دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...
دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...

تاریخ تکرارنخواهدشد...



امشب 2شنبه وهوای بارونی وقشنگی بیرونه.فقط به گذشته کمی فکرکردم...

نمیدونم به منووکارهام فکرمیکنی یانه دیگه نمیتونم حدس بزنم! نمیدونم دیگه حتی کی هستی وبه چی فکرمیکنی وچیکارمیکنی!منی که یه روزکاملامیتونستم درک کنم وبفهمم درچه حالی هستی حتی لحظه ای بیخبرازت نبودم اماحالامن موندم و...اگه بهم فکرمیکنی پس بایداعتراف بکنی که هرگزبااحساساتت بازی نکردم هرگزبهت بدی نکردم...گاهی اینقدردلم میگیره که نمیدونم چطوربایدازاین حالت رهابشم دوست داشتم میشدمث قدیمهازوداس میدادم بهت میگفتم بریم بیرون ببینمت وباهم دست تودست هم قدم بزنیم کوچه به کوچه.اماهرگزتاریخ تکرارنخواهدشد!باهرکی وهرجاهستی برات تواین دنیاآرزوی خوشبختی میکنم


بهار...تسبیحی بافته ام... نه از سنگ... نه از چوب... نه از مروارید...!!بلور اشک هایم را به
نخ کشیده ام تا برایت دعا کنم هر انچه ارزو داری...


باهـــــام دعــــوا کــــن
باهــــام قهــــر کــــن
حرصــــم و در بیـــار
بهونـــــه بگــــیر
تــــازه اجــــازه داری اشکمــــــو
بعضـــــی وقتــــا در بـــــیاری
امــــا
حــــق نــــداری هیــــچ وقــــت بـــری

هیــچوقــــت !


دنبال کسی میگردم که

توی بهار که زنگ بزنم بگم: میای بریم زیر این رگبار قدم بزنیم؟
در جوابم فقط بگه: نیم ساعت دیگه کجا باشم...
توی تابستون بدون هیچ دلیل بگم: میای بریم قدم بزنیم؟
فقط بگه: ناهار اونجایی که من میگم
توی پاییز بدون هیچ دلیل بگم: میای صدای برگارو در بیاریم خش خش صدا بدن؟
فقط بگه: دوربینتم بیار
توی زمستون بدون هیچ دلیل بگم بریم برف بازی؟
در جوابم بدون مکث بگه : یه جفت دستکش میارم فقط . یه لنگه من یه لنگه تو...

سر اینکه دستای گره شدمون توی جیب کی باشه بعدا تصمیم میگیریم


دنبال کسی میگردم که

توی بهار که زنگ بزنم بگم: میای بریم زیر این رگبار قدم بزنیم؟
در جوابم فقط بگه: نیم ساعت دیگه کجا باشم...
توی تابستون بدون هیچ دلیل بگم: میای بریم قدم بزنیم؟
فقط بگه: ناهار اونجایی که من میگم
توی پاییز بدون هیچ دلیل بگم: میای صدای برگارو در بیاریم خش خش صدا بدن؟
فقط بگه: دوربینتم بیار
توی زمستون بدون هیچ دلیل بگم بریم برف بازی؟
در جوابم بدون مکث بگه : یه جفت دستکش میارم فقط . یه لنگه من یه لنگه تو...

سر اینکه دستای گره شدمون توی جیب کی باشه بعدا تصمیم میگیریم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد