دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...
دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...

خط به خط خوندمت ب ه ا ر...

وقتی هوامث الان بارونسیت بدجوردلم میگیره[:S001:][:S001:]

سلامتیه کسی که

وقتی توی آغوش میگیریمش همه ی وجودم میلرزه،

نه از ترس یا عشق بازی،

واسه وحشت از فردای بدون اون

دلم میگیره چون من همیشه عاشق بارون بودم وهستم
زیربارون راه رفتم لیییچ آب شدم ...[:S005:]
البته فصل  سبزبهارومث فصل خزون دوست دارم...
میخوام بگم همه جای این شهرلعنتی خاطره دارم محل کارم همین جوریاحتی توی خونه اندک وسایلش رو...من محکوم به تحملم باشه مث همیشه صبوری میکنم ولی حسرت هیچی ونمیخورم آخه من که واسش کم نذاشتم...فقط نگرانم گاهی هم غصه ام اینه چراحرفم واحساسم ونفهمید...[:S012:][:S010:]
وقتی کنارش بودم هرگزناامیدنبودهرگزتنهاوغریب نبودوقتی سرش دردمیکردمراقبش بودم مث یه کودکی سرکش بودکه من تروخشکش میکردم  نگرانش میشدم هرجاکه میرفت اگه لب ترمیکردکنارش بودم!
میدونم میتونست ازخودش مراقبت بکنه امامن خواستم بهم اگه خواست تکیه کنه سنگ صبوروهوادارش بودم [:S020:]
واسه همین رفت ومنوازدلش بیرون کرددلش نمیخواست کسی عاشقش باشه نمیخواست محبت ببینه نمیفهمیداحساس چیه ...نمیفهمیدفداکاری وگذشت و...

باورنمیکردکسی بتونه اینقدر...!!!

اشتباه کردم محبت زیادی کردم جنبه وظرفیت نداشت...[:S012:]

من رفتم وبه عقب برنمیگردم بیخیال...بیخیال حرفهای تودل مونده عقده برآزارهای روحی وشکنجه دوری...طاقت میارم  خودم و سررنش نمیکنم من که نبایدحلالیت بگیرم دلی نشکستم حقی نخوردم اشکی درنیاوردم
راه خطایی نرفتم وفادارترین بودم واسش...رفیق نیمه راه بود.
من تاابددوستش دارم اما...نمی بخشمش بخاطرشکنجه های روحیش اگه داشتم تحمل میکردم فک میکردم بلاخره سرعقل مییاداماحالاکه فک مینکم چقدرباهام بازی کرده دیوونه ها میشم[:S018:]
کاش یکم مث توبودکاش...[:S005:]

کاش ...رفیق روزهایی سخت میشد...کاش حرفی میزدآروم میشدم اما...منی که همیشه آرامشش بودمم!!!!!

حالم خوبه اینجاکه میخوام ازتوبنویسم بهار گلم...[:S005:]همیشه واست دعامیکنم...
تواگه نبودی آرامش نداشتم...مررررررررررررررسی[:S007:]
هوای دلم زیرصفرشده میخواست منومثل خودش سردوبی روح بکنه...

داشتم یخ میزدم!وقتی میگفت عاشق نباش یعنی میگفت بمیر!منم گفتم اگه عاشق نباشم میمیرم خوب مردم حالا من ...من مردم دوباره زنده شدم من  ازت متنفرم !!۱درسته برگشت دوباره به زندگی دارم امااونی که بخاطرش ازتوکمابرگشتم تونبودی تو...بهاربود.[:S003:]آروزی بهترین هاروواست دارم


 خط بخط خوندمت ب ه ا ر...زیباترین حرفی بهترین جمله وکلامت روح بخش ممنون..



من عاشـــــــــــــــــــــق بارونـــــــم ......
چه عاشقانه است این روز های ابری...


چه عاشقانه است قدم زدن زیر باران غم تنهایی...


چه عاشقانه است شکفتن گل های اقاقیا...


چه عاشقانه است قدم زدن در سرزمین عشق...


و من چه عاشقانه زیستن را دوست دارم...


عاشقانه لالایی گفتن را دوست دارم...


عاشقانه سرودن را دوست دارم...


عاشقانه نوشتن را دوست دارم...


عاشقانه اشک ریختن را...


عاشقانه خندیدن را دوست دارم...


دفتر عاشقانه ی من پر

قبل از اینکه به کسی که میدونی با احساس و سادس بگی:

دوستت دارم 

قبل از اینکه بهش محبت کنی

قبل از اینکه به خودت عادتش بدی

قبل از اینکه تنش رو به بغل بکشی

قبل از اینکه احساسش رو بیدار کنی

قبل از اینکه تنهاییش رو پر کنی

قبل از اینکه عاشقش کنی

خوب فکرا تو بکن

از حرفت مطمئن باش

نه اینکه تا دیدی طرف عاشقت شده و هیچ جور رفتنی نیست

شروع کنی به پیدا کردن یکی دیگه

و با بهونه گیری های الکیت  طرفت رو داغون کنی

تو داری از بازی دادن اون لذت میبری 

ولی اون داره با فکرت زندگی میکنه 

 

یک کلام ختم کلام هر جنسیتی هستی " مرد " باش.....!



نظرات 1 + ارسال نظر
بهار شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:44 ق.ظ

وااااای یه پست برای من؟؟؟!!!! آخرش از خوشی ذوق مرگم میکنی
مرسییییییی از اینهمه لطفی که به من داری همش از خوبی یه خودته

از ته دل آروز میکنم که به هر چیزی که صلاحت هست و دوست داری برسی و به زودی کسی که لیاقتت رو داشته باشه و قدر اینهمه محبت و مهربونی و خوبیت رو بدونه پیدا بشه تا کلا تجربه ی تلخت رو فراموش کنی
نهایت تلاشت رو بکن که بیشتر از اون به خودت فکر کنی و هیچ وقت عوض نشی! آخه دنیا بدون آدمهای پر احساس و مهربونی مثه تو جای خیلی وحشتناکی میشه

«شب‌ها که به آسمان نگاه می‌کنی، انگار کن که همه ستاره‌ها به تو تعلق دارند. من روی یکی از آن ستاره‌هایی زندگی می‌کنم که دارد می‌خندد.»

درودبه بهارعزیز.خوبی؟
میخوام سعی کنم گهگاهی که مطلبی می نویسم یاازوبلاگی برمیدارم مرتبط باوبلاگم تقدیم به توبکنم چون واسم خیلی باارزشی اماسعی میکنم حرفی ننویسم که ذهنیتت بدبشه یاناراحت بشی
واینکه اگه روزی خوندش وبلاگم روبفهمه یکی هس که جای اون منوآروم کردو...دردوبلات بخوره توسرهرچی بی معرفت ونامردو...
بهرحال مطالبم اشکال وغلط زیادداره اونم بخاطراینه که وقت بررسی مجددنداشتم وحوصله...

(فکرنکن تودنیا تنهایی بلکه فکرکن یه تنهاهست که تو براش یه دنیایی؟)

(لذت داشتن یه مهربون دراین دنیاى بد،مثل خوردن یه فنجون چاى گرم زیربرفه،درسته که هوا رو گرم نمیکنه،ولى آدمو دلگرم میکنه. . .)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد