دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...
دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...

نوروزتان خجسته...

نرم نرمک میرسد اینک بهار ، خوش به حال روزگار ، خوش به حال چشمه ها و دشت ها
خوش به حال دانه ها و سبزه ها ، خوش به حال غنچه های نیمه باز . . .

امسال هم تموم شدبی انکه زندگی تغییری جزسرعت حرکتش بسوی مرگ بیشترمیشودچیزی محسوس نبودبرایم ...سرعتی که قبلابوی زندگی راداشت ولی اینک لحظات غمگینی راتداعی میکند...میدونی که تنهانیستم وتوهم تنهانیستی وماهمه بهم خیانت میکنیم وبعدفریادمیزنیم تنهاییم...عجیب است مگه نه!!!تمام سهم من ازتونوشتن پستهای گاه بگاهی شایددوتادرماه من احساسم راخلاصه کرده ام به همین دقایقی که مینویسم ودیگربعدازآن فراموشت میکنم فراموشت میکنم تاببخشمت فراموشت میکنم چون میخواهم دیگربوی مرگ راحس نکنم بوی زندگی رااستشمام کنم...بله اینکه توهرکاری کردی هربلایی سرخودم وخودت آوردی مقصرش من بودم چون میدانستی طاقت جدایی ازتوراندارم پس به انواع حیله هامتوسل شدی تابدون اینکه من ناراحت بشم بری اززندگیم!!!خب امانشدچون من مثل کنه ای به قلبت پیوندخورده بودم پس مراااشیمی درمانی کردی ومن ....

مهم نیست دیگرچه کردی بامن امامن نگرانم برای رهایی ازمن باخودت چه کرده ای ....

بگذریم ناسلامتی داره عیدمیاد...

خداوندا ! در این آخرین روزهای سال دل من و دوستانم را چنان در جویبار زلال رحمتت شستشو ده که هر کجا تردیدی هست ایمان، هر کجا زخمی هست مرهم، هر کجا نومیدی هست امید و هر کجا نفرتی هست عشق، جای آنرا فرا گیرد
“سال نو مبارک”

 

 

دوست مجازی من

. . آرزو می کنم

توی این بهار

اگه فارغی ، عاشق بشی

و اگه عاشقی ، عاشق تر... آرزو می کنم

چشات از شادی برق بزنه

دلت از خنده ی زیاد درد بگیره

و هر صبح از هیجانِ شروعِ یه روزِ جدید، به خودت بلرزی.

آرزو می کنم

روزای بهاریت پُر از پیاده روی های دو نفره ،

پر از حسِ خوبِ با هم بودن باشه

و هر شب یکی زیر گوشِت زمزمه کنه که چقد زیاد دوسِت داره... "بهارت زیبا "

دوستم بدار نه برای سرگرمیت

دوستم بدار نه برای اشک ریختنت در خزان زندگیم
دوستم بدار ولی هرگز نگو دوستت دارم

دوستم بدار همانگونه که دوستت دارم




12 نشانه ى اینکه شما عاشق شده اید!
بعد از خواندن این دوازده گزینه شما میدانید که عاشق چى کسى شده اید، پس با حوصله مندى دوازده گزینه را بخوانید...
1- نوشته ها و متن هاى او را دوباره و دوباره مرور میکنى و میخوانى...
2- وقتى با او هستین بسیار آهسته قدم میزنید...
3- هر زمان که پیش او هستین، تظاهر به خجالتى بودن میکنید...
4- وقتى به او فکر میکنید قلب تان تندتر و تندتر میتپد...
5- زمانى که به صدایش گوش میدهد بدون دلیل لبخند میزنید...
6- وقتى او را تماشا میکنید دیگر قادر به دیدن اطرافیان تان نیستید و فقط او را میبینید...
7- شروع به گوش دادن آهنگ هاى آرام میکنید...
8- همیشه و در هر کجا به او فکر میکنید...
9- وقتى صداى مسج را میشنوى در دلت میگویى کاش مسج او باشد...
10- هر موقع که به او فکر میکنید، خنده روى لب تان نقش میبندد...
11- حاضر هستین برایش هر کارى انجام بتین...
12- هنگام که این نوشته ها را میخواندید همواره یک نفر در ذهن تان بود، دقیقاً او همان کسى است که شما دوستش دارین و عاشقش هستین!
حالى باید راست بگویین عاشق شدین یا نه؟




ﻣﺎﻝ ﮐﺴﯽ ﺷﻮ ﮐﻪ

ﻗﺪﺭﺗﻮ ﺑﺪﻭﻧﻪ✔

ﻗﺪﺭﺩﺍﺷﺘﻨﺘﻮ

ﻗﺪﺭ ﻭﺟﻮﺩﺗﻮ

ﻗﺪﺭ ﺫﺭﻩ ﺫﺭﻩ ﺑﺎﺗﻮﺑﻮﺩﻧﻮ...✔

ﻧﻪ ﮐﺴﯿﮑﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺗﻮﺭﻭ ﺩﺍﺭﻩ

ﻣﯿﺘﻮﻧﻪ ﺑﻪ ﺑﻘﯿﻪ ﻫﻢ ﻓﮑﺮ ﮐﻨﻪ!!!

ﻣﺎﻝ ﮐﺴﯽ ﺷﻮ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﻗﻬﺮﯼ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﺵ ﺍﺟﺎﺯﻩ ﻧﺪﻩ ﺣﺘﯽ ﺑﻪ ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ﺩﯾﮕﻪ ﻫﻢ ﻓﮑﺮ ﮐﻨﻪ...✔

ﻣﺎﻝ ﮐﺴﯽ ﺷﻮ ﮐﻪ

ﻣﻌﻨﺎﯼ ﻋﺸﻘﻮ ﺩﺭﮎ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﺎﺷﻪ...✔

ﺑﻬﻮﻧﻪ ﻋﺸﻖ ، ﺑﻪ ﺭﻓﺘﺎﺭ ﻭ ﻋﻤﻞ ﺁﺩﻣﺎﺳﺖ ﻧﻪ ﺑﻪ ﺣﺮﻑ ﺯﺩﻧﺸﻮﻥ...✔

ﺗﻨﻬﺎ ﺑﺎ ﯾﻪ ﮐﺎﺩﻭ ﻧﻤﯿﺸﻪ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺑﻮﺩﻥ ﺭﺍ ﺛﺎﺑﺖ ﮐﺮﺩ!

ﻭ ﺑﺎ ﯾﻪ ﮐﺎﺩﻭ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﻧﻤﯿﺸﻪ ﺿﻤﺎﻧﺘﯽ ﺭﻭ ﻣﻮﻧﺪﻥ ﮐﺴﯽ ﮐﺮﺩ!

ﻋﺸﻖ ﺣﺮﯾﻤﻮ ﺣﺮﻣﺖ ﺩﺍﺭﻩ.✔

ﺍﻳﻨﻮ ﺑﻔﻬﻤﻴﻦ....؟؟

ﻛﺴﻴﺮﻭ ﻭﺍﺳﻪ ﺳﺮﮔﺮﻣﻲ ﻧﺒﺎﻳﺪ ﺧﻮﺍﺳﺖ.

ﻣﻴﺨﻮﺍﻱ ﺳﺮﮔﺮﻡ ﺷﻲ ﺑﺮﻭ ﺷﻬﺮﻩ ﺑﺎﺯﻱ✔

دله ﺁﺩﻣﺎ ﺑﺎﺯﻳﭽﻪ ﻧﻴﺴﺖ...☞؟؟؟؟


ﻣﯽ ﺑﯿﻨــﯽ؟
ﺯﻣـــﺴﺘﺎﻥ ﻫﻢ ﺭﻓﺘﺎﺭﺵ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺍﺳﺖ،ﻓﻘﻂ ﺍﺩﻋﺎ ﻣﯿﮑﻨﺪ ﺳﺮﺩ ﻭ ﯾﺨﯽ ﺍﺳﺖ ...
ﮔﻮﺷﺖ ﺭﺍ ﺑﯿﺎﺭ ﺟﻠﻮ " ﺑﯿﻦ ﺧﻮﺩﻣﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ،ﺩﻟﺶ ﮔﯿﺮ ﺑﻬـــﺎﺭ ﺍﺳﺖ "
ﺍﻧﮕﺎﺭﯼ ﺯﻣﺴﺘﺎﻥ ﻫﻢ ﻋﺎﺷﻖ ﺑﻬﺎﺭ ﺷﺪ … ﺩﯾﺮﻭﺯ ﮔﺮﺩﻭﺧﺎﮎ ﮐﺮﺩ،ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺑــــﻐﺾ ﮐﺮﺩ ﻭ ﺗﺮﮐﯿﺪ ﺑﻐﻀﺶ…
ﺩﻟﻢ ﻧﻤﯽ ﺁﯾﺪ ﺑﻬﺶ ﺑﮕﻮﯾﻢ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻪ ﺑﻬﺎﺭ ﻣﯿﺮﺳﯽ ﮐﻪ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﺪﻩ ﺍﻱ
ﺍﺯ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭ ﻣﻬﺮﺑﺎﻥ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻢ ﺍﻣﺴﺎﻟﺘﺎﻥ ﺑﻪ ﻗﻠﻢ ﺗﺪﺑﯿﺮﺁﻥ ﻧﻘﺎﺵ ﺑﻰ ﻫﻤﺘﺎ ﭼﻨﺎﻥ ﺯﯾﺒﺎ ﻧﻘﺶ ﺑﻨﺪﺩ ﮐﻪ ﻃﺒﯿﻌﺖ ﺑﻪ ﺗﻤﺎﺷﺎﯼ ﺷﮑﻮﻫﺶ ﺑﺎﯾﺴﺘﺪ .
ﻧﻮﺑﻬﺎﺭﺗﺎﻥ  ﺷﺎﺩ ﺑﺎﺩ


نظرات 1 + ارسال نظر
سینآ یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:56 ق.ظ http://asheqaneh.blog.ir/

salam web ghashangi dari
be manam sar bezan

سلام مرسی
حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد