دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...
دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...

حتما حکمتی داره

گاهی سکوت میکنم گاهی بی اختیارباخودم حرف میزنم گاهی صدایش میکنم نفرینش میکنم

دوستش دارم دلتنگ یاتنفر...البته گاهی اماهمیشه دردی همراه منه ومیسوزم اونم

نه اینکه قلبی روبارهاشکست یابهش خیانت کردفک نکن ازاینهامیگذرم نه دردم اینه

که هنوزهم سرنمازم واسه سلامتیت دعامیکنم هنوزتودلم شب بروصب بخیروگاهی

هم خسته نباشیدمیگم یاگاهی میگم...من خیلی احمقم که دوستت دارم هنوز

میدونید

به سادگی رفت ؛ نه اینکه دوستم نداشت !
نه ، فهمید خیلی دوستش دارم !
فهمیدبدجورعاشقشم...!
رفت باکسی که عاشق صادق آدم بامعرفت مهربان بااحساس ...نباشه

کاش من اینجوری نبودم دیددارم میسوزم وجون میدم واسش اما...


عکس
بایــــد بــــه بعضــــی دخترا گفــــت :
آهــــای دختر ...
حواســــت باشــــه ...!
ایــــن پسری کــــه بــــه تــــو دل داده ,
خیلی هــــا در " آرزوی نیــــم نگاهــــش " هستنــــد ...
لیاقــــت داشتــــه بــــاش ..............!
نگاره: ‏بایــــد بــــه بعضــــی دخترا گفــــت :
آهــــای دختر ...
حواســــت باشــــه ...!
ایــــن پسری کــــه بــــه تــــو دل داده ,
خیلی هــــا در

 

 

گنجیشک کوچــــــــولــو از پشتـــــــــ شیــــــشه گفتــــــــــ:
منــــــــ همیشـــــه باهاتـــــــ میمونــــــــم..
و گنجیشکــــــــ تووی اتاقـــــ فقـــــط نگاشـــــــ کـــــــرد!
گنجیشکـــــــ کوچـــــــولو گفتـــــــ منـــــــ واقـــــعا عاشقــــــــتم..
امـــا گنجیشکــــــ تووی اتاقـــــــ بـــــاز هـــــم نگاشـــــ کــــــرد!
امـــــروز دیــدم گنجیشکــــــــ کوچـــــــــولو پشتـــــــ شیــــــشه ی اتاقـــــــم یخـــــــــ زده!
اونـــــــ هیچـــــــ وقتـــــــــ نفــــــهمید..
گنجیشکـــــــ تووی اتاقـــــــــم..
چــــــــــوبیــــــ بـــــــود!
حکایتــــــــ بضی از ماهاستـــــــــ..
خودمونــــــــــو نابـــــــــود می کنیم..
واســـــــــه آدمایِ چوبیــــــــــ!
کسایی که نــه میـــبیننمون..
نـه صدامونو میـــــــشنون!
ی نویسم نامه ای و روزی از اینجا میروم * با خیال او ولی تنهای تنها میروم *
 در جوابم شاید او حتی نگوید کیستی ؟ * شاید او بگوید لایق من نیستی *
مینویسم من که عمری با خیالت زیستم * گاهی از من یاد کن * حالا که دیگر نیستم *
ﺩﻟﻢ ﺍﺯ ﺩﻧﻴﺎ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﺯ ﺗﻤﻮﻡ ﺍﻳﻦ ﺩﻗﺎﻳﻖ ﺍﺯ ﻧﮕﺎﻫﺎﻱ ﺩﺭﻭﻏﻪ
ﻣﺮﺩﻡ ﺑﻪ ﻇﺎﻫﺮ ﻋﺎﺷﻖ !!
ﺩﻟﻢ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﻡ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﻳﻪ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺳﺎﺩﻩ ﺑﺎﻭﺭ ﺩﻟﺨﻮﺭﻡ ﺍﺯ ﺗﺐ
ﭼﺸﻤﺎﺵ ﺗﻮ ﻧﮕﺎﻩ ﺳﺮﺩ ﺁﺧﺮ
ﻛﻲ ﺍﺯﻡ ﺧﻮﺍﺳﺘﻪ ﺑﻤﻮﻧﻢ؟ ! ﻫﻴﭽﻜﺴﻲ ﺑﺠﺰ ﺧﻴﺎﻟﻢ ﻫﻴﭽﻜﺴﻲ
ﺑﻬﻢ ﻧﮕﻔﺘﻪ ﻣﻴﺴﻮﺯﻩ ﺩﻟﺶ ﺑﻪ ﺣﺎﻟﻢ !
ﺩﻟﻢ ﺍﺯ ﺩﻧﻴﺎ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﻋﺎﻟﻢ ﻭﺁﺩﻡ ﺧﺴﺘﻢ ﺍﺯ ﺍﻳﻨﻜﻪ
ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺑﻪ ﻫﻤﻪ ﻓﺮﺻﺘﻲ ﺩﺍﺩﻡ!
ﭼﻪ ﻏﺮﻳﺒﻪ ﻗﺼﻪ ﻱ ﻣﻦ ﺗﻚ ﻭ ﺗﻨﻬﺎ ﺗﺎ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﻳﻜﻲ ﻧﻴﺴﺖ ﺑﻪ
ﻣﻦ ﺑﮕﻪ ﻛﻪ ﺁﺧﺮ ﻗﺼﻪ ﭼﻲ ﻣﻲ ﺷﻪ؟ !
ﻧﻤﻲ ﺩﻭﻧﻢ ﭼﺮﺍ ﻫﻴﭽﻜﺲ ﮔﻮﺵ ﺑﻪ ﺣﺮﻑ ﻣﻦ ﻧﻤﻲ ﺩﻩ! ﻛﻲ
ﻣﺜﻪ ﻣﻦ ﺗﻮﻱ ﺩﻧﻴﺎ ﺑﻪ ﺗﻪ ﭘﻮﭼﻲ ﺭﺳﻴﺪﻩ؟؟
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺩﻳﮕﻪ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺗﻮ ﺣﺴﻲ ﻧﺪﺍﺭﻡ ...ﺑﺨﻮﺍﻱ ﻣﻴﮕﻢ
ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺍﻣﺎ ﻧﺪﺍﺭﻡ
.



وقتی کاری انجام نمی شه، حتما خیری توش هست
وقتی مشکل پیش بیاد ، حتما حکمتی داره
وقتی کسی را از دست می دی ، حتما لیاقتت را نداشته
وقتی تو زندگیت ، زمین بخوری حتماً چیزی است که باید یاد بگیری
وقتی بیمار می شی ، حتماً جلوی یک اتفاق بدتر گرفته شده
وقتی دیگران بهت بدی می کنند ، حتماً وقتشه که تو خوب بودن خودتو
نشون بدی
وقتی اتفاق بد یا مصیبتی برات پیش می یاد ، حتماً داری امتحان پس می دی
وقتی همه ی درها به روت بسته می شه، حتماً خدا می خواد پاداش بزرگی
بابت صبر و شکیبایی بهت بده
وقتی سختی پشت سختی می یاد ،حتماً وقتشه روحت متعالی بشه
وقتی دلت تنگ می شه ، حتماً وقتشه با خدای خودت تنها باشی




مـن فــرار مـی کـنم ،

از فــکـر کـردن بــه تــو !

مثــل رد کـردن آهـنگـی کــه ،

خـیلـی دوسـتـش دارم

خـیلـی ...


عکس


نـیـاز کـه لب های تـو بـاشـد،

تـمـام مــن می شـود نـیـازمـنـدیـهـای بوسه از لب هایت ...
نگاره: ‏نـیـاز کـه لب های تـو بـاشـد،

تـمـام مــن می شـود نـیـازمـنـدیـهـای بوسه از لب هایت ...‏



منو حالا نوازش کن ، که این فرصت نره از دست
شاید این آخرین باره ، که این احساس زیبا هست

منو حالا نوازش کن ، همین حالا که تب کردم

اگه لمسم کنی شاید ، به دنیای تو برگردم

هنوزم میشه عاشق بود ، تو باشی کار سختی نیست

بدون مرز با من باش ، اگر چه دیگه وقتی نیست

نبینم این دم آخر، تو چشمات غصه میشینه

همه اشکاتو میبوسم ، میدونم قسمتم اینه

تو از چشمای من خوندی ، که از این زندگی خستم

کنارت اونقدر آرومم ، که از مرگ هم نمیترسم

تنم سرده ولی انگار ، تو دستای تو آتیشه

خودت پلکامو میبندی و این قصه تموم میشه

هنوزم میشه عاشق بود ، تو باشی کار سختی نیست

بدون مرز با من باش ، اگر چه دیگه وقتی نیست

نبینم این دم آخر، تو چشمات غصه میشینه

همه اشکاتو میبوسم ، میدونم قسمتم اینه!

نظرات 4 + ارسال نظر
مورچه چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:46 ق.ظ http://goleyakhhh.blogsky.com

خیلی قشنگ بود و به حس و حال الان من نزدیک.
خوشحال میشم به منم سر بزنی

وب مانی چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:03 ق.ظ

سلامسلام
وبلاگ خوبی دارین.
خواستی تبادل لینک کنی خبرم کنم.

عنوان:وب مانی
لینک:http://www.PersianXchange.ir/

الهه دوشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:48 ب.ظ

وبلاگت عالیه به حال روز من نزدیکه درد دل منو میگفت
اما اونای که فقط از دوست داشتن گفتنشو بلدن ادم نمیشه گفت الهی اتیش بگیرن

سلام دوست من
باهات موافقم امیدوارم تقاص پس بدن
ﺭﺍﺳﺘﺶ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﺁﺩﻡ ﻫﯿﭻ ﻭﻗﺖ ﻧﻤﯽ ﺩﻭﻧﻪ ﭼﯽ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﺩ
ﺁﺩﻡ ﻓﮑﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﻪ ﯾﻪ ﺟﻮﺭ ﺁﺩﻡ ﻣﺸﺨﺺ ﺭﻭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﺩ
ﻭ ﺑﻌﺪ ﯾﮑﯽ ﺭﻭ ﻣﯽ ﺑﯿﻨﻪ
ﮐﻪ ﻫﯿﭽﯽ ﺍﺯ ﭼﯿﺰﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﺳﺘﻪ ﺭﻭ ﻧﺪﺍﺭﻩ
ﻭ ﺑﺪﻭﻥ ﻫﯿﭻ ﺩﻟﯿﻠﯽ ﻋﺎﺷﻘﺶ ﻣﯽ ﺷﻪ ...

tarsa یکشنبه 4 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 06:51 ب.ظ http://tarsa93.blogfa.com

من تو را دوست دارم

و تو دیگری را

و دیگری ، دیگری را

و اینچنین است که همه تنهاییم

خیــره بـــِﮧ مَـــردُم …­

نِشـــــَســتـﮧاَم …
تنهـــ ـــاے تنهـــــــا …
نَـﮧ کَـسـےحالَم رآ مے پُرسَــــد …
نَــﮧ کَسے هَوآ یَـــ ـم رآ دآرد …
عـیبنَدآرد…

سآلـ ــهآسـت بــِـﮧ ایــن زِنــدِگـے ـ عــآدت کـ ــرده اَم ..!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد