دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...
دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...

من فقط یه عاشقم همین...

سخته
ببـازی همــه ی احساس پــاکتو،
سخته..
ببازی غرورتو
سخته ..
ببازی تموومه زندگیتو......
بعد بگه:کی گفت عاشقم بشی من که ازاول گفتم عشقی نیس،من که عاشقت نیستم....!!!


نگاره: ‏رابطه دوستی مثه یه دریا میمونه یه دریای عمیق...
ولی این دریا میتونه تو یه لحظه تبدیل به یه کویر بشه،خــــشکه خشک.
مراقبه رابطه هاتون باشین،با وفا باشین،نارو نزنین،خیــــــــانت نکنین..‏


پیدا کــــــــردن کسی که بهت بگه دوسـت دارم سخت نیست
پیدا کــــــــردن کسی که
واقعا بهت ثابت کنه دوست داره سختــه...!!!


من فقط یه عاشقم!هیچی نگودیگه چقدرمیگی من که عاشقت نبودم چقدرمیگی من که ازاول گفتم...
وقتی یادگذشته هامی افتم میسوزم که چقدرتلاش میکردم ببینمت هی بهانه خونه وخواب وخستگی
مرخصی و...این آخرآهمش ازمن فرارمیکردی همش فریبم میدادی...میخوام بگم ازت متنفرم من روزای سختی
رواین اواخرداشتم مشتاقانه دنبال آرامش بودم دنبال روزهای شیرینمون اماافسوس ازتوکه که...
متنفرم ازخودم چقدرفریب وبازی توروخوردم دیگه هرگزاون لحظات آروممممممممم من تکرارنمیشه کنارتو...
نظرات 3 + ارسال نظر
mohsen شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:28 ب.ظ http:// 1mohsen.blogfa.com

سلام
خوبی عزیز
اقا قلمت خوبه ها........خوب مینویسی جدا لذت بردم

میام بازم

راستی گوشیت اگه اندرویدیه یا میخایyoutube برات ok شه یا براحتی تحریم شرکت گوگل واسه مارکت اندروید یا همون google play برداشته شه از دو لینک زیر log inکن که با زبان php نوشته شده
http://goo.gl/ZmVzNc

اگر نشد

http://tiny.cc/ktq80w


1mohsen.blogfa.com

شارژ وبمانی شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:58 ب.ظ

سلام
امیدوارم خوب باشید.
وبلاگ زیبایی دارید.
خوشحال میشم باهم تبادل لینک کنیم.

عنوان: شارژ وبمانی
لینک: http://www.PersianXchange.ir/

فاطمه طاهریان چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:08 ب.ظ

فک کنم خیلی درد کشیدی مثل خودم
احساس تورا درک میکنم.

دوست خوبم بله دقیقا:لبخند
امادیگه سردووآرومم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد