دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...
دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...

از دل برود آنکه از دیده رود....(تقدیم به بهار)

خیانت تنها این نیست که شب را با دیگری بگذرانی ...
خیانت تنها این نیست که دستت را در خفا در دست دیگری بگذاری ...

خیانت میتواند دروغ دوست داشتن باشد !



وقتی که تو نیستی
من حزن هزار آسمان بی اردی بهشت را
گریه میکنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

اونی که رفت
وقتی به اجبار برگشت
دیگه نه خودش هست نه احساسش
وجدانش رو آورده.....!



«هرگز نفهمیدم فراموش کردن دَرد داشت یا فراموش شُدن به هر حال دارَم ؛ فراموش میکنم..فراموش شُدنم را
»


خودکشــــــــــــــــــــــــی بهشــــــــــــــت اســــــــت...
وقتــــــــی زنــــــــــــــــدگی برایـــــت جهـــــــــــــــــــــــنم باشــــــــد...


مردم کشـــــــــور مــــــــــن ؛
با نفـــرت بیشتری به صحنه ی بوسیدن دو عاشـــق نگاه میکنند
تا صحنه ی اعــــدام یک انسان ....
عجـــب قصه ای ســـت ماجرای بیســـوادی و ســـنت


این که تو با دیگری باشی و من با خیال تو ؛ صد شرف دارد به این که من با تو باشم و تو با فکر دیگری



اسمش نه عشق است
نه علاقه
نه حتی عادت!
حماقت محض است دلتنک کسی باشی که دلش باتونیست...!



دنیا رو می بینی ؟
حرف حرف میاره ، پول پول میاره ، خواب خواب میاره
ولی محبت خیانت میاره !


نگاره: ‏دنیا رو می بینی ؟
حرف حرف میاره ، پول پول میاره ، خواب خواب میاره
ولی محبت خیانت میاره !‏


وقتی که دیر رسیدم و با دیگری دیدمت
فهمیدم که گاهی
هرگز نرسیدن بهتر است از دیر رسیدنه . . .!




بار اول با معذرت خواهی
بار دوم با گریه
بار سوم با ریختن غرورت نگهش میداری !

ولی بار چهارم...
دیگه نه میشه و نه باید کاری بکنی!
چون حتی اگه بمونه باز موقتیه !

یعنی کسی که دلش با تو نباشه و بخواد بره ، میره!
بفهــــــــــم !
پس فقط برو کنار و بهش بگو :
خـــــــداحــافظ .

بیشترش دیگه نمی‌ارزه باور کن




روزگاری خواهد رسید

همچنان که در آغوش دیگری خفته ای

به یادم ستاره ها را خواهی شمرد تا آرام شوی..........

فقط همین!!!
نگاره: ‏روزگاری خواهد رسید

همچنان که در آغوش دیگری خفته ای

به یادم ستاره ها را خواهی شمرد تا آرام شوی..........

فقط همین!!!‏

من همون عروسک تودستهای لطیف توبودم من همون تاج سری بودم واست که مستعمل شدم
قلبم به تنهایی عادت داشت آخه تنهاتوتوش بودی قلبم با شکستن هم خوگرفته بودچون فقط توتونستی
بشکنیش چندین بار...

نگاره: ‏قبول دارید؟؟؟‏

ﺷﺮﺍﺏ ﺧﻮﺍﺳﺘﻢ …
ﮔﻔﺖ : ” ﻣﻤﻨﻮﻉ ﺍﺳﺖ ”
ﺁﻏﻮﺵ ﺧﻮﺍﺳﺘﻢ …
ﮔﻔﺖ : ” ﻣﻤﻨﻮﻉ ﺍﺳﺖ ”
ﺑﻮﺳﻪ ﺧﻮﺍﺳﺘﻢ …
ﮔﻔﺖ : ” ﻣﻤﻨﻮﻉ ﺍﺳﺖ ”
ﻧﮕﺎﻩ ﺧﻮﺍﺳﺘﻢ …
ﮔﻔﺖ: “ ﻣﻤﻨﻮﻉ ﺍﺳﺖ ”
ﻧﻔﺲ ﺧﻮﺍﺳﺘﻢ …
ﮔﻔﺖ : ” ﻣﻤﻨﻮﻉ ﺍﺳﺖ “
… ﺣﺎﻻ ﺍﺯ ﭘﺲ ﺁﻥ ﻫﻤﻪ ﺳﺎﻝ ﺩﯾﮑﺘﺎﺗﻮﺭﯼ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ،
ﺑﺎ ﯾﮏ ﺑﻄﺮﯼ ﭘﺮ ﺍﺯ ﮔﻼﺏ ،
ﺁﻣﺪﻩ ﺑﺮ ﺳﺮ ﺧﺎﮐﻢ ﻭ ﺑﻪ ﺁﻏﻮﺵ ﻣﯽ ﮐﺸﺪ
ﺑﺎ ﻫﺮ ﭼﻪ ﺑﻮﺳﻪ ،
ﺳﻨﮓ ﺳﺮﺩ ﻣﺰﺍﺭﻡ ﺭﺍ
ﻭ …
ﭼﻪ ﻧﺎﺳﺰﺍﻭﺍﺭ
ﻋﮑﺴﯽ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺑﺮ ﻣﺰﺍﺭﻡ ﺑﻪ ﯾﺎﺩﮔﺎﺭ ﻣﺎﻧﺪﻩ ،
ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ﻭ ﺩﺭ ﺣﺴﺮﺕ ﻧﻔﺲ ﻫﺎﯼ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺭﻓﺘﻪ ،
ﺑﻪ ﺁﺭﺍﻣﯽ ﺍﺷﮏ ﻣﯽ ﺭﯾﺰﺩ …
ﺗﻤﺎﻡ ﺗﻤﻨﺎﯼ ﻣﻦ ﺍﻣﺎ
ﺳﺮ ﺑﺮﺁﻭﺭﺩﻥ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﮔﻮﺭ ﺍﺳﺖ
ﺗﺎ ﺑﮕﻮﯾﻢ ﻫﻨﻮﺯ ﺑﯿﺪﺍﺭﻡ …
ﺳﺮ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻋﺸﻖ ﺑﺮ ﻧﻤﯽ ﺩﺍﺭﻡ


بـه چـه نـگـاه میـکـنــی؟
تـو کـه انـتـخــابــت را کــرده ای،
فــاحـشــه کسی نـیــسـت کـه تــن مـیــفروشـد،
فـاحـشــه تـویــی کـه یـکـی را در آغـوش داری،
دیـگــری را زیـر سـر و خـاطــرات دیـگــری را در قـلــب...!
نگاره: ‏بـه چـه نـگـاه میـکـنــی؟
تـو کـه انـتـخــابــت را کــرده ای،
فــاحـشــه کسی نـیــسـت کـه تــن مـیــفروشـد،
فـاحـشــه تـویــی کـه یـکـی را در آغـوش داری،
دیـگــری را زیـر سـر و خـاطــرات دیـگــری را در قـلــب...!‏

هیـــــچوقت کســی رو پــس نــزن کــه ...
دوســـتت داره .. مراقــــــب توئـــه ....
و نگرانــــــــــــت میشــه !
چـــون یــک روز ...
بیــدار میشـــی و میبینــی ..
مـــــــــاه رو از دســــت دادی ...

وقتــی که داشــتی ســـــــتاره ها رو میشـــمردی .. !!
نگاره: ‏هیـــــچوقت کســی رو پــس نــزن کــه ...
دوســـتت داره .. مراقــــــب توئـــه ....
و نگرانــــــــــــت میشــه !
چـــون یــک روز ...
بیــدار میشـــی و میبینــی ..
مـــــــــاه رو از دســــت دادی ...

وقتــی که داشــتی ســـــــتاره ها رو میشـــمردی .. !!‏

وقتـــی نخـــواستنـت...

آروم بـکــش کـنـــــار...!

غــــم انـگیـــــز اسـت اگـــر تـــو را نـخـــواهـــد؛

مســـخـره اســت اگـــر نفهمــــی؛

احــمقـــانـــه اســت اگــــر اصــرار کـنـــی ..
نگاره: ‏وقتـــی نخـــواستنـت...

آروم بـکــش کـنـــــار...!

غــــم انـگیـــــز اسـت اگـــر تـــو را نـخـــواهـــد؛

مســـخـره اســت اگـــر نفهمــــی؛

احــمقـــانـــه اســت اگــــر اصــرار کـنـــی ..‏

دختر: می دونی فردا عمل قلب دارم؟
پسر: آره عزیز دلم
دختر: منتظرم میمونی؟
پسر رویش را به سمت پنجره اطاق دختر بر میگرداند تا دختر اشکی که از گونه اش بر زمین میچکد را نبیند
پسر: منتظرت میمونم عشقم
دختر: خیلی دوستت دارم
پسر: عاشقتم عزیزم
بعد از عمل سختی که دختر داشت و بعد از چندین ساعت بیهوشی کم کم داشت هوشیاری خود را به دست می آورد، به آرامی چشم باز کرد و نام پسر را زمزمه کرد و جویای او شد.
پرستار: آرووم باش عزیزم تو باید استراحت کنی.
دختر: ولی اون کجاست؟ گفت که منتظرم میمونه
به همین راحتی گذاشت و رفت؟
پرستار: در حالی که سرنگ آرامش بخش را در سرم دختر خالی میکرد رو به او گفت: میدونی کی قلبش رو به تو هدیه کرده؟
دختر: بی درنگ که یاد پسر افتاد و اشک از دیدگانش جاری شد: آخه چرا؟؟؟؟؟؟ چرا به من کسی چیزی نگفته بود و بی امان گریه میکرد
پرستار: شوخی کردم بابا ! رفته دستشویی الان میآد

اوایل سال 1356 با آسید محمود (آیت الله طالقانی) هم سلولی بودم، یک شب بی وقفه سیگار می کشید و راه می رفت، نیمه شب بهش گفتم:خفه شدیم از دود چرا نمی خوابی؟
ایشان گفت: مگر نمی بینی ؟ مگر نمی شنوی؟
گفتم:چی رو
گفت: صدای مردمو ! انقلابو !پیروز میشن!
من گفتم: خب بشن چه بهتر
ایشان در جواب گفت: چرا متوجه نیستی ! شاه می رود، مردم به ما مراجعه می کنند، بلد نیستیم مملکت داری را، همین یک ذره دینی را که هم دارند از کف می دهند این مردم بی نوا..

خاطره ای از آیت الله منتظری 
عکس
ﺍﻧﺘﻘﺎﻡ ﮐــﺎﺭ ﻣﻦ ﻧﯿﺴﺖ !
ﺭﻫﺎﯾﺖ ﻣﯿﮑﻨﻢ ....
ﻫﻤﯿﻦ ﺑﺮﺍﯾﺖ ﺑﺲ ﺍﺳﺖ ....



ﺧﯿﺎﻧﺖ ﮐﺮﺩﻩ...؟؟؟
ﺷﺐ ﻫﺎ ﺑﻪ ﯾﺎﺩﺵ ﮔﺮﯾﻪ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ؟؟!
ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﻧﺒﺎﺵ
ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﺗﻮ ﺗﻨﻬﺎ ﺁﺭﺯﻭﯼ ﺯﻧﺪﮔﯿﺶ ﻣﯽ ﺷﯽ!!!
ﺍﯾﻦ ﺑﺪﺗﺮﯾﻦ ﺍﻧﺘﻘﺎﻣﻪ..
פֿـــارپشتـــے شـــﬤه ام

کــه تیــــغ هـایـش ﬤنیــاے امنـــے بــرایـــش ســـاפֿـتــــه

امــا פـســـرتـــــ نـــوازشـے عاشقـــــانــه تـا ابـــــــﬤ بـر ﬤلــش مـانــــﬤه استــــ
نگاره: ‏פֿـــارپشتـــے شـــﬤه ام

کــه تیــــغ هـایـش ﬤنیــاے امنـــے بــرایـــش ســـاפֿـتــــه

امــا פـســـرتـــــ نـــوازشـے عاشقـــــانــه تـا ابـــــــﬤ بـر ﬤلــش مـانــــﬤه استــــ‏

به سلامتی اون پسرایی که

بعد از دوسال رابطه
هنوز قبل از اینکه از خواب پاشی بهت مسیج میدن :
سلام عزیزم صبحت بخیر...
... و اگه دیرجوابشون رو بدی زودی بهت زنگ میزنن که مثلا :
"میخواستم خواب نمونی و دیر به سرکارت نرسی"
ولی میدونی که واسه اینکه دلت دیشب یه کم گرفته بود نگرانن ....
اونا که هیچی ازت توقع ندارن جز دیدن لبخندت...
کمبود محبت ندارن ...
دوستت دارن از ته دل ...
بهشون خیانت نکنید
نگاره: ‏به سلامتی اون پسرایی که

بعد از دوسال رابطه
هنوز قبل از اینکه از خواب پاشی بهت مسیج میدن :
سلام عزیزم صبحت بخیر...
... و اگه دیرجوابشون رو بدی زودی بهت زنگ میزنن که مثلا :

قــَرار نـیست مَنم دِلِ یــِکی دیــگِه رو بـــسوزونَم لعنتــــی ......
" برعَــــــکس " .... اونو اونـــقَدر خــوشبَخت مـی کُــنَم....
کـِه بــِه هــَر روزی کـِه جــای اون نیســتی لـَعـنت بفرســـتی
نگاره: ‏قــَرار نـیست مَنم دِلِ یــِکی دیــگِه رو بـــسوزونَم لعنتــــی ......

کـــاش مــטּ ﬤیگــــرے بـــوﬤم

مـــے نشستــــم روبــــــروے פֿــــوﬤم

ســـر تـــا پــا گـــوش مـــے شـــﬤم

تــا ببینــــم פـــــرفــــ פـســـابـــــم

چیستــــــ ؟؟؟
نگاره: ‏کـــاش مــטּ ﬤیگــــرے بـــوﬤم

مـــے نشستــــم روبــــــروے פֿــــوﬤم

ســـر تـــا پــا گـــوش مـــے شـــﬤم

تــا ببینــــم פـــــرفــــ פـســـابـــــم

چیستــــــ ؟؟؟‏

من یه دخترم...

وقتی دلم می گیرد،

بشقاب ها را نمی شکنم

شیشه ها را نمی شکنم

غرورم را نمی شکنم

دل کسی را نمی شکنم

زورم به تنها چیزی که میرسد،

این بغض لعنتی است...
نگاره: ‏من یه دخترم...

وقتی دلم می گیرد،

بشقاب ها را نمی شکنم

شیشه ها را نمی شکنم

غرورم را نمی شکنم

دل کسی را نمی شکنم

زورم به تنها چیزی که میرسد،

این بغض لعنتی است...‏

دیـگـــر . . .
نـه بـــحـــث مـیـکـنـــم ! نـه تـوضـیــــح مـیـخـــواهــم !
نـه تـوضـیـح مـیـدهـــم ! نـه دنـــبـال دلـیـل مـیـگـردم !
فـقـط مـیـبـیـنـــم ،
سـکـوت مـیـکـنـم و فـاصـلـه مـیـگـیـرم . . . ! ! !
نگاره: ‏دیـگـــر . . .
نـه بـــحـــث مـیـکـنـــم ! نـه تـوضـیــــح مـیـخـــواهــم !
نـه تـوضـیـح مـیـدهـــم ! نـه دنـــبـال دلـیـل مـیـگـردم !
فـقـط مـیـبـیـنـــم ،
سـکـوت مـیـکـنـم و فـاصـلـه مـیـگـیـرم . . . ! ! !‏

ﺩﻫﻘﺎﻥ ﻓﺪﺍﮐﺎﺭ. . .ﺗﻮ ﺩﺭ
ﺭﻭﺯﮔﺎﺭﯼ ﺑﺰﺭﮒ ﺷﺪﯼ ﮐﻪ ﻣَﺮﺩﯼ
ﺑﺮﻫﻨﻪ ﺷﺪ ﺗﺎ ﺯﻧﺎﻥ ﻭ ﮐﻮﺩﮐﺎﻥ
ﺯﻧﺪﻩ ﺑﻤﺎﻧﻨﺪ. . .
ﺍﻣﺎ ﻣﻦ ﺩﺭ ﺭﻭﺯﮔﺎﺭ ﺗﻠﺨﯽ ﻧﻔﺲ
ﻣﯿﮑﺸﻢ ﮐﻪ ، ﺯﻧﯽ ﺑﺮﻫﻨﻪ ﻣﯿﺸﻮﺩ
ﺗﺎ ﮐﻮﺩﮐﺎﻧَﺶ ﺍﺯ ﮔﺮﺳﻨﮕﯽ ﻧﻤﯿﺮﻧﺪ!
چقدرسخته موندن تویه دنیایی که شرط اول عاشق شدنشون لمس بدنه...
نگاره: ‏چقدرسخته موندن تویه دنیایی که شرط اول عاشق شدنشون لمس بدنه...‏

انگلیسی را با لهجه ی قشنگِ فرانسه تلفظ می‌‌کند

" مادام ... برقصیم "

چقدر دلم می‌خواهد با متانت تمام

دکمه‌های پیراهنم را یکی‌ یکی‌ باز کنم

بیدار کنم پلنگی را که زیر لباسم خوابیده است

بگذارم بدرد

یکایکِ مردانی را که با من می‌‌رقصند

و هیچ کدامشان تو نیستی‌

گیلاس‌های نیمه پر

خنده‌های با شکوه

پرده‌های مجلل

کفش‌های ورنی شبیه به هم

و چراغ

چراغ

نور

روشنایی

و پلنگِ من

خمار

خمار

میدرد

همه مردانی که شبیهِ تو هستند

و دیگر با من نمی‌‌رقصند ...
نگاره: ‏انگلیسی را با لهجه ی قشنگِ فرانسه تلفظ می‌‌کند
وقتی که تمام شیرها پاکتی اند،
وقتی همه پلنگ ها صورتی اند،
وقتی که دوپینگ پهلوان میسازد!
ایراد مگیر که چرا عشق ها ساعتی اند…

در زبان انگلیسی :
friEND ( دوست )
boy friEND (دوست پسر )
girl friEND ( دوست دختر )
best friEND ( دوست برتر )
.
.
.
همگی به END ختم میشن یعنی همشون پایان دارد
.
.
.
اما کلمه ی famILY ( خانواده ) به سه حرف ILY ختم میشه که مخفف I Love You میباشد
و خود family به معنی :

دلم واسه اول دبستانم تنگ شده !
که وقتی تنها یه گوشه حیات وایسادی !
یه نفر میاد و بهت میگه :
با من دوست میشی.... !؟
نگاره: ‏دلم واسه اول دبستانم تنگ شده !
که وقتی تنها یه گوشه حیات وایسادی !
یه نفر میاد و بهت میگه :
با من دوست میشی.... !؟‏

ماهواره ممنوعـه،
اینترنت فیلتره،
فیلترم رد میکنی وی پی ان قطعه،
شراب حرامـه،
رابطه با جنس مخالف گناهـه،
امنیت خیاله،
عشق نایابه،
خیانت رواجه،
دروغ نقل و نباته،
آینده سیاهه و هوا آلوده..
کاش میشد بریم لب اون دنیا واستیم و بشاشیم به این دنیا...





غریب است دوست داشتن.وعجیب تر از آن است دوست داشته شدن...

وقتی می‌دانیم کسی با جان و دل دوستمان دارد و نفس‌ها و صدا و نگاهمان در روح و جانش ریشه دوانده ؛ به بازیش می‌گیریم هر چه او عاشق‌تر ، ما سرخوش‌تر، هر چه او دل نازک‌تر ، ما بی رحم ‌تر .

تقصیر از ما نیست ؛ تمامیِ قصه هایِ عاشقانه، اینگونه به گوشمان خوانده شده‌اند...


ادامه دارد...بهار

نظرات 2 + ارسال نظر
بهار یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:32 ق.ظ

کاش واقعا از دلم می فت اونکه سالهات از دیده اش رفتم ...
همونطور که من از دلش رفته وقتی هنوز مقابل دیده هاش بودم!

خب قابل نداره من سعی کردم شرح احساس توروبگونجونم توبعضی پستهانمیدونم چه برداشتی داری امامن حس میکنم یک خلوتیست اینجاجزتوومن احساس میکنم میشناسمت خب سعی میکنم توهم سرگرم باشی میدونم شایدمطالب تکراری باشه یادرخورتونباشه اماسعی کردم به توفکرکنم وب چیزی وکسی فک نکنم نمیدونم کجایی وکی هستی اماواسه من همون فرشته ای که تولحظه ناامیدی تنهام نذاشتی توقعی نیست وندارم جزلبخندتو...
اگه دلت گرفت اگه خسته بودی منم اینجام وگوشم به نجوای توست...

بهار سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:34 ب.ظ

هوراااااااااااااااااااااااااااااا! رفتیم جام جهانییییییییییییییییییییییی!

چه شبی امشب به لطف قدم روحانی رفتیم جام جهانی هووووررراااااااای ول ایول ایولا ایولا ایولا.دودورودودوایران دودورودودوبهار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد