دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...
دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...

ازت متنفرم...

دل من حالش خوش نیست همش میگیره وداره میمیره روزای سختی دارن برام سپری میشن روزایی که بافکرخودکشی وسرم بدست گذشتندروزایی روکه پیش رودارم بدون هیچ امیدی وپرزماتم میگذرند...

یک داغی روگذاشتی رودلم که دیگه خاموش وسردنمیشه،خواستی خوشبخت بشی!!! باشه...امابهرقیمتی؟؟؟؟

اگه حیقیقت رولحظه اول میگفتی اینجورنمیشد!دنیام وخراب کردی دیگه به کسی اعتمادنمیکنم دیگه به کسی خوبی نمیکنم...خداجون دلم خیلی خیلی شکسته چطورشدمن که به کسی بدنکردم همه وقتم ودیدی واسش گذاشتم ازهمه چیزام گذاشتم تاکمبودی حس نکنه اگه میگفت بمیرمیمردم اما!نشدبخوادمن نه بگم!ریاکار...بدکردی بد! هرچقدرکه دوستت دارم الان ازت متنفرم ازاینکه حالابااحساس پاکم نسبت به توبازی شد،توحق داری ازدواج کنی امابه چه بهایی بدنبال خوشبختی رفتی به شکستن وله کردن وبازی بامنه بیخبر!من مث ... باوفابودم حتی محل ... نذاشتی که بگی داره کسی توزندگیت میادمنم بهت گیرنمیدادم چراسردشدی!نفرین به من به تووبه هرکی که اومدجای منوگرفت وباعث شدتوخیانت کنی ومنوبدبخت بایک وابسته وپل صراط روواسه خودت باریک تر،اونجامنتظرت هستم من شکایت دارم پیش خداازبندش اون بایدبگه چرا؟من سالم بودم وخدایابنده تودیوونم کردباهام بازی کرد.ازت متنفرم تاقیامت قیامت من ازت نمیگذرم بهت تبریک میگم امیدوارم خوشبخت بشی اماحساب مااون دنیا.باخودم عهدکردم هرشب واسه ظلمی که کردی بهم گریه کنم ونفرین آخه دیگه اشکام بندنمیاد... فریادکشیدم باهق هق بلندخیلی پستی نامردی بی...ی تونمیدونستی پستی چقدردوستت دارم چراپنهان کردی چراباهام بازی کردی چرابخاطرمنفعت خودت دلم ونابودکردی آیاشکستن دل عاشق گناه نیست؟من شکایت کردم غرغرکردم هی پیلت کردم که چرانامهربونی چراسردی چراحسی نداری بهم وتومیگفتی نه تغییرنکردی من بازآروم میشدم امامن که مریض نبودم هی گلایه کنم حس میکردم یه چیزی شده گفتم ازاون روزی که گوشیت ونشونم ندادی فهمیدم چیزی هست امانمیخواستم بهت بی اعتمادبشم ولی حس بدی پیداکردم پس دلیل گیردادنم به احساست الکی نبودمن میفهمیدم توآدم سابق نیستی.نفرینت کردم وبخداواگذارت کردم چون خیانت کردی بخاطریکی دیگه منوله کردی خدامیدونه چه تصمیمایی واسه انتقام ازت گرفتم اماخداخودش جوابت بده که مت تفاله شدم توواسم همون کسی بودی که سرت قسم میخوردم که هرگزبهم دروغ نمیگی پنهان کاری نداری وفاداری وباصداقتی اماریدی به باورام ازسادگیم سواستفاده کردی وبازیم دادی منه احمق بایدمیفهمیدم ازروزی که توحست بهم تغییرکرده کسی دیگه جام روداشته کم کم میگرفته حالاکه به حرفهات وکارات فکرمیکنم به اینکه نمیخواستی زیادببینیمت وکنارم باشی وحرف بزنی جای دیگه گیرکرده بوددلت فقط نمیدونم چراخیانت کردی باهام بازی کردی وهی باحرفات عذابم دادی من دگیرتوبدم چون دلیل منطقی واسه سردیت وبی مهریت پیدانمیکردم نگوخانوم داشته آماده خیانت میشده خوب منم بهت کاملاایمان داشتم ولی حالاکمرم وقلبم شکست بدترین ضربه روخوردم بخاطرخیانتت اگه میگفتی قراره خواستگاربیادومیخوای ازدواج کنی من که حرفی نمیزدم اماتونگفتی نگفتی تا...بدکردی نامردتورومیسپارم به خدا 

ببین هروزدارم زجرمیکشم ونمیفهمی سبزرفتی بهارم امامن زردوخشکیده ماندم


خاطره هایم تاب میخورد روی بند دلم
گیره های نگاهت نمی گذارد باد ببرد
این روزها را . . .


غمگینی آدم هایی کـه دوستشـــان دارم غمگینم میکند.
گاهی دلـــــم می خواهد با انگشتم گوشه لب شان را بالا ببرم
شاید خنـــــــده یــادشــان بــیاید!!!
اینکه کاری از دستــــم بر نمــی آید......
اینکه زورم به دنــــــیا نمی رسد ، تلـــــخ است !
خـــــــــــــــــــــــــــــــیلی تــــــــــــــلخ .........



نظرات 1 + ارسال نظر
غزل پنج‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 10:52 ب.ظ

دل منم شکست ولی نمیگذرم از اونی که دلمو شکوند منم همه چیمو گذاشتم پاش ولی بی لیاقت تر از اون ندیدم

زندگی سخت ترازباوروخیال ماست واون لحظه که کسی درکت نکنه بیزارمیشی ازهمه چیزوکسی نیست که مرهمی باشه شک میکنی به انسانیت ...درمان دل شکسته سرکوبه احساساتته سنگ بودن وبی تفاوتیست...امابهرحال سخته فراموشی وتغییر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد