دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...
دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...

تقدیر

دلخورنشو ازمن ، از اینکه دلتنگم من باخودم قهرم.. باتو نمیجنگم از دست خودرفتم ، ازدست تو دورم دلخورنشو ازمن.. وقتی که مجبورم ... این قسمت من بود ، حرفاتو میفهمم فرصت بده کم کم از خاطرت کم شم از من به دل نگیر همدرد بی تقصیر باشه ، گناه تو ....پای منو تقدیربخدا میسپارمت کجایی که تنهایی و بی کسی با من آشنا کرده حس غمو ببین داغ دوری از آغوش تو به زانو در اورده احساسمو عهد کسی را پیدا کن که وقتی با او پیمان ببندی وقت مجادله کم نیاورد... در تنگنا ..گریز را انتخاب نکند. در برابر ناملایمات شجاعانه بر سر عهد خویش بماند .. اگر چنین کسی را پیدا کردی ..هرگز رهایش نکن همه فکر و ذکرم شدی و هنوز داره آب می شه دلم پای تو ببین قفل لبهای من وا شده من و قصه گو کرده چشمای تو خیال سرنوشت سرنوشت ، سرنوشت کی تورا برای روزگار من نوشت ... چشمهای من چه بی فروغ ماند وتو چهره ات چه پر غرور ،خصم ، زشت سرنوشت.. زندگی من میان پنجه تو بود کین چنین کشاندیش به قعر خویش راحتم گذار ودر گذر از تمام ظلمهای سخت خویش.. آی سرنوشت مرا تو این چنین بازی غرور وکین خود شدی من شدم اسیر دست تو، تو نیز خار پیش چشم های من شدی آخ سرنوشت ببین !!! هرچه با نگاه خسته ام برای خود آبرو خریده ام!!! پرتلاش میان روزهای سخت قطره ای ترانه ساخته ام !!! هرچه در میان ناامیدی زمین آرزو نشانده ام !!! یک به یک شکانده ای در میان حرص و آز روزگار خود قطره های اشک رابرایم نشانده ای من اسیر دستهای تو بوده ام ...بلی این منم که باختم بی گمان تویی که بُرده ای سهم من از این زمین واین حیات وزندگی ای خدا بگو چه بوده است آنکه آفریده ای مرا به اذن خویش حکمتت به سرنوشت من بگو چه بوده است ... معبودم من ازتو ممنونم خدای من دیرزمانی بود که ازتو درخواست میکردم تادرمیان بهت این زمانه وراه ها وبیراهه هاچراغی برایم بگشایی..توصلاح هرکس رابیشتر میدانی ازتو سپاسگذارم. + اینجاست که... از همه همه همه دار دنیام فقط اینجاست که آرومم میکنه اینجاست که پیوندیو که بستی وخودش ضامنت شده محکم نگه میداره نوشته شده در ۱۳٩۱/۱۲/۳۰ساعت ۵ صبح نمیتوانی فراموش کنی وقتی توی مسیر زندگیت همچیز یه دفعه عوض میشه گاهی دلت میخواد نبودی، نمیشد، یا نمیکردی.. با خودت میگی اصلا ولش کن زندگی همینه دیگه ... چرا باید انقدربه خودم عذاب بدم .. اما ته همه حرفات میبینی .. تنها یه نگاه .. یه لبخند .. یه حرف ساده اما عمیق... یا یه ازخودگذشتگیهایی هست که تو ... نمیتونی فراموش کنی.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد