دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...
دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...

قاتل احساس......


این روزای بارونی منوپرازاحساس کردچه فرقی داردکه بباردبرسرمن وقتی چاله قلبم باهرقطره پروخالی میشود...برای ویرانی مردی که آخرین نفسهایش راباران به تاخیرانداخت هرگزیادش راکه ازذهنش نشست ومن آخرین خاطرات رادرزیرباران وآخرین نفسهایم کنارش رابازبخاطرآوردم...کاش کویردلت بی خبرازاحساس سبزم نبود
کاش میدونستم کی این سرنوشت رو برام بافت…اونوقت بهش میگفتم…یقه رو اونقدر تنگ بافتی… که بغض هام رو نمی تونم قورت بدم…!

ﻧﻪ ﺣﻮﺻﻠﻪ ﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺩﺍﺭﻡﻧﻪ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﮐﺴـﯽ ﺩﻭﺳﺘﻢ ﺩﺍﺷته ﺑﺎﺷﺪﺍﯾـﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﺳﺮﺩﻡ …ﻣﺜـﻞ ﺩﯼ , ﻣﺜـﻞ ﺑﻬﻤـــﻦ , ﻣﺜـﻞ ﺍﺳﻔﻨﺪﻣﺜـﻞ ﺯﻣﺴﺘﺎﻥﺍﺣﺴﺎﺳـﻢ ﯾـﺦ ﺯﺩﻩﺁﺭﺯﻭﻫﺎﯾـﻢ ﻗﻨﺪﯾــــﻞ ﺑﺴﺘــﻪﺍﻣﯿﺪﻡ ﺯﯾــﺮ ﺑﻬﻤــﻦ ِ ﺳــﺮﺩ ِ ﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺗﻢ ﺩﻓﻦ ﺷـﺪﻩ ….ﻧﻪ ﺑﻪ ﺁﻣدنی ﺩﻝ ﺧﻮﺷــﻢ ﻭ ﻧﻪ ﺍﺯ ﺭﻓﺘـــــنی ﻏﻤﮕﯿــﻦﺍﯾـﻦ ﺭﻭﺯﻫـــﺎ ﭘــُﺮ ﺍﺯ ﺳﮑﻮﺗـﻢ ...وقتی که خواستمت دریغ کردی آنگاه که بایدباشی نیستی وقتی این اردیبهشت لعنتی هم مرادچاردگرگونی فصلهامیکند...به قلبم میکوبدکه وقت تولدت نزدیک است

ان فصلهاهرکدامش برایم تلخی خودش راداردومن ناچربه تحملش...

احساس آدماهرگزشباهتی بهم نداره وتفاوتش اینقدرزیاده که نمیشه 2نفرروتشبیه بهم کردهمه آنچه که 4سال برایم نجواکردی دروغ بود...قراربودحالم بهتریشه ولی خب آدمم قلب وروحم گاهی تورانفس میکشندهرچندبه سختی...

قاتل احساسم شدی من توراهمه وقت احساس کردم ولی حالابرای روح وروانم جامی اززهروازسم شدی توی قلبم ای بی وفاشبیه یک نامردرسم شدی...ﺧﺎﻃﺮﺍﺗﻢ ﺭﺍ ﻧﺎﺑﻮﺩ ﻣﯿﮑﻨﻢ ...ﻭﻟﯽ ﻧﻪ ﻋﮑﺴﯽ ﻣﯿﺴﻮﺯﺍﻧﻢ ﻧﻪ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺍﯼ ...
ﺗﻨﻬﺎ ﺩﺭ ﮐﻨﺠﯽ ﻣﯿﻨﺸﯿﻨﻢ ...
ﺳﯿﮕﺎﺭﯼ ﺭﻭﺷﻦ ﻣﯿﮑﻨﻢ ...ﺩﻭﺩ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﻫﺮﭼﻪ ﺩﺭ ﺧﯿﺎﻟﻢ ﻫﺴﺖ ...
ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ...ﺑﺎﻭﺭ ﮐﻦ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺗﻮ ﺧﺎﻃﺮﺍﺗﻢ ﺭﺍ ﻫﺮﺭﻭﺯ ﻧﺎﺑﻮﺩﻣﯿﮑﻨﻢ ...امانمیروی چرا...!!!؟منتظرچه هستیم.....؟؟؟

ﺗﻨﻬﺎ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﺩﻧﯿﺎ، ﻗﺎﻧﻮﻥ “ﮐﻪ ﻧﺒﺎﯾﺪ” ﺍﺳﺖ!
ﺩﻟﺖ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺴﯽ ﺗﻨﮓ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ “ﮐﻪ ﻧﺒﺎﯾﺪ” ﺗﻨﮓ ﺷﻮﺩ..
ﺩﺳﺘﺎﻥ ﮐﺴﯽ ﺭﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯽ “ﮐﻪ ﻧﺒﺎﯾﺪ” ﺑﺨﻮﺍﻫﯽ..
ﮐﺴﯽ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯼ “ﮐﻪ ﻧﺒﺎﯾﺪ” ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯽ…
ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺴﯽ ﺍﺷﮏ ﻣﯿﺮﯾﺰﯼ “ﮐﻪ ﻧﺒﺎﯾﺪ” ﺑﺮﯾﺰﯼ..

ای روزاﻣﺨﺎﻃﺐ ﺧﺎﺻﯽ ﻧﺪﺍﺭﺩ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﻫﺎﯾﻢ ﺍﻣﺎ ﺗﺎ ﺩﻟﺖ ﺑﺨﻮﺍﻫﺪ ﻫﻤﺪﺭﺩﺩﺍﺭﺩ ﺩﺍﻍِ ﺗﻤﺎﻡِ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﻫﺎﯾﻢ …

گاهی باخودم میگم بجهنم که نیستی...



دوست داشتن مردمی که تو را دوست ندارند آسان نیست...

 

 

وقتی میمیرید نمی فهمید که مرده اید تحملش فقط برای دیگران سخت است...
بی شعور بودن هم مشابه همین وضعیت است!


دلم گرفته از این شهر
که آدمهایش،
همچون هوایش ناپایدارند...
گاه آنقدر گرم که نفست میگیرد...
گاه چنان سرد که بدنت میلرزد.... !


قلب عزیز
لطف خفه شو،توبعضی ازکارافضولی نکن!
همین پمپاژ میکنی کافیس!
نکردی هم نکن،ملالی نیس


هر وقت پیش خودت گفتی این دیگه با بقیه فرق داره .....
بدون اونم پیش خودش گفته اینم یه خریه مث بقیه....!!!



کاش بدونی!!!
اونـــی که میگفت زندگی بی تو محاله
الان با یکی دیگه وســـط عشقو حـــاااااااله ...


تنها که باشی
شطرنج در تمام زندگی ات
رسوخ می کند..
تا یادت بماند هرگز
پایت را از بی کسی هایت دراز تر نکنی..
شطرنج یعنی
طوری محاصره می شوی
که با هر قدم خودت را یکبار از دست می دهی..
باور کن..
این عشق های نصفه نیمه آنقدر نمی ارزند
که با تقلا زدن های الکی
غرورت را کیش و مات کنی...


عشق از دوستی پرسید : تفاوت من و تو در
چیست؟
دوستی گفت:
من افراد را به سلامی آشنا میکنم ولی تو با
نگاهی و من آنان را با
دورغی جدا میکنم ولی تو با مرگ ! ! !


رفتنت،
نبودنت،
بی وفاییت،
هیچ کدوم نه اذیتم کرد،نه واسم سوال شد
فقط یه بغض داره خفم میکنه!
مگه چه جوری نگات کرد که تنهام گذاشتی...؟


سعی میکنم وقتی داره خودشوبرام لوس میکنه،بحث رو عوض کنم!!!
تاصداش که یادم اومددیوونه نشم.
وقتی خواست قسم بخورهکه تنهام نمیزاره انگشتمو میزارم روی لبش ومیگم لازم نیست قسم بخوری!!!
خلاصه اصلا بهش گیرنمیدم و پاپیچ کاراش نمیشم.؟؟!
انگار نه انگار
من تجربه کرده ام تاوان اعتماد به بعضی ها
یک عمر
یک عمر
پشیمونیه............


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد