دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...
دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...

خیانت همیشه دراوج اعتمادشکل میگیرد...

نمیدونم ازکجاشروع کنم حادثه دیدارراحادثه تکرارزجری تمام نشدنی...حرفهایم راباگریه مینویسم امابرای خودم

اینبارگریه نمیکنم برای همه آدمهای عاشق گریستم برای توگریستم برای آدمهای بیتفاوت برای عشقهای

یکطرفه...دیگه زورم نمیرسه نمیتونم نمیشه کسی روکه خودش وبخواب زده بیدارکنم...

امروزازسرکاررفتم واون چیزی که میخواست بهش دادم قرارنبودببینمش قرارنبودخیلی اتفاقهابیفته اماهمش افتاد

رفتم سرقرارونشستم باهاش یک ربع صحبت کردم امامن حرفی نزدم وفقط جواب دادم

وقتی رفتم قلبم دردمیکردازدیدنش ازحرفهاش...

نمیدونم من چرامغزم کارنمیکردامامیدونم ازش سوال نکردم چه میکنه خوبه یاازدواج کرده یانه...

بهم گفت مبینم عینکی شدی لاغرشدی پیرداری میشی امانفهمیدمن اگه تواین 4ماه اینقدرتغییرکردم

بخاطرخودش بوده که این بلاهاروسرم آورده اون چهره ای که ازمن دیدچهره بیروح یک آذمی بودکه یک زمانی

زیباوسرحال وجوون بودم...میگفت تابحال چندباربهم لطف کردی وکمک کردی ومحبت!!!امیدوارم

جبران کنم امامن جبران نمیخوام من میخواستم توفقط بفهمی بعضی چیزارو

اون نمیدونه من همیشه اینجوری بودم نه اینکه بگه چندباره بهم لطف کردی من هرلحظه اول دیداروآشنایی همیشه دست کمک بودم جون فدات بودم

من فقط گاهی لبخندزدم امادیگه من اون آدم حیقیقی نیستم من دنیایی مجازی ام الان حقیقی ترین دنیاست

اون هنوزهم تغییرنکرده بودهمون آدم بی احساس قبل بوداماچرامن نتونستم تنفرم رونشون بدم چرانتونستم

بدباشم چراحرفهای تورودیرخوندم...برمن چی گذشت هرکی هرچی بخوادمیتونه بهم فحش بده وبگه من احمق

وساده ام وبازاجازه دادم آزارم بده...

بهش گفتم یک باراومدم دیدمش اماباخنده گفت توهنوزدنبال منی!!!منم گفت فقط یک باربود.اونم مجبورشدم

 بدونم درچه حالی...هرگزخودم بخاطر۲باره دیدنش نمیبخشم آخه اون همون آدم قبل بودوبی خبرازاحساسم

ای خداخرابم بگوه کنم بگوچرامن بایدهمش له بشم چرانتونست دستم وبگیره بگه منوببخش منم بگم ...

امانشد...

من پای قولم وحرفهام ایستادم امااون نه...

گریه نمیکنم نرو, آه نمیکشم بشین,حرف نمیزنم بمون, بغض نمیکنم ببین..

 مائیم که می دویم از پی باد... یا نمی دویم از پی باد یا می رویم از یاد...‏"


 از یهـ جـــایی بهـ بعــد ،

آدمـ دیگهـ دوست نداره هیچـــی 

درست بشهـ .....

آـدم دلش میخـواد ،

همهـ چــی

/تمومـ بشـهـ/...


چهـ تفـــاوت بزرگـــی است میـــان 

/تنهـــایی قبل از تو / 

و 

/تنهـــایی بعد از تو





دل فقط دل تو!!
دل من که دل نیست...
یا میشکنه یا میگیره یا تنگ میشه...



آهای... اگه پسری بهت اظهار علاقه کرد و فهمیدی که قلبش برات می تپه بکدفعه به سرت نزنه که خرش کنی و سوارش بشی. اون خر خدائی و مادر زادی است و فقط واسه همین آفریده شده که خر تو باشه. جون بابات وقتی سوارش میشی بهش سیخک نزن که تندتر بره. چون ممکنه جفتک بزنه و کاسه و کوزه را بهم بریزه.


  • اشکاتو کی میشمره وقتیکه
    دستای من از گونه هات دوره
    رفتن همیشه اختیاری نیست
    آدم یه جاهایی رو مجبوره!!!
    خندت تو دلم جا نمیگیره
    سهم تو خورشیده نه خاموشی
    من عاشقانه میگذرم از تو
    گاهــــــی چـــه دلچســبِ فـــراموشــــــــی...............
    اشکاتو کی میشمره وقتیکه
دستای من از گونه هات دوره
رفتن همیشه اختیاری نیست
آدم یه جاهایی رو مجبوره!!!
خندت تو دلم جا نمیگیره
سهم تو خورشیده نه خاموشی
من عاشقانه میگذرم از تو
گاهــــــی چـــه دلچســبِ فـــراموشــــــــی...............
 
m@h

نظرات 1 + ارسال نظر
بهار پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:41 ق.ظ

عیب نداره ... بیخودی خودت رو اذیت نکن برای کاری که انجام دادی دیگه بیشتر از این نه خودت رو عذاب بده نه هم بهش فکر کن
الان هی بگی کاش این کار رو کرده بودم و کاش اون کار رو نکرده بودم هیچ چیزی رو تغییر نمیده فقط اعصابت رو خرد میکنی

اصلا شایدم لازم بود که ببینیش تا کاملا برات مشخص شه اون هیچ احساسی نداره و اصلا به تو اهمیت هم نمیده که بخواد نگران این باشه که ببخشیش یا نه!!!!! فقط وقتی دستت کار داره بخاطر خودش میاد سراغ تو!!! شاید الان راحت تر بتونی دیگه بهش فکر نکنی

حرص چیزی که گذشته رو نخور ولی بهتره نیست الان دیگه همه ی قول قرار ها و مسئولیتی که نسبت بهش حس میکنی رو بریزی دور و فراموش کنی!؟
ببین اخه اونکه اصلا کک شم نمیگزه هر بار که تو رو میبینه یا باهات کار داره و میاد سراغت بعد اصلا یه ذره هم به تو و حالت اهمیت نمیده و فکر نمیکنه با این کارش داره عذابت میده ... به نظرمن دیگه وقتشه که کاملا حذفش کنی از زندگیت

از یه جایی به بعد ...

مرض چک کردن گوشیت خوب میشه .. . . .

اصلا یه وقتایی یادت میره گوشی داری .. . . ..

دیگه دلشوره نداری که گوشیتو جایی جا بزاری و اس ام اس بی جواب بموونه .
ازگوشیت فاصله بگیربهار....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد