دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...
دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...

بیوفادوستت دارم

میبینی باهام چیکار کردی؟خوشحالی آره؟ کاش میدونستی چقد دوستت دارم کاش احساسم و درک میکردی دلم برات تنـگ شـده به خدا دوستت دارم دارم آتیش میگیرم نمیتونم فراموشت کنم کاش میدونستی عاشقی چه دردیه به همه عاشقا حسودیم میشه هرجا دونفر و میبینم که عاشق همن حسودیم میشه میدونی چقد سخته حرفات بغض بشن بمونن تو گلوت؟؟؟ میدونی چقد سخته ببینمت و هیچ نگم؟ یه بارم بزار حرف من باشه وای خدا نمیدونم دیگه چیکار کنم دیگه طاقت هیچ چیزیو ندارم نامرد دوستــــــــــــــــــــــــــت دارمـ میفهمی یعنی چی؟؟؟ یعنی قلبم فقط با وجود تو کار میکنه یعنی زندگیم شدی یعنی هر لحظه و هر ثانیه به تو فک میکنم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد