دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...
دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...

مـی نـویسم فـقط بـرای تـو . ..

توزندگی جدیدی رواحتمالابدون من شروع کردی امامن به سرنوشتی که توبرایم رقم زدی اعتمادندارم چون به تواعتمادندارم

من به مبارزه باسرنوشت اعتقاددارم وبتویی که ریشه این اعتمادواعتقادوسست کردی نفرین میفرستم ...سرگذشت شیرین

ماتلخ خواهدشدروزحساب روزجزا...این سرنوشتی است که من رقم خواهم زد...وماهم راملاقات خواهیم کرد...


زندگی"باغی"است... که با عشق"باقی"است. "مشغول دل" باش...نه"دل مشغول". بیشتر"غصه های ما"...از"قصه های خیالی ماست". پس بدان اگر"فرهاد" باشی...همه چیز"شیرین"است....


باید بدجنس باشی تا عاشقت بشن،خیانت کنی تادیونت بشن ،دروغ بگی تاهمیشه به فکرت باشن ،باید هی رنگ عوض کنی تا دوست داشته باشن،اگه ساده ای اگه باوفایی اگه یکرنگی همیشه تنهایی..


آمدنت را یادم نیست ...
بی صدا آمدی ... بی آنکه من بدانم ...
بی اجازه آمدی ... بی آنکه من بخواهم ...
اما ... اکنون ماندنت را با ذره ذره ی وجودم تمنا می کنم ...
بمان ... بمان که ماندنت را سخت دوست دارم ....
  
آمدنت را یادم نیست ...
بی صدا آمدی ... بی آنکه من بدانم ...
بی اجازه آمدی ... بی آنکه من بخواهم ...
اما ... اکنون ماندنت را با ذره ذره ی وجودم تمنا می کنم ...
بمان ... بمان که ماندنت را سخت دوست دارم ....

از سوسک می ترسیم...
از له کردن شخصیت دیگران مثل سوسک نمی ترسیم.

از عنکبوت می ترسیم...
از اینکه تمام زندگیمون تار عنکبوت ببندد نمی ترسیم.

از شکستن لیوان می ترسیم..........
از شکستن دل آدمها نمی ترسیم.

از اینکه بهمون خیانت کنند می ترسیم...........
از خیانت به دیگران نمی ترسیم...

حـــــماقت یعـــــــنی
مــــــــــــن آنــــــقدر میــــــــروم تا تو دلتـــــنگِ من شـــــــــوی !
.
.
.
.
.
.
.
خـــــبری از دلتـــــنگیِ تو نمیشود
برمـــــــــیگردم
چــــــــــــون
دلــــــتنگت میـــــــــــــشوم .
نگاره: ‏حـــــماقت یعـــــــنی
مــــــــــــن آنــــــقدر میــــــــروم تا تو دلتـــــنگِ من شـــــــــوی !
.
.
.
.
.
.
.
خـــــبری از دلتـــــنگیِ تو نمیشود
برمـــــــــیگردم
چــــــــــــون
دلــــــتنگت میـــــــــــــشوم .‏
بعــد از مــدّت هــا دیــدمش !
دستـامـو گـرفت و گفــت : چقـدر دستـات تغـیـیر کـردن !!
خـودمـو کنـترل کـردم و فــقط لبخــندی زدم....
تــو دلــم گریـه کــردمـ و گفــتم : بـی معـرفـت !!
دستــای ِ من تغــیـیر نکــردن...
دستــات بـه دستــای ِ اون عـــادت کـــردن !!!


نگاره: ‏پشت این بغض! بیدى نشسته که خیال میکرد با این بادها نمیلرزه. ...

دوستش داشتم

دوستم نداشت
این بود قصه عاشقانه ما

گاهـــی نمیشــه دســت از دوست داشتن یکــی برداشــت
حـــتی وقتــــی ازش متنفــــری ...


ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺣﺘﯽ ﺍﮔﻪ “ﺧﺪﺍ ” ﺧﻮﺩﺵ ﺑﯿﺎﺩ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﻭﺍﺳﻪ ﺗﻀﻤﯿﻨﺖ!
ﯾﺎ ﺷﯿﻄﺎﻧﻮ ﺑﻔﺮﺳﺘﻪ ﻭﺍﺳﻪ ﺑﻪ ﮔﺮﺩﻥ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﺗﻘﺼﯿﺮﺕ !
...
ﺩﯾﮕﻪ ﻓﺎﯾﺪﻩ ﻧﺪﺍﺭﻩ
“ ﺧـــــــــــــــــــﺮﺍﺏ ﺷﺪ ﺗـــــــــــــــــﺼﻮﯾــــــــــــــــــــــــــﺮﺕ”




"نیوتون" اگر جاذبه را درست می فهمید
معشوقه اش در دفتر خاطراتش نمی نوشت :
اشکهای من هم بر زمین
می افتاد اما...
تو سیب را ترجیح دادی...



تو رو نمیبخشم ...............
وقتِ بودن ، نبودی !
وقتِ دیدن ، ندیدی !
وقتِ عاشقی ، هرزگی کردی !
وقتِ گریه ، با دیگران خندیدی ..............
تو رو هرگــــــــز نمیبخشم که هرگز با من نبودی و من ...
بسادگی .............. همیشه با تو بودم



من همون دیوونه ایم
که هیچوقت عوض نمیشه...
همونی که همه باهاش خوشحالن
اما کسی باهاش نمیمونه...
همونی که مواظبه کسی ناراحت نشه
اما همه ناراحتش میکنن...
همونی که تکیه گاه خوبیه
اما واسش تکیه گاهی نیست...
همون......!!!


دلم دیگه طاقت نمیاره..
سخته...
سخته...
سخته همه خاطراتی که باهاشون زندگی کردی رو مجبور باشی بخاطر ورود یه تازه وارد بریزی دور..
سخته برای راحتی و آسایشش و اینکه دست از سرش برداری راضی به حضور یه تازه وارد بشی..
سخته هنوز عشقش تو قلبت، تو جونت بتپه و تو داءم بگی بمیر...
سخته بخوای یه دنیا عشق و وابستگی پاک رو فراموش کنی بخاطر اینکه دیگه عذابش ندی...
به خدایی خدا سخته...
اینجا تنها جاییه که میتونم حرف دلمو بزنم بدون هیچ ترسی....


قطعا" روزی صدایــــم را خواهی شنید

روزی که نـــَه صدا اهمیت دارد

نـَــه روز .... !

نظرات 3 + ارسال نظر
گیتاریست شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:23 ق.ظ http://guitarist0.blogsky.com/

خوندم مخصوصا اون جا که می گفت :
باید بدجنس باشی تا عاشقت شوند، باید دروغ بگی تا همیشه به فکرت باشن، باید هی رنگ عوض کنی تا دوستت داشته باشند، ..... اگه ساده ای ، اگه با وفایی، اگه یکرنگی، همیشه تنها می مونی !

بهم سر بزن، دوست دارم نظرتو بدونم.

مورچه چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:25 ب.ظ http://goleyakhhh.blogsky.com

عزیزم تجربه ثابت کرده از هر دستی بدی از همون پس میگیری.
پس بسپرش به خدا چون بدجور دل شکستن پیش خدا تاوان داره.
اینجوری هم آروم تر میشی هم راهارو خودش برات باز میکنه.

میدونم منظورت چیه فقط من بدترین چیزی که درونم هس اینه که اصلابه کسی دل نمیبندم اگه هم دلبستش بشم سخت فراموش میکنم اونم کسی که واسش جون دادم امااون نمک نشناس بودو...فقط نمیدونم چرااینجوری شد!!!مرسی بفول توبخداواگذارش میکنم هرچندکه ته دل نمیخوام غمگین باشه...

sara پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:08 ب.ظ

خیلی سخته یکی و دوست داشته باشی و همون اندازه یکی دیگه رو بخواد خدا کنه این درد نصیب هیشکی نشه

می دانی..؟
آدم های ِ ساده..
ساده هم عاشق می شوند..
ساده صبوری می کنند..
ساده عشق می وَرزَند..
ساده می مانند..
اما سَخت دِل می کنند..
آن وقت که دل ِ می کنند..
جان می دَهند..
سخت میشکنند..
سخت فراموش میکنند..
آدم های ِ ساده…..

مرسی ازنظرت امیدوارم دنیابروفق مرادت باش وسلامت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد