دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...
دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...

امشب ای سرو من در کنار کیستی


 

امشب ای سرو من در کنار کیستی
دوش بودی یار من . امروز یار کیستی
برده ای صبر و قرار از من
رفتی از نظر . ای قرار جان و دل
ای قرار جان و دل . صبر و قرار کیستی


 

تــــــــــوبه کردم که دگر ، باده پرستی نکنم

می ننوشم ، نکشم عربده ؛ مستــــی نکنم

مست بودم که چنین ؛ تـــوبه مستــی کردم

عهــــــد بستم که  دگر  ، تـوبه مستی نکنم

عهد بستم که دگر می نخورم  ، در همه حال 

یا رب  ، یارم اگر ساقی شود  و  می بــــدهد

  مــــــــــــن چــــــــــــــه کـنـــــــــــــــــم .....؟



 

ای نگاهت رونق فردای مـــــــن ،

در تـــو معنا می شود دنیای مــــــن

ای کلامت  ، بهترین اثبات عشــــــــــق ،‌

با تـــــــــــــــــــــــــو ماندن ، آرزوی رویای من...قلب


آغــــــــوشِ "تـــــــــو"

هیچ بُعـــــــدی نـــــــدارد


واردش کــــــــــه شـــــــوی ،

زمــــــان بی معنــــــــا میشـود...

بی آنکـه نفـــــس بکشی روحـــــــــــَت تازه می شود ...قلب

یکی را دوست می دارم


یکی را دوست میدارم ولی افسوس او هرگز نمی داند

نگاهش می کنم شاید بخواند از نگاه من که او را دوست می دارم

ولی افسوس او هرگز نگاهم را نمی خواند

به برگ گل نوشتم من که او را دوست می دارم

ولی افسوس او گل را به زلف کودکی اویخت تا اورا بخنداند

صبا را دیدم و گفتم صبا دستم به دامانت

بگو از من به دلدارم تو را من دوست می دارم

ولی ناگه ولی ناگه ز ابر تیره  برقی جست و روی ماه تابان را بپوشانید

  

من به خاکستر نشینی عادت دیرینه دارم

سینه مالامال درد اما دلی بی کینه دارم

پاکبازم من ولی در ارزویم عشقبازیست

مثل هر جنبنده ای من هم دلی در سینه دارم

من عاشق عاشق شدنم

در کدامین مکتب و مذهب جرم است پاکبازی 

در جهان صدها هزاران پاکباز از سینه دارم

کار هرکس نیست مکتب داریه این پاکبازان

هدیه از سلطان عشق بر هر دو پایم پینه دارم

من عاشق عاشق شدنم

من از بیراههای حله بر می گردم و اواز شب دارم

هزار و یک شبی دیگر نگفته زیر لب  دارم

مثال کوره می سوزد تنم از عشق امید طرب دارم  

حدیث تازه ای از عشق مردان حلب دارم

من عاشق عاشق شدنم.........

  -----------------------

           راز

 چشای تو نور کوچه باغ رازه

چشایه من ظلمت شب نیازه

با همدیگه راز و نیازی داشتیم

حکایت دور و درازی داشتیم

اما پس از اون اشنایی    اون همدلی اون همزبانی    از گرد راه اومد جدایی

رفتی و چشم برام گذاشتی  تو این قفس تنهام گذاشتی  حالا نمی دونم کجایی

کاشکی یکی بود ما رو   باهم اشتی میداد

کاشکی چشامون باز   تو چشم هم میوفتاد

امروز اگه تاریک وخاموش و سیاهه

فردا که شد دنیا پر از خورشید دوباره

  -----------------------

        محض رضای خدا

  محض رضای خدا به من بگو بی وفا

بعد یه عمر اشنایی  چرا گشتی جدا

گفتی تا روز پیری تا وقتیکه بمیری

تا دنیا  دنیا باشه پیشم می مونی و نمیری

بگو با که هستی حالا  کی و می پرستی

دستای گرمتو گذاشتی تو چه دستی

تو تاریکیه شبهای من زار

بگو شمع شب افروز که هستی

محض رضای خدا به من بگو بی وفا

بعد یه عمر اشنایی  چرا گشتی جدا

  -----------------------

      قسم به عشق

 اواز

بی تو ای روشنگر شبهای من

بوسه میزد ناله بر لبهای من

در بلور اشک من یاد تو بود

در سکوت سینه فریاد تو بود

مخمل سرخ شفق رنگ تو داشت

پرده های ساز اهنگ تو داشت

 

تو شادیه گذشتمی بخت سعید رفتمی

تو این هیاهوی غریب بهونه یه قشنگمی

گفتی نگو دوست دارم حرفتو باور ندارم

اشتباه می کنی بازم اشتباه می کنی بازم

دوست دارم قدر خدا قدر تمام قصه ها

تو رو قسم به عشقمون تو رو قسم به عشقمون

یه شب دیگه پیشم بمون یه شب دیگه پیشم بمون

چرا تو باور نداری حرف دل عاشقمو

چرا تو تنها میزاری دستهای سرد خستمو

بیا که با صدای تو مهر سکوتو می شکنم

هزار هزار شعر و غزل نخونده فریاد میزنم






از بودنت برایم عادتی ساختی که بی تــو بودن را باور ندارم….

چه خوب شد که بدنیا آمــــــــــــــــــــدی و چه خوب شد
که دنیــــــــای مــــــــــــن شــــــــــــــــدی...

پس بدان که همیشه دنیای من خواهی ماند.
تـــــــــــو زن شدی که ...

S A L I  J O O N

تـــــــــــــــــــو زن شدی.....نه برای در حسرت ماندن یک بـــوسه!

بـــــــــــــرای خلق بــــــــــــوسه ای از جنس آرامـــــش ...


تو زن نشدی که همخواب آدم های بیخواب شوی !

تو زن شدی که برای خواب کسی  ؛ رویـا شوی !

تو زن نشدی که در تنهاییت حسرت آغوشی

عاشقانــــــــــــــــــه را داشته باشــــی ،

زن شدی تا ...آغـــــــوشی در تنهایی ؛

عشـــــقت باشـــــــــــــد ...قلب






نظرات 2 + ارسال نظر
مینا یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:19 ب.ظ http://love-hate-2012.blogsky.com/

سلام

وبلاگ قشنگی داری
واقعا چرا تو اوج خوشی و امید همه چی از دست میره؟
خیلی دلم گرفته
بمنم سر بزن خوشحال میشم

علی پنج‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 06:09 ب.ظ

خیلی با وبلاگت حال کردم...
مشخصه تو هم مثل من سینه سوخته ای....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد