ ﮐﻨﻦ
ﻋﻄﺮﻫﺎﯼ ﺗﻠﺦ ﻭ ﻣﺮﺩﻭﻧـﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻥ
ﭼﻮﻥ ﺍﯾﻦ ﻋﻄﺮﻫﺎ ﺑﻮﯼ ﯾﻪ ﻣـــﺮﺩ ﻋﺎﺷﻖ ﺭﻭ ﯾﺎﺩﺷﻮﻥ ﻣﯿﺎﺭﻩ !!
ﺍﯾﻦ ﺯﻥ ﻫﺎ ﺗﻠﺨﻨﺪ ...
ﺑﺎ ۱۰ ﻣﻦ ﻋﺴﻞ ﻧﻤﯿﺸﻪ ﺧﻮﺭﺩﺷﻮﻥ !
ﺑﻪ ﻫﯿﭽﮑﺲ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﻧﺪﺍﺭﻥ
ﻫﯿﭻ ﺣﺴﯽ ﺑﻪ ﺍﻃﺮﺍﻓﺸﻮﻥ ﻧﺪﺍﺭﻥ
ﻫﯿﭻ ﻭﻗﺖ ﺍﺯ ﺗﻪ ﺩﻝ ﻧﻤﯿﺨﻨﺪﻥ،
ﺣﺘﯽ ﻟﺒﺨﻨﺪﻫﺎﺷﻮﻥ ﻫﻢ ﺑﯽ ﺭﻣﻖ ﻭ ﺑﯽ ﺭﻧﮕﻪ ...
ﭼﺸﻤﻬﺎﯼ ﺍﯾﻦ ﺯﻥ ﻫﺎ ﺯﯾﺒﺎﺳﺖ ،
ﻭﻟﯽ ﻫﯿﭻ ﻭﻗﺖ ﺯﯾﺒﺎ ﻧﮕﺎﻫﺖ ﻧﻤﯿﮑﻨﻦ !
ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﺯﻥ ﻫﺎ ﻧﻤﯿﺸﻪ ﺩﺭﺩﺩﻝ ﮐﺮﺩ
ﭼﻮﻥ ﺗﻮ ﺩﻟﺸﻮﻥ ﺟﺎﯾﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺯﺧﻢ ﺟﺪﯾﺪ ﻧﻤﻮﻧﺪﻩ !
ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻬﺸﻮﻥ ﺑﮕﯽ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺑﺎ ﺗﻌﺠﺐ ﻧﮕﺎﺕ ﻣﯿﮑﻨﻦ !
ﺍﯾﻦ ﺯﻥ ﻫﺎ ﻫﻤﻮﻧﻬﺎﯾﯽ ﻫﺴﺘﻦ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﻧﻤﯿﺎﻥ،
ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﺭﻓﺘﻦ ﻭ ﺩﯾﮕﻪ ﻫﯿﭻ ﻭﻗﺖ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﻫﯿﭽﮑﺲ ﺑﺮﻧﻤﯿﮕﺮﺩﻥ ...
ﺍﯾﻦ ﺯﻥ ﻫﺎ ﺩﺭﺩﯼ ﺑﻪ ﻭﺳﻌﺖ ﺗﻤﺎﻡ ﺩﻧﯿﺎ ﺗﺤﻤﻞ ﻣﯿﮑﻨﻦ !


نگاره: ‏یکی نیست به بعضی ها بگه وقتی به یکی دست میدی حداقل به بقیه پا نده.........

حمیدرضا‏

ثابت شده ست که ..

ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﺩﺭﻭﻍ ﺍﻭﻝ ﺭﺍ ﺭﺍﺣﺖ ﺑﺨﺸﯿﺪﯼ

ﻣﻨﺘﻈﺮ ﺩﺭﻭﻍ ﻫﺎﯼ ﺑﻌﺪﯼ ﺑﺎ ﻭﻗﺎﺣﺖ ﺑﯿﺸﺘﺮ باید ﺑﺎﺷﯽ !

 

نگاره: ‏اونقـــد با دلــــم بازی کردی ؛
که دل و روده ام به هــم پیچید
ببین ...
حالا حالـــم ازت بهــم میخوره ... !

Gilar‏



ﮔﺎﻫﯽ ﺍﻭﻗﺎﺕ ﺑﺎﯾﺪ ﺧﯿﺎﻧﺖ ﮐﺮﺩ ﺗﺎ ﺍﺭﺯﺵ ﺻﺪﺍﻗﺖ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺗﻔﺎﻭﺕ ﻣﯿﺎﻥ ﺍﯾﻦ ﺩﻭ ﺭﺍ ﺩﺭﮎ
ﻧﻤﯽ ﮐﻨﺪ ،ﻣﺸﺨﺺ ﺷﻮﺩ !
ﮔﺎﻫﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﻧﺒﺨﺸﯿﺪ ﮐﺴﯽ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺑﺎﺭﻫﺎ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺑﺨﺸﯿﺪﯼ ﻭ ﻧﻔﻬﻤﯿﺪ ، ﺗﺎ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺭ ﺩﺭ ﺁﺭﺯﻭﯼ
ﺑﺨﺸﺶ ﺗﻮ ﺑﺎﺷﺪ !
ﮔﺎﻫﯽ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺻﺒﺮ ﮐﺮﺩ ﺑﺎﯾﺪ ﺭﻫﺎ ﻭ ﮐﺮﺩ ﻭ ﺭﻓﺖ ﺗﺎ ﺑﺪﺍﻧﻨﺪ ﮎ ﺍﮔﺮ ﻣﺎﻧﺪﯼ ﺭﻓﺘﻦ ﺭﺍ ﺑﻠﺪ ﺑﻮﺩﻩ
ﺍﯼ !
ﮔﺎﻫﯽ ﺑﺮ ﺳﺮ ﮐﺎﺭﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻣﯽ ﺩﻫﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﻣﻨﺖ ﮔﺬﺍﺷﺖ ﺗﺎ ﺁﻧﺮﺍ ﮐﻢ
ﺍﻫﻤﯿﺖ ﻧﺪﺍﻧﻨﺪ !
ﮔﺎﻫﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺪ ﺑﻮﺩ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﻓﺮﻕِ ﺧﻮﺏ ﺑﻮﺩﻧﺖ ﺭﺍ ﻧﻤﯽ ﺩﺍﻧﺪ !
ﻭ ﮔﺎﻫﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﻪ ﺁﺩﻣﻬﺎ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩﻥ ﺭﺍ ﻣﺘﺬﮐﺮ ﺷﺪ !
ﺁﺩﻣﻬﺎ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻧﻤﯽ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﯾﮑﺠﺎ ﺩﺭ ﺭﺍ ﺑﺎﺯ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ ﻭ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻣﯽ ﺭﻭﻧﺪ


نگاره: ‏گـ ـآهــــے

هَــــنوز گـ ـآهــــے...!

مَــــرآ بـ ـه جــــآن



ﺳﺨﺘﻪ ﻭﺍﺳﻢ
ﮐﺴﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻣﺎ ﺣﺴﻮﺩﯼ ﻣﯿﮑﺮﺩﻥ
ﺣﺎﻻ ﺑﻬﻢ ﻣﯿﮕﻦ
ﺁﺧـــــﯽ , ﻣﺘﺎﺳﻔﻢ
ﺳﺨﺘﻪ ﻭﺍﺳﻢ ...



نگاره: ‏می دانی ...
دلم یک آمدن میـــــخواهد 
بی هیچ رفتنی !
و یـــک همدم ؛ که خیانت نداند ... !

Gilar‏


وقتی باهاش قهری اس که میاد همه تن و بدنت میلرزه
.
چون فکر میکنی اوونه … بعد که میبینی اون نیست خیلی داغون میشی!!

ولی غرور لعنتی و حرفایی که ازش شنیدی روز آخر،اجازه نمیده بهش زنگ بزنی
.
منتظری اون اول بیاد سمتت
اونم نمیاد …. توام نمیری ….
یه رابطه تو اوجش به همین راحتی تموم میشه... .



خیلی لذت بخشه وقتی
وقتی هدیه ات را باز میکند و چشمهایش از خوشحالی برق میزند !
وقتی دیر رسیده ای و میگوید خودش هم الان رسیده اس
وقتی اخم کرده اما نمیتواند جلوی خنده اش را بگیرد . . .
وقتی به جای خداحافظی میگوید....میبینمت
وقتی یادش میماند که از چه چیزهایی خوشت میاید

و یا وقتی احسان خواجه امیری میخونه :
برام هیچ حسی شبیه تو نیست...

خیلی لذت بخشه وقتی
وقتی هدیه ات را باز میکند و چشمهایش از خوشحالی برق میزند !
وقتی دیر رسیده ای و میگوید خودش هم الان رسیده اس
وقتی اخم کرده اما نمیتواند جلوی خنده اش را بگیرد . . .
وقتی به جای خداحافظی میگوید....میبینمت
وقتی  یادش میماند که از چه چیزهایی خوشت میاید

و یا وقتی احسان خواجه امیری میخونه :
برام هیچ حسی شبیه تو نیست...  

Goli...



می ترسم از اینکه
روزی
یک جایی
من و تو
خیلی دور از هم
شب و روز در آغوش یک غریبه
بی قرار هم باشیم...
و بعد از هر بار هم آغوشی به یاد
آغوش هم بیصدا گریه کنیم!
نگاره: ‏می ترسم از اینکه
روزی
یک جایی
من و تو
خیلی دور از هم
شب و روز در آغوش یک غریبه
بی قرار هم باشیم...
و بعد از هر بار هم آغوشی به یاد
آغوش هم بیصدا گریه کنیم!‏

دیشـــب خـــــــدا آروم صـــدام کـــرد و گفــــت :
خــــــــــوابی ؟
عشــــقت داره قــــربون یــــکی دیــــگه میــره...
اونـــوقت تــــو راحت خوابیـــــــــــدی ؟؟؟!!!

... ... لبخنــــدی زدم و گفتــــم :
خــــــــــــدا جونم
" این همون مخــــلوقی هست که وقتـــــی آفریدیـــش به خودت آفـــــرین گفتی . . . !!
نگاره: ‏می گویند قسمت نیست . حِکمَت است !

خدایــــــــــــا

مـَن معنیِ قِسمت و حِکمَت را نمی دانم


امـآ تـو معنی طاقَـت رآ می دانـی ... مـَگــَر نــه ؟؟؟

حمیدرضا‏

استادی درشروع کلاس درس ، لیوانی پراز آب به دست گرفت. آن را بالا گرفت که همه ببینند.بعد از شاگردان پرسید: به نظر شما وزن این لیوان چقدر است ؟
شاگردان جواب دادند 50 گرم ، 100 گرم ، 150 گرم ........ استاد گفت : من هم بدون وزن کردن ، نمی دانم دقیقا' وزنش چقدراست . اما سوال من این است : اگر من این لیوان آب را چند دقیقه همین طور نگه دارم ، چه اتفاقی خواهد افتاد ؟ شاگردان گفتند : هیچ اتفاقی نمی افتد . استاد پرسید :خوب ، اگر یک ساعت همین طور نگه دارم ، چه اتفاقی می افتد ؟ یکی از شاگردان گفت : دست تان کم کم درد میگیرد.
حق با توست . حالا اگر یک روز تمام آن را نگه دارم چه ؟
شاگرد دیگری جسارتا' گفت : دست تان بی حس می شود . عضلات به شدت تحت فشار قرار میگیرند و فلج می شوند . و مطمئنا' کارتان به بیمارستان خواهد کشید ....... و همه شاگردان خندیدند . استاد گفت : خیلی خوب است . ولی آیا در این مدت وزن لیوان تغییرکرده است ؟ شاگردان جواب دادند : نه
پس چه چیز باعث درد و فشار روی عضلات می شود ؟ درعوض من چه باید بکنم ؟
شاگردان گیج شدند . یکی از آنها گفت : لیوان را زمین بگذارید.
استاد گفت : دقیقا' مشکلات زندگی هم مثل همین است .
اگر آنها را چند دقیقه در ذهن تان نگه دارید اشکالی ندارد . اگر مدت طولانی تری به آنها فکر کنید ، به درد خواهند آمد . اگر بیشتر از آن نگه شان دارید ، فلج تان می کنند و دیگر قادر به انجام کاری نخواهید بود. فکرکردن به مشکلات زندگی مهم است . اما مهم تر آن است که درپایان هر روز و پیش از خواب ، آنها را زمین بگذارید. به این ترتیب تحت فشار قرار نمی گیرند .
هر روز صبح سرحال و قوی بیدار می شوید و قادر خواهید بود از عهده هرمسئله و چالشی که برایتان پیش می آید ، برآیید!
پس همین الان لیوان هاتون رو زمین بذارید
زندگی کن....
زندگی همینه<

نگاره: ‏دهقان فداکار . . . تو در روزگاری بزرگ شدی که مَردی برهنه شد تا زنان و کودکان زنده بمانند . . .

اما من در روزگار تلخی نفس میکشم که ، زنی برهنه میشود تا کودکانَش از گرسنگی نمیرند!

حمیدرضا‏


این بار که عاشــق شــدم
دوســـتت دارم رو اصــلأ به زبــون نــمیــآرم
قربون صدقه رفتن که هیــچـی !
نگرانیامــم بـــروز نــمیـدم

وقتی حالش خوب نبود باهاش صحبت نمیکنم
و آرومش نمیکنم،بجاش میگم برو یه دوش بگیر بهتر میشی..

باهــاش زیاد بیرون نمیرم
تا اگه جدا شدیم خیابونای شهر عذابم ندن
به چشماش خیره نمیشم تا دلم گیر چشماش نشن

سعی میکنم وقتی داره خودشو برام لوس میکنه
بحثُ عوض کنم تا صداش که یادم اومد دیوونه نشم

وقتی خواست قسم بخوره که تنهام نمیذاره،
انگشتمو میذارم رو لبش و میگم لازم نیست قسم بخوری ،
حرمت خدارو نشکون

خلاصه اصن بهش گیر نمیدم و پاپیچه کاراش نمیشم

انگار نه انگار
من تجربه کردم
تاوان اعتماد به بعضیا یه عمر پشیمونیه .....




نگاره: ‏شرابی که مزه اش لب های تو باشد، شرابیست که مرا مست میکند ...

حمیدرضا‏

هنوزم منتظرم

وسط یک شب بارانی

که از شدت تب عرق کرده ام

بیدارم کنی و

بگویی

چیزی نیست

خواب میدیدی ....


نگاره: ‏اگــــــه بین ِ دستـان تـو فاحشـــه ام بخوانند ... !
خیلــــــی بهتــــر از ایــن است که
باکـــره ای باشـــم 
میــان هـــزاران دست . . .
 
Gilar‏


هیچ میدانی ؟

از وقتی که رفته ای از وقتی که نیستی

" تا شب ها با یک جمله ی " شب بخیر عزیزم

خوابم را شیرین و دلچسب کنی

من به نیت مرگ سر بر روی بالش میگذارم !!
هیچ میدانی ؟

از وقتی که رفته ای از وقتی که نیستی

بــا تــو ایــن رابــطـه را شــروع کــردم، بــه امـیــد احــسـاســی کــه بـرایـم خـرج مـی کـنی
بـه امـیـد تـکیـه گـاهـی کـه مـی شـوی و بـه امـیـد شـانـه بـه شـانـه در کـنارم بـودنـتـــ
خـواستـه مـن هـمـیـن اسـتــــ و بــس
خــودم مـی دانــم چـگونـه دگــمـه هـای لـبـاسـم بـاز مـی شـونـد ، یــادم نــده !!!

نگاره: ‏تـــو را دوست دارم...
چه فـرق مى کند که چـــــــــــــــرا ؟
یــــــــــــا از چــــــــــــه وقـت
یـا چطـور شـد که...
وقتی تو خواستی دوستت داشته باشم چه با اشتیاق پذیرفتم...
حالا دیگر چه فـــــــــــــــرقی میکـند؟....
وقتى تــو بـایـد بــــــــــــاور کنـى...
که نمـى کـــــــــنى !!
و من بــایـد فـرامـــــــــوش کــنم...
کـه نمـــــى کـــــنم !!‏
بــعضی ها ؛
اونــقدر به دیــگران وفـادار اند که به خــودشون خیانت میــکنند ..

نگاره: ‏بــعضی ها ؛
اونــقدر به دیــگران وفـادار اند که به خــودشون خیانت میــکنند ..

Gilar‏

فکر نکن که فراموشت کرده ام

یا دیگر دوستت ندارم

نه

من فقط فهمیدم

وقتی دلت با من نیست

بودنت مشکلی را حل نمی کند

تنها دلتنگترم میکند ...
نگاره: ‏فکر نکن که فراموشت کرده ام

یا دیگر دوستت ندارم

نه

من فقط فهمیدم

وقتی دلت با من نیست

بودنت مشکلی را حل نمی کند

تنها دلتنگترم میکند ...‏

وفا یعنی ...

وفا یعنی اینکه :

بعد از رفتنت

حتی نگذاشتم کسی بفهمد مرا دور زدی !



ﺍﮔﻪ ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﻣُﺮﺩﻡ ...
ﺩﯾﺪﯼ ﺗﺎﺑﻮﺗَﻢ ﺭﻭ ﺷﻮﻧﻪ ﻫﺎﯼ ﻣَﺮﺩُﻣﻪ ...
ﻭﻟﯽ ﻧﻤﯿﺎﻣــ ﭘﺎﺋﯿﻦ ﻧﻮﮐﺮﯾﺘﻮ ﮐﻨﻤـــ ﺑﻪ ﺩﻝ ﻧﮕﯿﺮﯾــــﺎ !!!
ﺣﻠــﺎﻝ ﮐﻦ ....
ﻗــــﻮﻝ ﻣﯿﺪﻣـــ؛
ﺑــﻪ ﺧﺪﺍ ﻗﻮﻝ ﻣﯿـــﺪﻡ ﻫﻤﯿﻦ ﯾــﻪ ﺑﺎﺭ ﺍﺯﺗـــ
ﺑﺎﻟـــــــﺎﺗﺮ ﺑﺎﺷﻢ
ﺑﻌﺪﺵ ﺩﯾﮕﻪ ﻫﻤﯿﺸــــﻪ ﺧﺎﮐـــــِ ﭘـــﺎﺗﻢ .... !
اماراضی نیستم توبیای سرقبرم...

نظرات 2 + ارسال نظر
خرید وبمانی دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:29 ق.ظ

سلام
وبلاگ خوبی دارین.
خواستی تبادل لینک کنی خبرم کنم.

عنوان: خرید وبمانی
لینک: http://www.PersianXchange.ir/

شیوا دوشنبه 17 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:30 ب.ظ

سلام دلم گرفته بود با خوندن اینا بیشتر اشک ریختم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد