دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...
دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...

پرنده ای که رفت بگذار برودهوای سرد بهـــانه است !هــوای دیگری در ســر دارد

ماکه ازهرچیز ترسیدیم سرمان آمد…! بیا تمرین کنیم کمی از”خوشبختی”بترسیم!


قله ای که چند بار فتح شود ؛
بی شک روزی تفریحگاه عمومی میشود !
مواظب دلت باش !…


تــــــو

انقـدر از سردوسنگ بودی

کــــه

عـــاشـقانه های من

بـــرایت گـــزافه ای بــیش نـــبـود !!!

دوستت دارم هایم راباورنمیکردی

حــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلالت نمـــــــــــــــــــــــــــــــــــیکنم.

اعتراف زندگی زیرت زاییدم ..........



درد دارد !

وقتی می رود ..

و هـمه می گویند :

دوستـت نداشـت …

و تــو نمی توانی بـه همه

ثابـت کنی که هرشب با عاشقانه هایش خوابت می کرد !!.



نگاره: ‏اگر می بینی هنوز تنهام

به خاطر عشق تو نیست …

من فقط میترسم ؛

میترسم همه مثل تو باشند …

~~~امیرعلی یگانه~~~‏


می کشــــد ، نــــــــه ، کشتـن نیست خــــــوره اســـت ،انتهـای مـــــــرگ احســــاس ، یادآوری آغوشــــــی کــه هــرگز اتــــفاق نیفتـــــاد ، هـــزار آغــوش مـــــن و تــــــــو بـه هم *بدهــــــکاریــــــــم* فقـــط بـــه **روی هــــم نمی آوریــــــم**، شـــاید ایـن همــان جبــریســــت کـــه شنیده بــــودیم . »


نظرات 2 + ارسال نظر
بهاره سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:57 ب.ظ

سلام

"آدم‌ها عاشق ما نمی‌‌شوند ، آدم‌ها جذب ما می‌‌شوند.
در لحظه‌ای حساس حرف‌هایی‌ را می‌‌زنیم که شخصی‌ نیاز به شنیدنش داشته.
در یک لحظه ی حساس طوری رفتار می‌‌کنیم که شخص احساس می‌‌کند تمام عمر در انتظار کسی‌ مثل ما بوده!
در یک لحظه ی حساس حضور ما ، وجودِ شخص را طوری کامل می‌‌کند که فکر می‌کند حسی که دارد نامی‌ جز عشق ندارد.
آدم‌ها فکر می‌‌کنند که عاشق شده اند. آدم‌ها فکر می‌‌کنند بدون وجود ما حتی یک روز دوام نمی‌‌آورند.
آدم‌ها فکر می‌‌کنند مکمل خود را یافته اند. ... آدم‌ها زیاد فکر می‌‌کنند.
آدم‌ها در واقع مجذوب ما می‌شوند و پس از مدتی‌ که جذابیت ما برایشان عادی شد ، متوجه می‌‌شوند که چقدر جایِ عشق در زندگی‌‌شان خالیست ... می‌‌فهمند در جستجوی عشق‌های واقعی‌ باید ما را ترک کنند.
تمامِ حرفِ من اینست که کاش آدم‌ها یاد بگیرند که "عشق پدیده‌ای حس کردنی است نه فکر کردنی" و کاش بفهمند که بعد از رفتنشان، عشقی‌ را که فکر می کرده اند دارند چه می‌کند با کسانی‌ که حس میکرده اند این عشق واقعی‌ ‌ست." (نیکی‌ فیروزکوهی)

زمزمه های دلتنگی ام رابشنو
دنیاپرازوسوسه است
اوناچیزای اشتباهی هستن که درست به نظرمیان
امانبودنت وسوسه نیازم نبودتمنای دلم بود
با اینکه دلتنگت شدم هرلحظه نگران زندگی ات بودم
خواسته ام آرامش وخوشبختی توست اگربدانم ازحال واحوالت
لاکن اگراشتباه من دوست داشتن فرشته مجازی ام باشد
من این اشتباه رادوست دارم
به هربهانه ای که باشد
من بیادت هستم

خیالت مثل چُرت صبحگاهی ست!
هی با خودم می گویم
فقط پنج دقیقه ی دیگر ...

محمد شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 09:08 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد