دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...
دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...

اگه خاطر کسی و نتونستی از خاظرات پاک کنی...بدون که همیشه تو خاطرشی...


وقتی به ته فیلترسیگارم نگاه میکنم زندگی ام قلبم وسینه ام رااینگونه سیاه مانندنیکوتین می بینم ودلتنگی ام رابادودخاکستری سیگارکمی دودمیکنم شایددودش دمارازروزگارم چون تودرآوردومراکه اینگونه معتادخاطراتت شده ام روزی باسرطان یادت بمیراند...آه که نمیدانی چقدردلتنگ هستم امروز...امروزهوای شهرمان بارانی وسرداست درهوای 11مهر.

پاییزآمدومهرلعنتی وتوهمچنان بی مهری

گوشه ای ازخاطراتم راامشبی باتودرخواب دیدم کنارم آمدی ومن راحت خوابیدم نمیدانی دراین هوای کمی سردوبارانی اینجامن آشفته بایادتوازخواب ‍‍ﭘـریدم!

توی خواب کنارم باهام حرف میزدی ومن وانمودمیکردم برام مهم نیست حرفات ودوستت ندارم میخواستم بفهمی ازت دلخورم اماهمه مشکل من اینه که آیاتومیفهمی ازتوچقدردلخورودلشکسته ام آیاحق رابه خودت میدهی یابه من ...

هرچه بودمن امروزخرابم ودلم کمی حضورتوبوی تووکلام تومیخواهدنمیدانی دلم لک زده برای اینکه درآغوشت گریه کنم وبکوبم برروی سینه ات وبهت بگم لعنتی ازت متنفرم چرابامن چنین کردی چرا!!!!!!!!!

توی این خواب هم گفتی قبل من وبعدمن باکسی بودی من داغون ترازآن بودم که بﭘرسم تاچه حدتاکجا...دستش راهم میگرفتی یا...

چمدان وکوله بارعشق مراتوبسته ای ونسخه ام رانوشتی بی آنکه خودبخواهم وبدانم مرابیرون کردی ازسرنوشتت بی آنکه قبل ازهرچیزصادقانه بگویی دلیل کارهایت را!!!....وای نمیدانی درونم چه غوغاییست وهم میخواهمت هم نمیخواهمت ولی لااقل امروزکمی به من فک کن شایداین حس مرابفهمی بیادم باش تابدانی هرچه تلاش میکنم ازتودل بکنم وبه توفکرنکنم نمیشود...

بگذریم... فکرم رامعطوف بدیهایت میکنم تاازاحساس وعاطفه دل ساده ام دورشوم ازین رنجی که هردم بامنه...

زمان دیگرهیچ چیزی راحل نمیکندجزاینکه موهای منوتوراسفیدمیکندودلتنگی های منوبیشتر

چندروزقبل تولدم بودوچون سال قبل تبریک نگفتی وبی تفاوت بودی هرچندکه میدانستم بی تفاوت هستی وانتظاری ازتونیست امادل نفهم من گاهی پایبندهیچ قانونی نیست!لااقل من اینجابجای توهمه مراسم راتنهایی میگیرم ...

آشفته ام وخوابم نمیبره فکرمیکنم بایدازت یک روزسوال کنم ازمن مهربانترهم دیدی تواین روزهای جدایی ازمن احمق تردیده ای ولی میگم بیخیال تلاش کن دل بکنی ازش خب بارهاسعی کردم امانمیشه مث یک مرده ای هستم که چشاش بسته نمیشه ومنتظریک مسافرویک عزیزیه که مدتهاست ندیدش...


ﻣﺎﻝ ﮐﺴﯽ ﺷﻮ ﮐﻪ ﻗﺪﺭﺗﻮ ﺑﺪﻭﻧﻪ ﻗﺪﺭﺩﺍﺷﺘﻨﺘﻮ ﻗﺪﺭ ﻭﺟﻮﺩﺗﻮ ﻗﺪﺭ ﺫﺭﻩ ﺫﺭﻩ ﺑﺎﺗﻮﺑﻮﺩﻧﻮ... ﻧﻪ ﮐﺴﯿﮑﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺗﻮﺭﻭ ﺩﺍﺭﻩ ﻣﯿﺘﻮﻧﻪ ﺑﻪ ﺑﻘﯿﻪ ﻫﻢ فکر ﮐﻨﻪ!!! مال کسی شو که وقتی باهاش قهری به خودش اجازه نده حتی به یک نفر دیگه هم فکر کنه... مال کسی شو که معنای عشقو درک کرده باشه... بفهمه چه وقت باید بغلت کنه ببوستت و نوازشت کنه!!! بهونه عشق ، به رفتار و عمل آدماست نه به حرف زدنشون... تنها با یه کادو نمیشه عاشقانه بودن را ثابت کرد! و با یه کادو گرفتن نمیشه ضمانتی رو موندن کسی کرد! عشق حریمو حرمت داره. اینو بفهم که دل شکستن جواب داره.... کسی رو واسه سرگرمی نباید خواست. میخوای سرگرم شی برو شهره بازی دله من بازیچه نیست

شک نداشتم خداوند مراروزی سر راهت قرار داد تا عاشقت باشم از بین دیگران مرا انتخاب کرد چون می دانست به بهترین شکل دوستت خواهم داشت میدانست کنارت هستم ومراقبت خواهم ماندولی آنکه مراازپادرآوردنه تقدیروسرنوشت بودنه خدایم بلکه توبودی من باتواهل جنگ نبودم وزودتسلیم شدم

شک نداشتم بهترازتوباوفاترازتو...تواین دنیاوجودنداردشک نداشتم توهرگزبهم دروغ نمیگی اماحالابه همه چی شک دارم ودیگربه کسی اعتمادندارم تویی که همه چیزم  همه دارونداروباورم بودی ببین بادل من چه کردی.....

بدترین جالب ترین وعجیب ترین لحظه هایی که کنارت بودم وحس کردم دیگه به من حسی نداری اون لحظاتی بودکه دستت رامیگرفتم ودیگرگرم وعرق کرده دردستانم نبودندسردشده بودندوهرازگاهی بایک بهونه ای دستت راازدستانم میکشیدی

این است زندگی من ....این دل نوشته من است .من یعنی خوده من.....ﺷﺐ ﻫﺎﯾﻢ ﻋﺠﯿﺐ ﺩﺭﺩ ﻣﯿﮑﻨﺪ . . . !

ﺣﺘﯽ ﺩﺭﺩﻫﺎﯾﻢ ﻫﻢ ﺩﺭﺩ ﻣﯿﮑﻨﺪ . . . !ﺍﯾــﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﺍﺯ ﺟﻨﺲ ﺩﺭﺩﻡ . . .ﻋﻼﺟﯽ ﻧ ﯿﺴﺖ . ..ﺑﺎﮐﯽ ﻧﯿﺴﺖ . . .
ﭘﺮ ﺩﺭﺩﯼ ﻫﻢ ﻋﺎﻟﻤﯽ ﺩﺍﺭﺩ . . .” ﺩﺭﺩ ” ﺧﻮﺩﺵ ﺩﺭﺩ ﻧﺪﺍﺭﺩ . . .ﺍﯾﻦ دنیای نامردوآدمای بی معرفت وناسپاسن هستن ﮐﻪ ﺩﺭﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺭﺥ ﺁﺩﻡ ﻣﯿﮑﺸﺪ . . .
ﺳﺮﻡ ﺩﺭﺩ ﻣﯿﮑﻨﺪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻫــﻤﻪ ﺳﺮﺩﺭﮔﻤﯽ . . .ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻫﻤﻪ ﺳﺮﮔﺮﻣﯽ ﻫﺎﯼ ﭘـــﻮﭺ . . .ﭼشماﻧﻢ ﺳﻮﺯ ﺩﺍﺭﺩ . . .
ﻧــــﻪ ﺳﻮﺯ ﺳﺮﻣﺎ ! ﻧﻪ !ﺑﻠﮑﻪ ﭼﺸﻤﺎﻧﻢ ﻣﯿﺴﻮﺯﺩ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻫــــﻤﻪ ﺁﻟـــﻮﺩﮔﯽ ﻓﮑﺮ ﻭ ﺫﻫﻦ . . .ﮐــﺎﺵ ﺩﻧﯿﺎ ﻫﻢ ﻣﮑﺜﯽ ﻣﯿکرد


برای تو نامه ای می نویسم…
دلتنگی که دست از سر دل بر نمی دارد.
دلتنگی که فاصله را نمی فهمد !
نزدیک باشی و اما دور…دور…دور !
تنها که باشی تمام دنیا دیوار و جاده است.
تمام دنیا پر از پنجره هایی است که پرنده ندارند…
پر از کوچه هایی که همه ی آن ها برای رهگذران عاشق به بن بست می رسند!
فکر کن پای این دیوارهای سرد و سنگین چه لیلی ها و مجنون ها که می میرند!
خون بهای این دل های شکسته را چه کسی میدهد.

تاحالا شده دلت از تموم دنیا گرفته باشه؟؟؟
دلت بخواد داد بزنی بگی بابااااا دست ازسرم بردارین...همه چی مال شما...دنیاتون مال خودتون...فقط بذارین توحال خودم باشم؟؟؟

دلت بخواد تنها باشی...خودت باشی وهندزفریت وخودکارت ویه کاغذ....تاحالا شده دلت بخواد تموم داراییت از دنیاهمین چندتا چیز باشه؟؟ تاحالا شده بشینی یه گوشه زانوهاتو بغل کنی...خاطره هاتو باخودت مرور کنی وباخودت بگی:یعنی دمت گرم دنیا...قشنگ ویرونم کردی...آب از آب تکون نخورد...تاحالاشده تواوج بغض ازته دل بخندی تااگه گریه ت گرفت بقیه فک کنن...به خاطرخنده ی زیاده؟

تاحالا شده صبح ازخواب بیدار بشی ببینی بالشتت از اشکای شب قبلت خیس شده؟تاحالا شده وسط یه جمع باشی اما نگات غرق یه نقطه باشه؟

تاحالا شده شنیدن یه آهنگ برات زجرآور باشه؟؟

تاحالا شده ردشدن از یه خیابون چشاتو اشکی کنه؟

تاحالا شده یه روزایی از ماه برات عذاب آور باشه؟؟ تاحالا شده واسه گذشتن یه روزایی از هفته به هرچیزی متوسل بشی؟؟ تاحالا شده همه به خاطر خنده های بلندت یا چه میدونم به خاطر شوخ بودنت کنارت باشن اما هیچکدوم نخوان غم تو صداتو بفهمن...........

 

اون فک کرد همه مث منن رفت سراغ بقیه...منم فک کردم همه مث اونن خط کشیدم دور بقیه...

روی یک کاغذ بی خط.....

حرفای خسته به نوبت...
روی سرزمین نامرد...
حرف ت کرده قیامت
ت مثل تو مثل تردید....
ت مثل آخر طاقت.....
مثل تنهایی مثل تب
مثل آخر خیانت
عزیزم نقطه ته خط......



ﻣﻌﻠﻮﻡ ﻧﯿﺴﺖ ﭼﻪ ﻣﺮﮔﻤﺎﻥ ﺷﺪﻩ !...

ﮐﻪ ﻧﻪ ﻋﯿﻦ ﺁﺩﻡ ﻋﺎﺷﻖ ﻣﯽ ﺷﻮﯾﻢ !... ﻭ ﻧﻪ ﻋﯿﻦ ﺁﺩﻡ ﺑﯿﺨﯿﺎﻝ !...
ﺩﻟﻤﺎﻥ ، ﺑﻌﻀﯽ ﻭﻗﺖ ﻫﺎ ، ﺑﺮﺍﯼ ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ، ﯾﮏ ﺫﺭﻩ ﻣﯽ
ﺷﻮﺩ ... ﻭﻟﯽ ﮔﺎﻫﯽ ، ﺍﮔﺮ ﻫﻤﺎﻥ ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ﺭﺍ ، ﯾﮏ ﻫﻔﺘﻪ ﻫﻢ
ﻧﺒﯿﻨﯿﻢ ، ﭼﯿﺰﯼ ﻧﻤﯽ ﺷﻮﺩ !...
ﺑﻌﻀﯽ ﻭﻗﺖ ﻫﺎ ، ﻟﺒﺨﻨﺪ ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ، ﯾﮏ ﺩﻧﯿﺎ ، ﺍﻧﺮﮊﯼ ﺑﻬﻤﺎﻥ
ﻣﯽ ﺩﻫﺪ ... ﻭ ﮔﺎﻫﯽ ، ﺍﺯ ﺗﻪ ﺩﻝ ﺧﻨﺪﯾﺪﻥ ﻫﺎﯼ ﺁﻥ ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ،
ﺣﺎﻟﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻬﻢ ﻣﯽ ﺯﻧﺪ !...
ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺫﺭﻩ ﺫﺭﻩ ﻋﺎﺷﻘﯽ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﯾﻢ ... ﻭ ﻫﺮ ﺁﺩﻡ ﺟﺪﯾﺪﯼ ﺭﺍ ﺑﻪ
ﺣﺮﯾﻢ ﺧﻮﺩﻣﺎﻥ ﺭﺍﻩ ﺩﺍﺩﻩ ﺍﯾﻢ !...
ﮐﻪ ﺑﻠﺪ ﻧﯿﺴﺘﯿﻢ ﻋﺎﺷﻖ ﺛﺎﺑﺖ ﺑﺎﺷﯿﻢ !...
ﺑﻠﺪ ﻧﯿﺴﺘﯿﻢ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺩﻟﺘﻨﮓ ﻭ ﻧﮕﺮﺍﻥ ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ﺑﺎﺷﯿﻢ !...
ﺧﻮﺩﻣﺎﻥ ﺭﺍ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﯾﺎﻡ ﺳﺎﻝ ... ﻭ ﺗﻤﺎﻡ ﻧﻘﺎﻁ ﺩﻧﯿﺎ ، ﮐﻨﺎﺭ ﻫﻤﺎﻥ
ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ، ﺗﺼﻮﺭ ﮐﻨﯿﻢ !...
ﻫﻤﯿﺸﻪ ... ﻫﻤﯿﺸﻪ ... ﻫﻤﯿﺸﻪ ... ﺣﺮﻑ ﻫﺎﯼ ﻗﺸﻨﮕﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺯﺩﻥ
ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﻢ !...
ﻣﺎ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺧﺮﺩ ﻋﺎﺷﻘﯽ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﯾﻢ !... ﻭ ﻋﺸﻖ ﻫﺎﯼ ﺭﯾﺰ ﺭﯾﺰ
ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺍﯾﻢ ... ﮐﻪ ﮐﻼﻥ ﻋﺎﺷﻘﯽ ﮐﺮﺩﻥ ﺭﺍ ﯾﺎﺩﻣﺎﻥ ﺭﻓﺘﻪ !... ﻭ
ﺣﺎﻻ ﻫﺮ ﭼﻘﺪﺭ ﺯﻭﺭ ﻣﯽ ﺯﻧﯿﻢ ﻧﻤﯽ ﺷﻮﺩ ... ﮐﻪ ﺑﺸﻮﺩ !...
ﻧﻤﯽ ﺷﻮﺩ ﮐﻪ ﻋﺸﻘﻤﺎﻥ ! ﻫﻤﺎﻧﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﯿﻢ


به تو نرسیدم، اما خیلی چیزارو یاد گرفتم...

یاد گرفتم به خاطر کسی که دوستش دارم باید دروغ بگم.

یاد گرفتم هیچکس ارزش شکوندن غرورم رو نداره.

یاد گرفتم توی زندگی برای اون که بفهمم چقدر دوستم داره هر روز به یه بهانه ای دلشو بشکونم.

یاد گرفتم گریه ی هیچکس رو باور نکنم.

یاد گرفتم بهش هیچ وقت فرصت جبران ندم.

یاد گرفتم دم از عاشقی بزنم ولی عاشق نباشم

می خوام همین جا دلمو بشکونم خوردش کنم تا دیگه عاشق نشه.

تا دیگه کسی رو دوست نداشته باشه.

توی این زمونه کسی نباید احساس تورو بدونه وگرنه اون تورو می شکونه.

می خوام بشم همون آدم قبل کسی که از سنگ بود و دو رو برش دیواری از سکوت و بی تفاوتی...

می خوام تنها باشم لعنتی...



هنوزم در پی اونم که میشه عاشقش باشم
مث دریای من باشه منم چون قایقش باشم
که عمری مرحمم باشه شریک خنده و شادی رفیق ماتمم باشه
هنوزم در پی اونم که عشقش سادگی باشه
نگاهای پر از مهرش پناه خستگی باشه
میگن جوینده یابندس ولی پاهای من خستس
من حتی با همین پاها میرم تا حدی که جا هست
هنوزم در پی اونم که اشکامو روی گونم
با اون دستای پر مهرش کنه پاک و بگه جونم
بگه جونم نکن گریه منم اینجام ... بزار دستاتو تو دستام
تو احساس منو میخوای ... منم ای وای تو رو میخوام
هنوزم در پی اونم که اشکامو روی گونم
با اون دستای پر مهرش کنه پاک و بگه جونم
بگه جونم نکن گریه منم اینجام
بزار دستاتو تو دستام تو احساس منو میخوای
منم ای وای تو رو میخوام ... تو احساس منو میخوای
منم ای وای تو رو میخوام
خدایا عشق من پاکه درسته عشقی از خاکه منم اون عاشق خاکی
که از عشق تو دل چاکه هنوزم در پی اونم
که اشکامو روی گونم با اون دستای پر مهرش کنه پاک وبگه جونم
بگه جونم نکن گریه منم اینجام بزار دستاتو تو دستام
تو احساس منو میخوای منم ای وای تو رو میخوام




قانون طبیعت

اگر میخواهی به یک نفر هیچ وقت نرسی ، عاشقش باش.
نتیجه : کسی که عاشقشی هیچ وقت بهش نمیرسی.
واقعا خیلی دردناک و زجرآور است

اگر میخواهی یک نفر رو خیلی زود از دست بدی ، از ته دل دوستش داشته باش.
نتیجه : کسی رو که از ته دلت دوستش داری رو خیلی زود از دستش میدی.
خیلی ناراحت کننده است

اگر میخواهی به یک نفر برسی که خیلی از دوستش داری ، نباید در موردش دلهره و دغدغه ذهنی داشته باشی که مبادا از دستش بدی.

این قانون طبیعت است.

یه سری از آدم ها هستن که ما خیلی دوسشون داریم و برامون خیلی مهم هستند و نمیخواهیم از دستشون بدیم ، ولی اونا ما رو دوست ندارن.

یه سری از آدم ها هستن که ما رو خیلی دوس دارن ، ولی ما اونا رو دوست نداریم و بهشون اهمیتی نمیدیم.

چرا ما وقتی به یکی دلبسته میشیم و عاشقش میشیم ، این همه مشکل و سختی پیش میاد تا بهش نرسیم و اکثرا بهش نمیرسیم و از دستش میدیم و برای همیشه دچار افسردگی میشیم و ناراحتی و غصه میخوریم.

خدایا ما چرا اینطوری هستیم.

دنیا عجب رسم بدی داره . . . .
عاشق هر کی باشی ، اونو از دست میدی
عاشق هر کی باشی ، اون عاشقت نمیشه

خیلی سخته آدم وقتی عاشق یکی باشه و اونو از دست بده
خیلی سخته آدم عشقش رو بتونه فراموش کنه

از دست دادن عشق مثل اینه که آدم قلبش رو از دست بده ، چون عشق تنها توی قلب جای میگیره ، و با رفتنش و یا از دست دادنش ، قلب میشکنه . . . .

خدایا ، خدایا ، خدایا ، خدایا ، خدایا . . . . .


وصیت کردم ...
اگر روزی مــــــــرگ به دیدارم آمـد هـــــل نکنید !
مـــن چــــیزی برای از دســت دادن نداشــتم نه مـــالک کـسی بودم و نه کـسی مـــالک من نه وارثی دارم و نه ارثی کـــه بمـــاند
نه از کســی طلـبکارم و نه به کســی بدهکــار
بعد غذا و ســــیری دل ،از ذوق نبودنم یک دل ســــیر بخندید ،با لبخـــند بدرقــه ام کنید ، من طــاقت گــــریه ندارم
گــل نرگــــــس فــــــرامــوش نشود !
اسباب پذیرایی را با هـق هـق تعارف نکنید
از گلو پایین نمیرود..
دل تنگی نکنید..
من تمام عمر دلتنگ بودم..
غصه نخورید ،،مــــن شاد شادم !!
خیلی شلوغــــش نکنید،
من آدم مــــهمی نبودم ..
فــــقط نوشــــته هایم را با مـــن خاک کنید..
نمیخواهم کــــسی بداند من چقدر ساده بودم ..
چقدر اشـــتباه کردم و چقدر زخــــم خوردم ..
راســــتی روی ســــــــنگ قبرم این را بنویسید:
حرامتان باد این تن که پرازآرزوهاى شیرین بود.....
به فردا بگویید نیاید
من هنوزهم دیروزم را زندگی نکرده ام
...........خسته ام از تکرار فردا.
خستــه‌ ام!
خــیلی خستــه!
بــه من جایی بــدهیــد،
می‌خواهم بخوابم!
یــک تخــت ِ خالی،
یــک دنیــای ِ خـالی،
یــک قلــب ♡ خــالــی...!


گاهی وقت ها آنقدر از زندگی خسته می شوم که دلم می خواهد قبل از خواب ، ساعت را روی “هیچوقت” کوک کنم …
امــــروز به پـایـان می رسـد از فردا برایــم چیزی نگــو ! مــن نمی گــویم " فردا روز دیــگری ست " فقــط می گــویم " تو روز دیــگری هســتی " تــو فردایــی همــان که بایــد بخاطـــرش زنده بــمانم!

خیاط خوبی است خدا

اما

دل مرا

به عمد یا سهو ، نمی دانم

شاید بی هوا

تنگ به سینه ام کوک زد ... !

ورق بزن

خاطرات خاک گرفته ات را ...

شاید غبارش

به سرفه بیندازد

احساست را . . .


ﮔﺮﮒ ﻋﺎﺷﻖ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ...
ﻋﺎﺷﻘﻪ ﻃﻌﻤﻪ ﺍﺵ
ﻧﺰﺩﻳﻜﺶ ﺷﺪ
ﺑﻮﻳﻴﺪَﺵ
ﺑﻮﺳﻴﺪَﺵﻭ
ﺑﺎ ﺩﻧﺪﺍﻥ ﮔﻠﻮﻳﺶ ﺭﺍ ﺩَﺭﻳﺪ...
ﺍﻓﺴﻮﺱ...
" ﺫﺍﺕ " ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻧﻤﻴﺸﻨﺎﺳﺪ...!!
اینجاس که میگن:
ذات بد نیکو نگردد....چونکه بنیادش بدهست؛....

ازم می پرسن چرا عاشق نمی شی؟؟؟

همیشه یه کسایی بودن که بهم میگفتن چرا تو عشق نداری؟

همیشه بودن کسایی که بهم بگن عشق یعنی زندگی...

میگفتن اگه عاشق نشی یعنی زندگی نکردی...

ولی بهم نگفتن اگه اسیر یکی بشی دلت میسوزه...

بهم نگفتن اگه با چشاش نگات کنه انگار تموم جونتو به آتیش میکشن...

بهم نگفتن اگه تموم روز ببینیش بازم دلتنگش میشی...

بهم نگفتن ممکنه یه روز بذاره بره...

بهم نگفتن...

نگفتن که تو پشت سرش اشک میریزی ولی اون بی اعتنا میره...

نگفتن تو دیوونش میشی ولی اون بی خیالت میشه !!!



نظرات 2 + ارسال نظر
مرضیه جمعه 5 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 08:26 ب.ظ

حالم خیلی بده

چراچی شده!!!؟میتونی بگی بهم ازحال واحوالت

باور کن عشقت خداست شنبه 24 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 07:48 ب.ظ

گل گفتی
منظورتون اینه که وقتی بهش فکر نمی کنی و کاریش نداری، عشقت بهت فکر میکنه و احتمال داره برگرده؟

خب نمیشه فراموش نکنه ونمیتونی فراموش نکنی جزیی ازخاطرات باقی میمونه وباهات همراهه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد