دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...
دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...

تلـــخ است...

 صبر کردن دردناک است...
و فراموش کردن دردناک تر
ولی از این دو دردناک تر این است...
که ندانی باید صبر کنی یا فراموش...

تلـــخ است...(زازا)

فـــرداهـــایــی را مــی گــویـــم؛
کــــه قــــــرار است؛
از تـــــو کــه همـــه دنیــــای منــــی؛
یک انســـان معمــولـی بســـازم. . .



باز شبی دیگروتنهایی تکرار
سوز سرماوهجومی گریان
باز غربت نامعلوم هوا
بلعید نفس گرم مرا
باز دم سرد خزان
یاداور من آشفته تراز من شد
وای!
چه کنم با همهمه تکرارها...؟


امروزبرخلاف میلم رفتم رای دادم داشتم فکرمیکردم اینقدرمیشناسمت که میدونم به کی رای میدی یاحتی داری چیکارمیکنی!!!

 

به موقع بگو دوستت دارم
وقتی 15 سالت بود و من بهت گفتم که دوستت دارم ...صورتت از شرم قرمز شد و سرت رو به زیر انداختی و لبخند زدی...

---------------------lllllllllllll---------------------

وقتی که 20 سالت بود و من بهت گفتم که دوستت دارم

سرت رو روی شونه هام گذاشتی و دستم رو تو دستات گرفتی انگار از این که منو از دست بدی وحشت داشتی
---------------------lllllllllllll---------------------

وقتی که 25 سالت بود و من بهت گفتم که دوستت دارم ..

صبحانه مو آماده کردی وبرام آوردی ..پیشونیم رو بوسیدی و

گفتی بهتره عجله کنی ..داره دیرت می شه

---------------------lllllllllllll---------------------

وقتی 30 سالت شد و من بهت گفتم دوستت دارم ..بهم گفتی اگه راستی راستی دوستم داری

.بعد از کارت زود بیا خونه

---------------------lllllllllllll---------------------

وقتی 40 ساله شدی و من بهت گفتم که دوستت دارم

تو داشتی میز شام رو تمیز می کردی و گفتی .باشه عزیزم ولی الان وقت اینه که بری

تو درسها به بچه مون کمک کنی

---------------------lllllllllllll---------------------

وقتی که 50 سالت شد و من بهت گفتم که دوستت دارم تو همونجور که بافتنی می بافتی

بهم نکاه کردی و خندیدی

---------------------lllllllllllll---------------------

وقتی 60 سالت شد بهت گفتم که چقدر دوستت دارم و تو به من لبخند زدی...

---------------------lllllllllllll---------------------

وقتی که 70 ساله شدی و من بهت گفتم دوستت دارم در حالی که روی صندلی راحتیمون نشسته بودیم من نامه های عاشقانه ات رو که 50 سال پیش برای من نوشته بودی رو می خوندم و دستامون تو دست هم بود

---------------------lllllllllllll---------------------

وقتی که 80 سالت شد ..این تو بودی که گفتی که من رو دوست داری..

نتونستم چیزی بگم ..فقط اشک در چشمام جمع شد

---------------------lllllllllllll---------------------

اون روز بهترین روز زندگی من بود ..چون تو هم گفتی که منو دوست داری




ﺣﮑــــﻢ ﺍﻋــﺪﺍﻡ ﺑﻮﺩ ...

ﺍﻋﺪﺍﻣـــﻲ ﻟــﺤﻈﻪ ﺍﻱ ﻣـــﮑﺚ ﮐــﺮﺩ ﻭ ﺑـــﻮﺳﻪ ﺍﻱ ﺑﺮ ﻃﻨــﺎﺏ ﺩﺍﺭ ﺯﺩ

ﺩﺍﺩﺳــﺘﺎﻥ ﮔﻔﺖ:

ﺻـــﺒﺮ ﮐﻨﻴﺪ ...

ﺁﻗــﺎﻱ ﺯﻧــــﺪﺍﻧــﻲ ﺍﻳﻦ ﭼــــﻪ ﮐـــﺎﺭﻳﺴﺖ ... ؟

ﺯﻧــﺪﺍﻧﻲ ﺧـــﻨﺪﻩ ﺍﻱ ﮐــﺮﺩ ﻭ ﮔﻔﺖ:

ﺑﻴﭽـــﺎﺭﻩ ﻃـــﻨﺎﺏ ﻧــﻤﻴﺰﺍﺭﻩ ﺯﻣـــﻴﻦ ﺑﻴﻔﺘﻢ

ﻭﻟﻲ ﺁﺩﻡ ﻫﺎ ﺑﺪﺟـــﻮﺭ ﺯﻣــﻴﻨــﻢ ﺯﺩﻥ ...




به سلامتیه اونی که تو عصبانیت خواست آرومم کنه...

هر چی از دهنم درومد بهش گفتم...

آخرش فقط گفت : بهتری ؟!





یه کِش اونقدری کِش میاد که بضاعتشه ،
بعدش از یه جائی به بعد دیگه نمیتونه ،
نه که نخواد ؛
نمیتـونه ،
در میره , میخوره تو چش و چالتون !
این جریان خیلی از آدماست ها
آدمها را بیشتر از تحملشون تحت فشار قرار ندید :|
اینو باید به خیلیا گفت.



زنده بمانم تا با تو باشم
با تو بخوانم چرا که بی تو میمیرم!
تمام شعر های من فریاد قلب من است و تمام آنها از آن توست
من زرد ترین پاییزم در فصل نگاهت پس آن را دریاب و با برق چشمانت غروبش را همراه باش....
کسی چه می داند که فردا چه خواهد شد؟.....شاید هم نه....ولی تا آن روز به امید رسیدن به نگاهت....در انتظار می نشینم.



توجه آقایون تا این حد '' والا '' دوستم تاپ پوشیده که مثلا واسه شوهرش عشوه بیاد بعد از دو ساعت تلاش بی وقفه....شوهرش میگه : تو سردت نیست اینجا لخت نشستی.؟



می گویند دلتنگ نباش ...
خدای من!!! انگار به آب می گویند خیس نباش ...
دلتنگتم همین...



آدم است دیگر !
گاهی برای ماندن نیاز به “مواد نگهدارنده ” دارد . . . !
مثلِ آغوشِ "تـــــــــــــــــــــــــــو"....
نگاره: ‏آدم است دیگر !
گاهی برای ماندن نیاز به “مواد نگهدارنده ” دارد . . . !
مثلِ آغوشِ

وقتی یه زن باهات بحث میکنه،
غر میزنه،
قهر میکنه،
دلش میگیره،
از دستت گریه میکنه،
میگه...میگه...میگه و اشکش سرازیر میشه و ،
مجبورت میکنه حرفشو گوش بدی،
خوشحال باش،
براش مهمی که اینجوریه،
اگه همش صدات میکنه،
اگه دوسش داری،
ذوق کن ...
چون خیلی دوستت داره ...
سکوت یه زن خیلی معنی داره ...


دیگه هیچ وقت ,
هیچ وقت ,
از ته دلت نمیخندی !

نگاره: ‏دوست داشتن ات،
هــوس نیست ... کـه بــاشـد و نبــاشـد !
نفــس اسـت . .
تا بــــاشم . .
تـــــــا باشـی ..‏

دوست داشتن ات،
هــوس نیست ... کـه بــاشـد و نبــاشـد !
نفــس اسـت . .
تا بــــاشم . .
تـــــــا باشـی ..


نیکوتینِ سیگار آدمــــــ هآ رآ جَذبـــــ نِمیکنَد ،

آدمـــــــ هآ بہ دودِ سیگار معتاد می شونـــد

خیره می شَوَند بہ دود و غَرق دَر خآطِرآتـــــ

، آدمــــــــــ هآ معتادِ خآطِرآتـــــــ می شَوَند
نگاره: ‏نیکوتینِ سیگار آدمــــــ هآ رآ جَذبـــــ نِمیکنَد ،

آدمـــــــ هآ بہ دودِ سیگار معتاد می شونـــد

خیره می شَوَند بہ دود و غَرق دَر خآطِرآتـــــ

، آدمــــــــــ هآ معتادِ خآطِرآتـــــــ می شَوَند‏

در آغـــوش خودم هستـــم!
مـــن خودم را در آغوش گرفتـــه ام…!
نه چنـــدان با لطافت
نه چنـــدان با محبت
امـــا وفـــادار….وفـــادار….


نـقابـــــــم کـــو ؟؟!

ایــنــجا هــمـه نــقــابــی بـر چــهـره دارنـد ...

مــی خــواهــم هــمــرنــگ جــمــاعــت شــوم ...

ایــنــجا صـــــداقــــــــــــت "تــــــاوان" دارد ...

ایــنــجا بــوی یــکــرنگــی نــمــی دهــد
نگاره: ‏نـقابـــــــم کـــو ؟؟!

ایــنــجا هــمـه نــقــابــی بـر چــهـره دارنـد ...

مــی خــواهــم هــمــرنــگ جــمــاعــت شــوم ...

ایــنــجا صـــــداقــــــــــــت

دیشب رفتم پمپ بنزین باکو پرکردم گفتم:چقدرشد؟...

یارو گفت:دوهزارتومان ,..... :|

آروم گفتم:شاه برگشته ....؟...

یارو آرووووووووم گفت:نه گازوییل زدی ...!!!


ادامه دارد...

نظرات 1 + ارسال نظر
بهار یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:23 ق.ظ

خیلی خیلی خیلی دردناکه اینکه ندونی باید منتظر بمونی یا فراموش کنی
ولی از من میشنوی هیچ وقت برای فهمیدنش از کسی که لیاقت هیچکدومش رو نداره سوال نکن... چون اون تنها کسی یه که می تونه با جوابش نابودت کنه

منم فک میکردم رای هاخونده میشه امااین دفعه نتونستن چون مردم آگاه شدن بهرحال ازقفسی کوچیک به قفس بزرگتری رفتیم فرقش اینه...
رنگ مابنفش نبودسبزبودفقط این ردوجای شکنجه ودردوچماق وباتوم بودکه کبودش کرده بود...کبودبه رنگ بنفش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد