دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...
دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...

اگه حسی به نام دلتنگی وجود نداشت..هرگز مزاحمت نمیشدم..هرگز.

دیروزهم دوباره خوأبت ودیدم وتکرارسریال دلتنگی هام،عزیزم چه کنم بادلتنگیام؟؟؟

گفتم بیتومیمیرم اماهنوزهم زنده ام زنده ای شبیه مرده هادیدی بهت بازم دروغ نگفتم

مگه حتمابایدخاکم کنن تاباورت بشه!!!همین که خیانت کردی بسه من مردم

...حوصله نوشتن ندارن بذارباهمین دردبمیرم

اگـر مــی بـیـنـی هــنـوز تـنـهــام ...
بــه خـاطــر عـشــق تـو نـیـسـت !!
مـن فــقــط مـی تــرسـم ؛
مــی تـرسـم هـمــه مـثـل تـــو بـاشـنـد ...
کـه حـرفـهایـشـان بــاد هـوا بـاشـند ...
در ظـاهـر بـا مـن بـاشـند و در غـیر بـا کـسی دیـگـر ...
نگاره: ‏حیف
اما من و تو
دور از هم می پوسیم
غمم از وحشت پوسیدن نیست
غمم از زیستن بی تو در این لحظه ی پر دلهره است!
مریم <3‏
 
خدایا یادت هست ؟؟؟؟
دستشو گرفتم امدم پیشت گفتم من فقط همینو میخوام گفتی این نه یکی بهتراز این و برات گذاشتم کنار؟!
پامو کوبیدم زمین و گفتم من همینو میخوام ....
آروم توی گوشم گفتی اون از من قول یکی دیگرو گرفته
 
اصلا به روی خودم هم نمی آورم که نیستی
هر روز صبح
شماره ات را می گیرم
زنی می گوید : دستگاه مشترک...
حرفش را قطع می کنم
صدایت چرا انقدر عوض شده عزیزم؟؟
خوبی؟؟ سرما که نخوردی؟؟
میدونی دلم چقدر برات تنگ شده؟؟
چند ثانیه ای سکوت می کنم...
من هم خوبم
مزاحمت نمی شوم
اصلا به روی خودم هم نمی آورم که نیستی...


عکس

تا انتهای زندگی دوستم خواهی داشت؟
- نه، تا انتهای خودم دوستت خواهم داشت....
نگاره: ‏تا انتهای زندگی دوستم خواهی داشت؟
- نه، تا انتهای خودم دوستت خواهم داشت...

Goli...‏

نذر کرده ام


صد دور تسبیح


اهدنا صراط المستقیم بخوانم ؛


شاید


مرا که میبینی ،


دیگر مسیرت را کج نکنی !!!
نذر کرده ام


صد دور تسبیح


اهدنا صراط المستقیم بخوانم ؛


شاید


مرا که میبینی ،


دیگر مسیرت را کج نکنی !!!

آغــــــــوش بعضــی هــــا . . .
علــــــم را زیــر ســـــــوال مـیبــرد . . .
آنقــــــــدر آرامت می کنـــــــد . . .
کـه هیــچ مسکنـی جــایش را نمی گیــــــرد . . . ! !
آغــــــــوش بعضــی هــــا . . .
علــــــم را زیــر ســـــــوال مـیبــرد . . .
آنقــــــــدر آرامت می کنـــــــد . . .
کـه هیــچ مسکنـی جــایش را نمی گیــــــرد . . . ! !

اینـــو آویــــــــــزه گوشت کــن...!
مگـــه نخوآستــی بــــری؟!!
پس اینکــــه گــــریــــــــه می کــــنم یــآ نـــه!

اینــکه شــــآدم یــــآ نـــه!
اینکـــه مو...آظب خــــودم هستــم یـــآ نــه!
بـه خــودم ربط دآره

تـــو کـــه بـــه خــــواسته ات رسیـــدی...
رفتـــی...
پس دیگــــــــه ســـــــآکت شو لعنتی


عکس

آهویم مرا دوست داشت ، اگر گرگ های اطرافش می گذاشتند .. !!

حکایت جالبی است که فراموش شدگان ،فراموش کنندگان را هر گز فراموش نمی کنند ...


نگاره: ‏همه میگن عشق یعنی دوست داشتن .. اما من میگم عشق یعنی یکی مثل تو داشتن . . .

Goli...‏

به نیمه های شب قسم!
که من بهانه جو شدم
به بند بند اسم تو
اسیر آرزو شدم !...

سرک کشیده خواهشی
به ناکجای خانه ام
پرنده های یاد تو...
نشسته روی شانه ام!

Goli...
نگاره: ‏به نیمه های شب قسم!
که من بهانه جو شدم
به بند بند اسم تو    
اسیر آرزو شدم !...
 
سرک کشیده خواهشی
به ناکجای خانه ام
پرنده های یاد تو...
نشسته روی شانه ام!

Goli...‏

به_سلامتی اونایی که هر چی بُر خوردن
بازم آس موندن ...

نگاره: ‏به_سلامتی   اونایی که هر چی بُر خوردن
بازم آس موندن ...  

Goli...‏
بسیاری از مردم در سرزمین من, تنها راه فراموشی عشقشان را. . . . . . . . . . . . . . خوابیدن با دیگری میدانند...



چه خوبه آدم آرزوی کسی باشه....

نگاره: ‏چه خوبه آدم آرزوی کسی باشه....<3

Goli...‏

باشه قبوله! ما با هم فرق داریم...!!!

فقط به آرزوهام دست نزن؛ میشه؟؟؟

دنیای بی عدالت....

نگاره: ‏باشه قبوله! ما با هم فرق داریم...!!!

فقط به آرزوهام دست نزن؛ میشه؟؟؟

دنیای بی عدالت....  

Goli...‏

دلم برای یواشکی هایمان تنگ شده
یواشکی حرف زدن شبونه تا صبح
برای بوسه های پشت گوشی
برای اهسته گفتن دوست دارم...

نگاره: ‏دلم برای یواشکی هایمان تنگ شده 
یواشکی حرف زدن شبونه تا صبح
برای بوسه های پشت گوشی
برای اهسته گفتن دوست دارم...

Goli...‏

استعداد عجیبی در شکستن داری….
قلب…غرور…پیمان…
استعداد عجیبی در نشستن دارم….
به پای تو…به امید تو…در انتظار تو



عشق من
ای عشق من، خواهش می کنم مرا ترک نکن
ساعتها به انتظار می نشینم تا او را ببینم

برگرد
من باز نمی گردم، باز نمی گردم
نمی خواهم به یاد بیاورم، نمی خواهم به یاد بیاورم


Amor mio
amor mio por favor
tu no te vas
yo cuentare a las horas
que la ya veo
amor mio
amor mio por favor
tu no te vas
yo cuentare a las horas
que la ya veo
Vuelve
no volvere no volvere no volvere
no quiere recordar no quiere recordar
Vuelve
no volvere no volvere no volvere
no quiere recordar no quiere recordar
Lo laon lo la lo la
Lo la
Lo la
Lo la

یه وقتایی اونقدر هیچکس حالی ازت نمیپرسه که آدم شک میکنه نکنه مرده و خودش خبر نداره !


یار من، یار من لطفا نرو


من لحظه ها را خواهم شمرد


تا او را ببینم

برگرد


اما من دیگر باز نخواهم گشت


باز نخواهم گشت


نمی خواهم به خاطر بیاورم


نمی خواهم به خاطر بیاورم

برگرد


اما من دیگر باز نخواهم گشت


باز نخواهم گشت

نمی خواهم به خاطر بیاورم


نمی خواهم به خاطر بیاورم

نگاره: ‏انگـــار آخرین سهم ما از هم همین سکوتـــــــــ اجباریست ...

hami‏

دخـتـر: دوســت دخــتـــر جــدیــدت خــوشــکــلــه؟
(تـو دلـش: آیـا واقــعــا از مـن خـوشـکـل تـره)

پـسـر: آره خـوشـکـلـه
...
(تـو دلــش: امـا تـو هـنـوز زیــبـاتـریــن دخـتـری هــسـتـی کـه مـن مـیـشـنـاسـم)

دخـتـر: شـنــیــدم دخــتــر شـوخ طــبــع و جــالـبـیـه
(درســت اون چـیـزی کـه مـن نبـودم)

پــسـر: آره هـمـیـنـطـوره
(ولــی در مـقـایـسـه بـاتـو اون هـیـچـی نـیـسـت)

دخــتــر: خــب پــس امــیــدوارم شــمــا دوتــا بــاهــم بــمــونــید
(کــاش مــادوتــا بــاهــم مــی مـونـدیــم)

پــســر: مــنـم بــرات آرزوی خــوشــبــخـتــی دارم
(چــرا ایـن پـایـان رابــطــه مــاشــد؟)

دخــتــر:خــب.......مــن دیــگــه بــایــد بــرم
(قــبــل از ایـنـکـه گــریــه ام بـگـیـره)

پــســر: آره مــنــم هــمــیـنـطـور
( امـیـدوارم گــریــه نــکـنـی)

دخــتــر: خــداحــافــظ...
(هــنـوز دوسـت دارم ودلــم بــرات تـنـگ مـیـشـه)

پــسـر: بــاشـه خــداحـافـظ
(بـخـدا کــه هـیـچـوقـت عـشـقـت از قـلـبـم بـیـرون نـمـیـره......هـــرگـــز)

کـــاش مــا آدمــاحــرف دلــمــون را مــیــزدیــم
دخـتـر: دوســت دخــتـــر جــدیــدت خــوشــکــلــه؟
(تـو دلـش: آیـا واقــعــا از مـن خـوشـکـل تـره)

پـسـر: آره خـوشـکـلـه
...
(تـو دلــش: امـا تـو هـنـوز زیــبـاتـریــن دخـتـری هــسـتـی کـه مـن مـیـشـنـاسـم)

دخـتـر: شـنــیــدم دخــتــر شـوخ طــبــع و جــالـبـیـه
(درســت اون چـیـزی کـه مـن نبـودم)

پــسـر: آره هـمـیـنـطـوره
(ولــی در مـقـایـسـه بـاتـو اون هـیـچـی نـیـسـت)

دخــتــر: خــب پــس امــیــدوارم شــمــا دوتــا بــاهــم بــمــونــید
(کــاش مــادوتــا بــاهــم مــی مـونـدیــم)

پــســر: مــنـم بــرات آرزوی خــوشــبــخـتــی دارم
(چــرا ایـن پـایـان رابــطــه مــاشــد؟)

دخــتــر:خــب.......مــن دیــگــه بــایــد بــرم
(قــبــل از ایـنـکـه گــریــه ام بـگـیـره)

پــســر: آره مــنــم هــمــیـنـطـور
( امـیـدوارم گــریــه نــکـنـی)

دخــتــر: خــداحــافــظ...
(هــنـوز دوسـت دارم ودلــم بــرات تـنـگ مـیـشـه)

پــسـر: بــاشـه خــداحـافـظ
(بـخـدا کــه هـیـچـوقـت عـشـقـت از قـلـبـم بـیـرون نـمـیـره......هـــرگـــز)

کـــاش مــا آدمــاحــرف دلــمــون را مــیــزدیــم


ﻋﺸــــ ــــﻖ ﯾﻌﻨــﯽ :
ﺍﺧﺘﯿــﺎﺭ ﺑـــﺪﯼ ﮐﻪ ﻧﺎﺑــﻮﺩﺕ ﮐﻨــﻨﺪ ، ﻭﻟــﯽ ...
" ﺍﻋﺘﻤـــــــﺎﺩ " ﮐﻨﯽ ﮐﻪ , ﺍﯾﻦ ﮐـﺎﺭ ﺭﺍ ﻧﻤــﯽ ﮐﻨــﻨﺪ



مهربانی زبانی است که برای کور دیدنی ، برای کر شنیدنی و برای لال گفتنی است ...

نگاره: ‏نشکن!
می‌میرد
دلَ‌ت می‌آید،
دلَ‌م بمیرد وُ برایِ تو
تنگ نشود؟

milad zx‏



درست وقتی که فکرشو نمیکنی؛ وقتی که نشستی داری یه فیلم بامزه نگاه میکنی و قهقه میخندی؛
یا با دوستات رفتی سینما n بعدی و داری جیغ میزنی و خودتو خالی میکنی؛ یا وسط صفحه دوم جزوه
بامزه نمکدون کلاس داری بلند بلند اسمها رو حفظ میکنی؛ یا سرکار به کارات روهم تلنبارشده وداری حساب کتاب میکنی

وسط اینهمه اتفاق عادی درست وقتی که فکرشو نمیکنی
یهو انگار دلت هرّی یریزه پایین، یهو یه گوشه قلبت احساس میکنی یه مویرگ کوچیک نکروز شده ،
وسط خنده اشک تو چشات جمع میشه و وانمود میکنی از شوقه، ولی یهو یادت میاد
یهو میفهمی که به این آسونیام نیست فراموش کردنش
که هرچقدرم نامرد و پست و عوضی بوده تو دوستش داشتی
که عاشق دروغاش شده بودی
میدونی که ازش دور بودن و باهاش نبودن بهترین کاره
که اصلن لیاقت نداره حتی به تو نگاه کنه
ولی بازم دلت واسش تنگ میشه
و دونستن اینکه حتی دروغکی ام شده، اون بهترین کسی بود که تا به امروز میفهمیدت، درکت میکرد،
باهات بود آزارت میده
واسه یه ثانیه ام شده دلت میخاد تو بشی همون آدم احمق و اونم همون .. آه میکشی
و به هرچی آدم ناخواسته و حس ناخواسته است لعنت میفرستی
نمیبخشمت نامرد...اگه من دیگه هیشکیو اینجوری دوست نداشته باشم نمیبخشمت


نگاره: ‏کمی دروغ بگو خسته ام


اصـن حسـود نیستمـا،
ولـى وقتـى دیـدم واسه دوستم
SMS اومده
" کـى میرسـی خونـه عشقـم؟ "
یه ذره دلـم خـواست ...

نگاره: ‏اصـن حسـود نیستمـا،
ولـى وقتـى دیـدم واسه دوستم
SMS اومده

نظرات 2 + ارسال نظر
منیر بی تزویر یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 05:49 ب.ظ http://heghegebiseda

باسلام وبلاگتون عالیه،بی نظیر،حرف نداره
سیگاری بخر...
آتشش بزن و...
لای لبهایم بگذار و دور شو...
من پر از باروتم

برای خداحافظی نیا ...
اگر می خواهی بروی ، بی خبر برو ...
می گویند آدم ها تا چیزی را به چشم نبینند ، باور نمی کنند !!!
سلام دوست من مرسی ازاینکه وقت گذاشتی
موفق باشی

فاتى پنج‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:25 ب.ظ

اى کاش دل هامون یه کم صبوربودتا اونى که رفت بشه فراموش کرد.

قفس داران سکوتم را شکستند دل دائم صبورم را شکستند

به جرم پا به پائی عشق رفتن پرو بال عبورم را شکستند

مرا از خلوتم بیرون کشیدند چه بی پروا حضورم را شکستند

تمنا در نگاهم موج می زد ولی رویای دورم را شکستند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد