دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...
دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...

فرشته نگهبان...

کدوم راه روبایدمیرفتم بخاطرداشتنت جنگیدم باهمه حتی بارفتارهای سردت این عشق بودکه عقب نشینی نکردم موندم وموندم وحالاهم بخاطرعشقی که داشتم ازخواسته خودم گدشتم تاتوراحت ترزندگی کنی وتسلیم دل خودم خواسته داشتن هم به هرصورت نشدم رفتم اماکاش بدون اینکه ازت متنفرباشم میرفتم کاش بدون نفرین واسک وگریه میرفتم

  اونی که میره تا عشقش راحت تر زندگی کنه  اونی که میمونه و به خاطر عشقش میجنگه هردوعاشقندولی من هردوراه ورفتم بفهم...تومیگفتی باسرنوشت نمیشه جنگبدامادیدی باتمام سختی هاوناملایمتی هاوسردی هاجنگیدم وفقط اگه خیانت ودروغ هات ونمیدیدم هرگزتسلیم سرنوشت نمیشدم شکست خوردم چون باورهام شکسته شداعتمادرفت وبوی لجن گرفته شده دروغ ونامردی همه رابطمون روفراگرفت...خودت میدونی هرگزبهت دروغ نگفتم ونخواهم گفت

دیگه فرشته نگهبانت نیستم...



نگاره: ‏‎© Kittieboo
http://fb.com/ArtPics.tv http://instagr.am/ArtPx

#ArtPics #Art #photo #Photography #Pictures #pics‎‏

 

من تا آخر عمر درگیـــــــــــرِ تو خــواهم بـود

و تظـــــاهُـر می کنـــــم نیــــستــم . . . ......

مقــایــسه ، من را از پـا در خواهــد آورد ،

تومـــــی دانـــــی به کـُـجای قلبــــم شلیــک کـرده ای

من دیــــــگر خـــــوب نــــــــخواهــــــم شُــد ...
 



سپاس از کسانیکه از من متنفرند، آنها مرا قویتر میکنند .
ممنون از کسانیکه مرا دوست دارند، آنان قلب مرا بزرگتر میکنند . .
تشکر از کسانیکه مرا ترک می کنند، آنان به من می آموزند که هیچ چیز تا ابد ماندنی نیست . . .
تشکر از کسانیکه با من می مانند، آنان به من معنای دوست داشتن واقعی را نشان می دهند . . . .



 

پایان یک رابطه ،فقط پایان یک رابطه نیست ...
ممکنه پایان خیلی چیزها باشه ...
پایان حس و دید مثبت ...
پایان دوست داشتن ...
پایان خوش بینی ...
پایان اعتماد ...


زمانی که پشت تلفن های عمومی صف میکشیدند
عشق ها با ارزشتر بود
از این روزها که.....
پشت خطی ها صف میکشند...


ما همه با زندگی معامله می کنیم …!
با خودمان هم معامله میکنیم و با کسانی که دوستشان داریم هم …!
اگر نبخشی، نمی بخشم
خیانت کنی، خیانت میکنم
بدی کنی، بدی میکنم
دروغ بگویی، دروغ می گویم
و همیشه کوچک می مانیم؛
بدون تجربه ی زندگی بالاتر و آرمانی تر …!
این را بدانیم که با خوب، خوب بودن هنر نیست!




خاطرات را باید سطل سطل . . .
ازچاه زندگی بیرون کشید . . . !
خاطرات نه سر دارند و نه ته . . .
بی هوا می آیند تا خفه ات کنند . . .
میرسند . . .
... گاهی وسط یک فکر . . . !
گاهی وسط یک خیابان . . . !
سردت می کنند . . . داغت میکنند . . . !
رگ خوابت را بلدند . . . زمینت می زنند . . . !!!
خاطرات تمام نمی شوند . . .
تمامت می کنند . . . !!!!!!!!



عشق های واقعی وفادارند...
اونا وقت ندارن دنبال کسی دیگر بگردن،
چون مشغول پیدا کردن راه های جدیدی
برای دوست داشتن شریک زندگی خودشان هستند... ♥♥♥



یه سری از آدمها رو خیلی که بشناسی "عاشِقِشُون" میشی . . .
یه سری رو هم خیلی که بشناسی ، ازشون "مُتِنَفِــــر" میشی !.!.!
"تاوان" شناخــــ ــ ــ ــــت زیـــ ــ ـ ـــاد ، هــــ ــ ــ ــــمینه


نگاره: ‏‎http://shabanehaye.ehsan.khosropor.loxblog.com‎‏


یکی از اشتباهات زندگی ، آدم حساب کردن اونایی که آدم نبودن

هنوز هم نشدن ، بعدا هم نمیشن !!!





داربزن

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

خاطرات کسی را که تو را دور زده...


نگاره: ‏‎© Liza Medvedeva
http://fb.com/ArtPics.tv http://instagr.am/ArtPx

#ArtPics #Art #Photo #Photography #Pictures #Pics‎‏



به سلامتیه اون رفیقی که مجازیه
امـــــــــــا
یه جوری واست سنگ صبوره
که همه رفیقای واقعیت به گرد پاش نمیرسن !!!



نگاره: ‏آرزوهایت بلند بود 

دست های من کوتاه

تو نردبان خواسته بودی

من صندلی بودم

با این همه

فراموشم مکن

وقتی بر صندلی فرسوده ات نشسته ای

و به ماه فکر می کنی...

عسل بانو‏


وقتی عاشقش شدم که دیدم ….

هیچوقت دلمو نشکست …

هیچوقت بهم نه نگفت…

همیشه در جواب بچه بازیهات…خندیدم و گفتم:

عاشقه همین کاراتم...


اماالان...فقط خسته ام و...

نگاره: ‏وقتی عاشقش شدم که دیدم ….

هیچوقت دلمو نشکست …

هیچوقت بهم نه نگفت…

همیشه در جواب بچه بازیهام …خندید و گفت:

عاشقه همین کاراتم...

عسل بانو‏


غصه نخور دل ساده ی من
نمیزارم دیگه بازیچه شی
تویی که همیشه با دلمی
تنهاش گذاشتی به قیمت چی؟
میدونی از تو نمیشه گذشت
تو لحظه لحظه ی بی کسیام
جز تو کی پناه قلب منه؟
تنهام نزار با دل واپسیام

دوریت این خونه رو دیوونه تر کرد
تنهام نزار منو دیوونه برگرد
چطور دلت میاد یادم نباشی؟
بی من کی قدرتو میدونه؟ برگرد...

باورم کن که به یاد توام
هرکجا باشی توی قلب منی
از منو تموم خاطره هام
چطوری تونستی دل بکنی؟
بی تو برام این دنیا قفسه
پیشم که باشی همینم بسه
زنده ام با عطر نفسات
جز تو کی رفیقو هم نفسه؟

دوریت این خونه رو دیوونه تر کرد
تنهام نزار منو دیوونه برگرد
چطور دلت میاد یادم نباشی؟
بی من کی قدرتو میدونه؟ برگرد...

دوریت این خونه رو دیوونه تر کرد
تنهام نزار منو دیوونه برگرد
چطور دلت میاد یادم نباشی؟
بی من کی قدرتو میدونه؟ برگرد...

نگاره: ‏‎© Lili Aleeva
http://fb.com/ArtPics.tv http://instagr.am/ArtPx

#ArtPics #Art #Photo #Photography #Pictures #Pics‎‏


وابسته شدم به تو ، بی آنکه بدانم

“وابستگیها”

وام های کوتاه مدتی هستند

با بهره های سنگین


نگاره: ‏‎© Liza Medvedeva
http://fb.com/ArtPics.tv http://instagr.am/ArtPx

#ArtPics #Art #Photo #Photography #Pictures #Pics‎‏


ﻓﺮﺷﺘﻪ ﺍﯼ ﺍﺯ ﺧﺪﺍ ﭘﺮﺳﯿﺪ:ﭼﺮﺍ ﻣﺮﺍ ﺍﻧﻘﺪ
ﺯﯾﺒﺎ ﺁﻓﺮﯾﺪﯼ؟
ﺧﺪﺍ ﭘﺎﺳﺦ ﺩﺍﺩ:ﺍﯾﻦ ﮐﻪ ﭼﯿﺰﯼ ﻧﯿﺴﺖ


یادته چقدرباهم براخریدزیورآلات میرفتیم...

نگاره: ‏کدوم خوسگل تره؟؟
ارسلان‏


نظرات 2 + ارسال نظر
setare چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:37 ب.ظ http://aghaghia20.blogfa.com

سعی کن کسی رو دوسداشته باشی ک با همه ی دیوونه بازیات و خل بازیات بازم دوست داشته باشه و ب همه نشونت بده بگ این دیوونه ی خل جیگر منه و زندگی منه!!!!!!!!!!

سلام خوشمل شده وبت ب منم ی سر بزن

بعضی وقت ها یکی طوری می سوزونتت
که هزار نفر نمیتونن خاموشت کنن،
... بعضی وقت ها یکی طوری خاموشت میکنن
که هزار نفر نمیتونن روشنت کنن.
زمانه ایست که خیلی چیزها آنطوری که بود یا باید باشد نیست ....

بهار پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:51 ق.ظ

حتی کفش هم اگر تنگ باشد ،
زخم می کند ،
وای به وقتی که دل تنگ باشد ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد