دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...
دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...

اگه باکسی ببینمت...

من خیلی "بااحــــــــــساسم"! ولی یادت نره "تنفــــــ٫ــــــ٫ـــــر"هم یه حسه. . .!

سال جدیدآغازشدکینه وقهرباعث این همه بدبختی وآوارگی وکینه من که نبودم توبودی!باعث این همه تنهایی توبودی! لحظاتی هس وقتی که ازیادتوغافلم وخنده ام میگیره ازچیزی یاموضوعی سریع یادتومیفتم واخم میکنم آخه من پشت خنده هام غمه وتوحتماپشت غمت خنده!قضاوت نمیکنم امادیگه دوستم نداری.وقتی دلتنگت میشم چه کنم کجابیام سراغت وبگیرم چطوردلتنگیم وبهت نشون بدم هرچی بگم وهرکاربکنم تودیگه نمیفهمی یاشایدنمیخوای بفهمی که من آدمم ...

اگه بیام ببینمت وتوروکنارکسی ببینم وای میمیرم حتی فکرش دیونم میکنه...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد