دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...
دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...

ماه حسرت...



چه تلخ محاکمه میشوند پائیز و زمستان که برای جان دادن به

 درخت جان میدهند وچه ناعادلانه کمی آنطرفتر همه چیز به

 اسم بهار تمام میشود.


         

اولین ماه حسرت من سپری شد !

ماهی پر از درد و تنهایی .

نبایدهای بسیاری هنوز باید اند و خواستن های من

دچار اجاقی سرد با ظروفی جرم بسته .. .. ...



اولین ماه حسرت من سپری شد !

ماهی پر از درد و تنهایی .

نبایدهای بسیاری هنوز باید اند و خواستن های من

دچار اجاقی سرد با ظروفی جرم بسته . . .

دیگر چشمانم عادت کرده اند که در هجوم حسرت روزها

دور از نگاه مهربان تو هلاک شوند .

اینجا نشسته ام ، همان جای همیشگی ، کنار همان پنجره !

به این فکر می کردم که کاش خیالت هم مثل رد پایت

همان روزها دل بریده بود از من . . .

می دانی!! من حتی آنقدر با خودت سر نکردم که با خاطراتت

شبانه روز سر کردم .

خیلی کوتاه کنار من بودی ..

تنها 1 ماه گذشت تو رفتی و من 1 ماه است که هنوز اینجا

ایستاده ام  .   .   .  شاید به انتظار هیچ !

و تو گاهی نه تنها از روی دلتنگی که از روی عادت از دست رفته

پیدایت می شد و باز می رفتی و من می ماندم و دلتنگی ها و تنهایی هایم .

دیگر نه        . . .

درگیری دوباره ی من در این بازی تنها افکار قشنگ بجای مانده ی

روحم را متلاشی خواهد کرد .

دیگر نه      . . .

دل را خوش نمی کنم به آمدنها و داشتن های کوتاه مدت تو .

1 ماه است که برایت می نویسم !

از نوشتن برای تو خسته نمی شوم    اما

خسته می شوم از اینکه می نویسم و تو هرگز نمی خوانی .

خسته ام از اینکه همه آمدند .. خواندند .. گفتند .. جز تو !

دیگر اینجا نخواهم نوشت نمی دانم تا کی .

شاید تا روزی که بیایی و این همه دلتنگی را  ببینی !

خستگی هایم را بخوانی ! و تنهایی هایم را لمس کنی !

اما دیگر این همه گفتن از تو و نوشتن از دلتنگی هایم کافیست .

ترانه ایی برای بدرود باید گفت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


گاه یک لبخند انقدر عمیق میشود که گریه می کنیم

گاه یک نغمه انقدر دست نیافتنی میشود که با ان زندگی می کنیم
گاه یک نگاه انچنان سنگین میشود چشمانمان رهایش نمی کند
گاه یک عشق انقدر ماندگار می شود که فراموشش نمی کنیم



وقتی دل ارزش خودش را از دست بدهد و چشمهایت دیگر اشکی برای ریختن نداشته باشد،وقتی دیگر قدرت فریاد زدن را هم نداشته باشی،وقتی دیگر هر چه دل تنگت خواسته باشد گفته ،چشمهایت را ببند و از ته دل بخند که با هر لبخند روحی خاموش جان میگیرد و درخت پیر جوان میشود.


رفت.؟

به سلامت...!

من خدا نیستم که بگویم:

صدبار اگر توبه شکستی بازآ

آنکه رفت به حرمت آنچه با خود برد

حق بازگشت به قلبم را ندارد...

لااقل ......  برنگردد.


روزهای جوانیم است .


غروب شـــــد ...آســـــمان که گرفت  ، کودکــــ ـی گریســـــت ... محو شـــــد صدای گــــ ـریه اش میان هیاهـــــوی آدم ها... خـــــدا را که دید ، عاشـــــق شد ، خندید ، ســـــالهائی سخت گذشت ، درس ها آمـــــوخت ، جوان شـــــد .

 

من ... در امتــــ ـداد یک جـــــاده .. در رویـــــائی خیـــــس ... و تو ... همیشـــــه تو ... ای همسفـــــر من .. همنفـــــس من... همـــــزاد و همـــــراه من ... من ... همه عمــــ ـر ... تو را ...عاشــــ ـقانه دوست خواهم داشـــــت ... تکیه کن به شـــــانه های من ... تکیـــــه می کنم به شـــــانه های تو ...


وقتی روزگار مرا فراموش میکند دیگر امیدی برای آینده نیست

زندگی را به دست فراموشی می سپارم زیرا که زندگی مرا سالهاست فراموش کرده است

شادیها را در تاریکی دفن کرده ام  تا بتوان در کنار غم ها به آرامش برسم

 چراغ سیاه تنهایی را در اتاقم نهاده ام و تاریکی و تنهایی فضای اتاقم را پوشانده است

سالهاست که دیگر صدای خودم تنهای صدای ماندگار گشته

زمزمه های لرزان و اشکهای ریزان

دیگر حتی نعره هایم نیز شنیده نمی شوند

به انتظار نشسته ام اما از انتظار نیز خسته شده ام مرگ نیز مرا لایق بردن نمی داند

 به کجا پناه ببرم



 

تنهایی این روزهایم را با هیچ چیز عوض نمیکنم ...

بهترین روزهای عمرم این روزهاست نه با تو تقسیمش میکنم نه با یادت...

کمرنگ شدی این روزها ، گم شدهای از من و زندگیم

اکنون بی هیچ مخاطبی ایستاده ام

محکم تر از همیشه

نه پا هایم میلرزد نه نگاهم خیره میشود نه انتظار میکشم نه درد ...

روزهاست دست کشیده ام از دیدن چهره ای که روزی از دیدنش سیر نمیشدم

مدتهاست . . . 

اکنون عهدی بستم با خودم  ...

بی عشق زندگی زیباتر است 

پس تا باد چنین بادا...........



دیگر به تو فکر نمی کنم !!!

                     گناه است چشم داشتن به مال غریبه ها . . .




شاید

 آرامتر میشدم

فقط و فقط

اگرمی فهمیدی :

حرفهایم

به همین

راحتی

که می خوانی ...

نوشته نشده اند !


نظرات 2 + ارسال نظر
هیما پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:59 ب.ظ http://hima-name.blogfa.com

سلام عزیزم به وبت سر زدم واقعا محشره وخیلی خیلی خیلی زیبا و جذاب و تک و منحصر به فرد بود بسیار خوشم اومد وبهت تبریک عرض میکنم نایسه در حد المپیک / خوشحال میشم به منم سر بزنی منتظر حضور پر مهر و سبزت هستم موفق و موید باشی عزیزکم بای بای [بوسه][چشمک][خنده][گل][قلب][خنده]

سعیده جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:41 ب.ظ

سلام
خیلی اتفاقی وبلاگتو دیدم
خیلی دوست داشتم
انقدر قلبم لرزید ک اشک از چشمام جاری شد
یاد عشق بچگیام افتادم ک الان زیر خروارها خاکه
عجب دنیایی
برات ارزوی موفقیت و شادی و سرزندگی میکنم قوی باش به زندگی با عشق ادامه بده

سلام
ممنون ازاینکه سرزدی
حتمابه توصیه ات عمل میکنم
ایشالله توهم موفق باشی
من الان کاملاخوبم وهمه چیزروفراموش کردم
امیدوارم توهم دیگه غم نبینی وشادباشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد