دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...
دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...

تیشه به ریشه ام نزن...شهر بی تو مرا حبس می شود...

شبهای قدرنزدیکه وسرنوشت وتقدیرآدمهاتواین شبهانوشته وتاییدمیشه ولی من تواین شبهامیخوام شکایت دلم و

ازتونزدخداببرم وازظلم توشکوه کنم از...توچه می فهمی  چه برسرم آوردی من صدمه دیدم من رنج بردم

گفتنی هاراگفتم شنیدنی هاراشنیدی اماصدایم راچون قلبم درگلوشکستی دیگردلم چگونه هوای توکند...

یادت میاداون لحظاتی روکه من هروزگریه میکردم بهت احتیاج داشتم وتنهاامیدم توبودی ومحبت وازت گدایی میکردم و

بهت نیازداشتم اماتوتحویلم نمیگرفتی...

من گیج ومنگ بودم چراتوتغییرکردی اومدم حتی ببینمت اماباسردی منوردکردی

ومن توی خیابان میگریستم وداغون بودم منی که همیشه مراقب رفتارم جلومردم بودم دیگه اشکام ونمیتونستم نگه دارم

بی انصاف کجابودی تواین مدت که حالابرگشتی ومیگی تنهاامیدت منم وکمکت کنم ...

خب ببین میتونستم مث توباشم

امانتونستم دلت وبشکنم ولی این وبدون ازت نمیگذرم بخاطرهمه بدیهات منم مث توبودم اماتوچطورفراریم دادی ومن

من چطوروقت نیازت بهت آرامش دادم بااینکه خودم ......  اماواست کم نذاشتم...

دلم ازت خیلی گرفته

بخاطرتوازهمه چی وهمه کس گذشتم اماتو...توی این چندماه عمرم چندین سال گذشت...

کاش عقده گشابربغضم

میشدی یعنی آن روزهای خوب خواب بودم!بادابه مبادارفت ومبادابه بادرفت!آیازیادرفت وچرادرگلوشکست فرصت

تمام کردی...

دعاونفرین توگلوشکست تاآمدم بابغض خداحافظی کنم امابفض توگلوشکست

وظلم وقساوت توراشایدباران محبت بتواندازدلم بشورد...مراازچشمان غمزده بازورق خونین بارم نشناختی مراازضعف

جسمانی وجودم ترسیم کردی که ندانستی مسببش تویی نام تودردلم جاودانه خواهم نگاشت توبی معرفت ترین دختردنیایی...


این وبدون هرگزنمیتونی عشق ومحبت وصداقت ووفاوخوبی های منونسبت بخودت جبران کنی!ومن هم هرگزحلالت نمیکنم بخاطرشکستنم بخاطرنامردیت من هیچ وقت ازتوراضی نخواهم بود...چه داستان غریبیست داستان زندگی!
دستی که داس را برداشت همان دستیست که گندم را کاشته بود ...

اون لحظه ای که توازمن چیزی خواستی دیگه به کینه ونفرتم ازنامردی که درحقم کردی فکرنکردم خواستم مث همیشه مردانگیم وثابت کنم حالاکه کارتوبامن تمومه بازهم ... نمیدونم بعد۴ماه چطورجرات کردی بیای بدون هیچ توضیحی ازمن سواستفاده کنی؟(ازاحساسم)خوب میدونستی من چقدرضعیف هستم دربرابرت اینبارمن کمی گیج اماهنوزبی اراده بودم اخه حس من دوباره برمنطق شکست خوردم پیروزشد،منی ک مدتهابلاتکلیف بودم ناگهان تواومدی ازخاصیت مجهول عشق من واردشدی عشقی که میتونست بی اندازه ببخشه بی اندازه گذشت داشته باشه عشقی که این مدتهاتنفری شگرف دردرونش ازمعشوق احساس میکردبراستی چرادوباره خام شدچراباز...

یعنی چی میخوادآخرش بشه!خداجون این انصاف نیس باهام اینجوری رفتاربشه من نمیخواستم کاری که انجام میدم واسه

بنده ات چیزی بخوام واجرکارم وکم کنم ولی توببین من دربرابراین همه بی مهری چی خواستم وچی گفتم نبایدتوقع داشته

باشم ازم دلجویی کنه یابگه الهی میرم حتماداغون شدی تواین4ما ازدوریم...بی انصاف



 هرجورمیخواستی باشی من صبوری میکردم من هنوزهم باورنمیکنم دروغهات ومن تحمل میکردم هرطوری

که باهام رفتارکردی اماعتراف میکنم ﻣﯽ ﺗﺮﺳﻢ ﺍﺯ ﺑﻌﻀﯽ ﺁﺩﻣﻬﺎ ... !!!
ﺁﺩﻣﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻧﺪ
ﻭ ﻓﺮﺩﺍ ﺑﺪﻭﻥ ﻫﯿﭻ ﺗﻮﺿﯿﺤﯽ ﺭﻫﺎﯾﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ ...
ﺁﺩﻣﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﭘﺎﯼ ﺩﺭﺩ ﺩﻟﺖ ﻣﯽ ﻧﺸﯿﻨﻨﺪ
ﻭ ﻓﺮﺩﺍ ﺑﯿﺮﺣﻤﺎﻧﻪ ﻗﻀﺎﻭﺗﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ ...
آدمهایی که امروز دستت را می گیرند
و فردا به پرتگاه بلا هول می دهند ...آری ازتومیترسم

 

این دیگه بار آخره دارم باهات حرف میزنم / خداحافظ نامهربون میخوام ازت دل بکنم سخت ولی من میتونم، سخته ولی من میتونم / این جمله انقدر میگم تا فراموشت کنم

ببین که قلبم از آن روز که تو آمدی ، چه حالی دارد ،
تو که در قلب منی ببین چه هوایی دارد ،
به چشمانم نگاه کن و ببین چه دنیایی دارد ،
بیا در آغوشم و حس کن که وجودم چه التهابی دارد
قلبم چه تپشی دارد ، وای که خودم نیز نمیدانم چه حالی دارم
میدانم تو نیز حال مرا داری ،
اما هنوز هم باور نداری که چه جایگاهی در قلبم داری



هرجور میتونی بمون من با تو سازش میکنم
هربار میگفتمم نرو این بار خواهش میکنم,


با زخم تنهاتر شدن محتاج تسکینم نکن
تنهاتر از من نیستی تنهاتر از اینم نکن,


با گریه های هر شبم دمبال مرحم نیستم
اینبار بشکن بغضمو فکر غرورم نیستم,


کی گفته این خواهش منو تو چشم تو کم میکنه
این التماس آخرم خیلی بزرگم میکنه,


باور نکن راضی بشم چون دوستت دارم بری
اونقدر درارو وا نکن من که نمیزارم بری,


یک عمر من پرپر زدم چون درد دوری کم نبود
اینا که میگم یک شب از چیزی که حس کردم نبود,


با گریه های هر شبم دمبال مرحم نیستم
اینبار بشکن بغضمو فکر غرورم نیستم,


کی گفته این خواهش منو تو چشم تو کم میکنه
این التماس آخرم خیلی بزرگم میکنه
عکس


دو گروه از مردان هیچگاه به زندگی عادی باز نخواهند گشت

آنان که به جنگ رفته اند
و
آنان که عاشق شده اند

هی رفیق . . .
زیادى خوبى نکن !!!
انسان است، فراموشکار است !!!
از تنهایى اش که در بیاید تنهایى ات را دور میزند !!!
پشت مى کند به تو , به گذشته اش !!!
حتی روزى میرسد که به تو میگوید: شما...



چقدر سخته وقتی پشتت بهشه دونه های اشک گونه هات رو خیس کنه اما مجبور باشی بخندی تا نفهمه هنوزم دوسش داری...!


"چقدر سخته اونی که دوسش داری بشینه کنارت
از کسی که دوسش داره بگـــه ":
 



این بار که عاشــق شــدم
دوســـتت دارم رو اصــلأ به زبــون نــمیــآرم
قربون صدقه رفتن که هیــچـی !
نگرانیامــم بـــروز نــمیـدم

وقتی حالش خوب نبود باهاش صحبت نمیکنم
و آرومش نمیکنم،بجاش میگم برو یه دوش بگیر بهتر میشی..

باهــاش زیاد بیرون نمیرم
تا اگه جدا شدیم خیابونای شهر عذابم ندن
به چشماش خیره نمیشم تا دلم گیر چشماش نشن

سعی میکنم وقتی داره خودشو برام لوس میکنه
بحثُ عوض کنم تا صداش که یادم اومد دیوونه نشم

وقتی خواست قسم بخوره که تنهام نمیذاره،
انگشتمو میذارم رو لبش و میگم لازم نیست قسم بخوری ،
حرمت خدارو نشکون

خلاصه اصن بهش گیر نمیدم و پاپیچه کاراش نمیشم

انگار نه انگار
من تجربه کردم
تاوان اعتماد به بعضیا یه عمر پشیمونیه.....!


کی گفته این خواهش منو، تو چشمِ تو کم می کنه

این التماسِ آخرم، خیلی بزرگم می کنه

باور نکن راضی بشم، چون دوستت دارم بری

اِنقدر دَرا رو وا نکن، من که نمی ذارم بری

یک عمر من پرپر زدم، چون دردِ دوری کم نبود

اینا که می گم یک شب از، چیزی که حس کردم نبود


تو را ...

شاید فراموش کنم .... اما ....

لبهایت را ... نه .....

من آن لبها را بوسیده ام ......

از آنها ..." دوستت دارم " شنیده ام .....



درد دارد ! کسی تنهایت بگذارد


که به جرم با او بودن ....


همه تنهایت گذاشتند



تمام تنم میلرزد…
از زخمهایی که خورده ام ..!!
من از دست رفته ام …
شکسـته ام
می فهمی ؟؟
به انتهای بودنم رسیده ام
اما …!
اشــــــک نمیریزم
پنهان شده ام پشت
لبخـــندی که درد میــــکند



بعضی آدم ها را نمیشود داشت ...
فقط میشود یک جور خاصی دوستشان داشت !
بعضی آدم ها اصلا برای این نیستند که برای تو باشند یا تو برای آن ها ! اصلا به آخرش فکر نمی کنی...
آنها برای اینند که دوستشان بداری آن هم نه دوست داشتن معمولی نه حتی عشق !
یک جور خاصی دوست داشتن که اصلا هم کم نیست ...!
این آدم ها حتی وقتی که دیگر نیستند هم در کنج دلت تا ابد یه جور خاص دوست داشته خواهند شد ...!




دلتنگی یعنی ، فاصله ای که با هیچ بهانه ای پر نمی شه

دلتنگی یعنی ، عکسایی که نگاه کردن به اونا ،
رویاهات رو خیس می کنه

دلتنگی یعنی ، بغضی که باهاش کلنجار میری تا یهو نشکنه

دلتنگی یعنی ، اس ام اس هایی که فرستاده نمی شه ،

دلتنگی یعنی ، لحظه هایی که با خودت زمزمه می کنی

..... نوشتن از نبودنت بهم کمک نمی کنه
هیچ چیزی بعد رفتنت بهم کمک نمی کنه


دلتنگی یعنی ، امشب ................



ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺑﻮﺩﻥ ﻫﺎﯼ ﻗﺪﯾﻢ
ﻧﻪ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﺑﻮﺩ
ﻧﻪ ﺗﻠﻔﻦ ﺑﻮﺩ
ﻓﻘﻂ ﻧﮕﺎﻩ ﺑﻮﺩ
ﺭﻭﺑﺮﻭ، ﭼﺸﻢ ﺩﺭ ﭼﺸﻢ
...ﺧﺎﻟﺺ
ﺳﺎﺩﻩ
ﻣﺎﻧﺪﮔــــﺎﺭ...

Admin S
ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺑﻮﺩﻥ ﻫﺎﯼ ﻗﺪﯾﻢ
ﻧﻪ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﺑﻮﺩ
ﻧﻪ ﺗﻠﻔﻦ ﺑﻮﺩ
ﻓﻘﻂ ﻧﮕﺎﻩ ﺑﻮﺩ
ﺭﻭﺑﺮﻭ، ﭼﺸﻢ ﺩﺭ ﭼﺸﻢ
...ﺧﺎﻟﺺ
ﺳﺎﺩﻩ
ﻣﺎﻧﺪﮔــــﺎﺭ...

 Admin S

پسر گفت: اگر می خواهی با هم بمانیم باید همه جوره با من باشی

دخترک که به شدت پسر را دوست داشت گفت: باشه عزیزم هر چه تو بگویی.

پسرک دختر را عریان کرد، دختر آرام میلرزید ولی سخن نمی گفت می ترسید عشقش ناراحت شود... پسرک مانند ابری سیاه بدن د...ختر را به آغوش کشید و بدون کوچکترین بوسه شروع کرد... دخترک آهی کشید و پسرک مانند چرخ خیاطی بالا و پایین می شد... دخترک بدنش می سوخت ولی صدایی نمی آمد...

پسرک چند تکان خورد و در کنار دخترک افتاد، دختر با لبخند گفت: آرام شدی عروسکم؟؟؟

پسرک آرام خندید، لباسهایش را پوشید و رفت...

دخترک ساعتی بعد تلفن را برداشت و زنگ زد و گفت: سلام عشقم

ولی پسرک مانند همیشه نبود و تنها گفت: دیگر به من زنگ نزن و قطع کرد...

دخترک عروسکش را بغل گرفت و در کنج اتاقش آرام گریست...

چند سال گذشت... تبریک می گویم به پسرک! همان دخترک زیبا شد فاحشه قصه ما

- فاحشه سیگارم تمام شده تو سیگار داری؟

فاحشه آرام می گوید: چرا به دیگران نگفتی به جرم عاشق شدن فاحشه شدم؟

پسرک محکم تر سیگار می کشد...





گاه با یک قطره، لیوانی لبریز می شود....
گاه با یک کلام، قلبی آرام می شود....
گاه با یک سخن، انسانی نابود می شود....
گاه با یک بی مهری، دلی می شکند....
مراقب این "یک"ها باشیم، خیلی ناچیزند، اما همه چیزند...!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد