دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...
دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...

زندگی حواسشو جمع میکنه ببینه تو چی دوس داری تا دقیقا همونو ازت بگیره...


اردیبهشت ازراه رسیده وواسه من این ماه یاآورخاطره ای خاص هست اونم ایته که یه نامردتوش متولدشدیک نامردی که شایدازوقت تولدش تقدیرش این بوده که یه روزی یه جایی بیادوبهم نامردی وبی وفایی کنه ومنوباتمام دنیایی که سالهاساختم وآبادش کردم ودل بستم بی اعتمادم کنه

این ماه برایم خاص بودوهفته هانقشه میکشیدم چطوری خوشحالش کنم امااون اوایل خوشحال وشادبودوکم کم بی تفاوت شدبه همه احساس وحال عاشقانه ام می خندید...ومن متفربودم ازاینکه همیشه بایدبهش بفهمونم چه بایدبکنه وچطوربایدباشه ...

نمیدونم امااحساس میکردم خیلی ازدخترااینجوری هستن خب میدونم اشتباه میکردم ولی بی اعتمادوسرخورده بودم به اینکه چراهم دل وهم پانبودومن نگفته اوراازبربودم ودرکش میکردو ولی اون بی خیال وبی تفاوت حتی به سوختنم ومن میسوختم اونظاره میکرد...

روزتولدت رافراموش نخواهم کردگلایلی سیاه ونرگسی خواهم خریدوبرسرمزاردلم دلی که توکشتیش میگذارم وگلبرگهایش رادراولین وآخرین جای که تورادیدم پرپرخواهم کرد.خاکستردل سوخته ام رادرطوفان هوای تودرمسیرگریه هایم پخش خواهم کردولباس سیاهم رابه احترام این روزدوباره برتن خواهم کردوخوام نوشت دروصفت یادتورافراموش...

ازخودم می پرسم از چی نفرت داره. چی ازم فهمیده که ازم بیزاره چه راسردشده .اما باز فکر میکنم شاید اصلا نمیخواد کسی عاشقش بشه کسی پابه پاش بیاد.شاید از من یا نه از همه بیزاره نمیخواد درک کنه یکی دوستش داره

اماهمش کشک بوداون برای کسی دیگه پوست انداخت وبرای من نقاب

 

 

آدم‌ها با دلایلِ خاصِ خودشان به زندگی‌ ما وارد میشوند

و با دلایلِ خاصِ خودشان از زندگی‌ِ ما می‌‌روند
نه از آمدن‌ها زیاد خوشحال باش ،
نه از رفتن‌ها زیاد غمگین
تا هستند دوستشان داشته باش
به هر دلیلی‌ که آمده اند
به هر دلیلی‌ که هستند
بودنشان را دوست داشته باش ...
بی‌ هیچ دلیلی‌
شادمانی‌های بی‌ سبب،
همین دوست داشتن‌هایِ بی‌ چون و چراست .


به همه چیز عادت می کنیم  به داشته ها و نداشته هایمان خیلی طول نمی کشد که جلوی آینه زل بزنی به خودت موهایت را کنار بزنی و با خودت بگوییاصلا مگر داشتی اش مگر از اول بود ؟! که بودن و نبودنش مهم باشد …


وچندنکته................

برای زندگی فکر کنید غصه نخورید

روزی که به محتاجی کمک نکرده ایم بی تردید روزی از دست رفته است
خداوند نظر به قلب ها و نیات شما میکند نه به صورت های شما
از بغض و کینه در دلهایتان بپرهیزید
کسانی که در انتظار زمان نشسته اند زمان را از دست میدهند
عشق اجازه نمیدهد هیچ عیبی را ببینیم
3چیز پایدار نمیماند ،مال بی تجارت،علم بی بحث و ملک بی سیاست
هر چیزی بنا به دلایلی رخ میدهد چیزی به اسم اتفاق و شانس وجود ندارد
علاقه به دنیا غم و اندوه را زیاد و شکم پرستی دل را سخت می کند
هر گاه تسلط یافتی با مدارا عمل کن
مصیبت یکی است بیتابی آن را دو چندان میکند.
چه بسا ملامت شده ای که گناه ندارد
غصه میخورم که کفش ندارم یکی را دیدم که پا نداشت
مهم نیست که از کجا شروع میکنی ، مهم این است که تا کجا پیش بروی
عشق تنها مرضی است که بیمار از بودن آن لذت می برد
عشق یعنی مستی و دیوانگی-عشق یعنی با جهان بیگانگی
با داشتن اراده قوی مالک همه چیز هستید
انسان آفریننده سرنوشت خویش است
خدمت به خلق وظیفه نیست بلکه وظیفه است
حسود را با نیکی به او تنبیه کنید
کسی که گمانش بد باشد باطنش بد میشود
آنچه بیش از هر چیز با موفقیت و خوشبختی همسویی دارد خوش بینی است
به جای اینکه تاریکی را نفرین کنی شمعی روشن کن
هر گاه بتوانیم بعد از هر شکست لبخند بزنیم شجاع خواهیم بود.
استعداد بزرگ بدون اراده بزرگ وجود ندارد.
بی مصرفترین روزها روزی است که در آن نخندیده باشید
شادمانی وظیفه ماست.
پر حرفی و پر گویی مجال تفکر را از انسان میگیرد
هر گاه دیدید کسی به موفقیتی رسیده است که شما نرسیدهاید بدانید او کارهایی کرده است که شما نکرده اید
شاد و خندان باشید و از بی حوصلگی و گوشه گیری بپرهیزید
کسی را که به تو نیازمند نیست اما دوستت دارد از دست مده


ما نهایت تلاش را میکنیم تا حقیقت را نادیده بگیریم ولی حقیقت می ماند

زندگی بیرونی شما بازتاب زندگی درونی شماست
بسیاری از سخنها از تیر نافذترند
آن قدر شکست بخور تا راه شکست دادن را بیاموزی
با تمام قدرت با افکار منفی مقابله کن
بدترین مردم کسی است که مردم از ترس او از او دوری کنند
برای اندرز خوب قیمتی نیست
پرواز را به خاطر بسپارید ، پرنده مردنیست
قلب انسان حرم خداست غیر خدا را در آن جای ندهید
یگانه راه دوست یابی آن است که در اظهار دوستی پیش قدم شوی
وقتی که تو نیستی رودخانه ای از غم و اندوه در رگ های من جاری است
لبخند زیبا ترین و ارزان ترین آرایش چهره است
در زندگی امید را از کسی سلب نکن شاید تنها چیزی باشد که دارد
شیطان شما را از فقر میترساند و به کار زشت وا میدارد
کسی آمدن عشق را نمی بیند اما از رفتنش همه خبردار می شوند



تو که می تونستی اینقدر بد باشی چرا اونقدر خوب بودی؟


بعضی وقتا آدما یه کاری میکنن که دیگه نمیتونی دوستشون داشته باشی!
ولی عجیب دلت واسه دوست داشتنشون تنگ میشه...

 
عشق آدم را داغ می کند و دوست داشتن آدم را پخته می کند هر داغی یک روز سرد می شود
ولی هیچ پخته ای دیگر خام نمی شود...


جامعه ی ما قهرمان زنده قبول نمیکند باید مرد تا قهرمان شد .  *فریدون فرخزاد*


چی شده چرا همه خیره به من نگاه میکنند چرا جواب نمیدی من دارم صدات میکنم لا اقل چشماتو باز کن باهات حرفی دارم عروسکم نکنه تو قهری با من عجیبه تازگیا تو رو که آغوش میگیرم چشام بسته میشه همش یه کابوس میبینم از اوناست که بند از بند دلمو میبره نمیدونم این کابوس چرا ولم نمیکنه دیشب خواب دیدم رفتی با گریه پریدم چرا همه واست گلایول خریدن چقد ناز شدی چقد آرومی امشب تو این لباس سفیده چقد خانومی عشقم بزار دستاتو بگیرم این یه شوخیه نه این یه شوخیه .. نیست تکست آهنگ جدید یاسر بینام بدون من تو رو خدا یکی بگه , این اصا شوخیه خوبی نیت چرا حرف نمیزنی چرا ساکتی عشقم یه چیزی بگو این سکوته تلخو بشکن یکی کاری کنه شاید امیدی باشه یکی کاری کنه از خواب نا امیدی پا شم تو که میدونی زندگیم بی تو رنگی نداره دلم دیگه طاقت دلتنگی نداره آخه ما اول راهیم دلامون که پیر نشده ما که به پای هم موهامون سفید نشده ببین با اینکه امروز یه روی خوش ازت ندیدم ولی از اون گلا ک...

تو یه احساس قشنگی که تو قلبم خونه کردی تو با اون چشمای نازت خوب منو دیوونه کردی میدونم باور نداری تا همیشه با تو هستم میدونم خیلی عجیبه که غرورمو شکستم آره قسمت میکنم با تو تمومه زندگیمو همه دنیای منی از من نگیر دلبستگیمو دست تقدیره عزیزم که بازم به تو رسیدم این یه اتفاقه خوبه که دوباره تورو دیدم آره دنیا رو نمی خوام اگه یک لحظه نباشی زندگیم بی تو عذابه اگه تو از من جدا شی اگه دستاتو میگیرم میدونم که دوست داری میدونم تو هم نمی خوای که چشاتو هم بذاری آره قسمت میکنم با تو تمومه زندگیمو همه دنیای منی از من نگیر دلبستگیمو دست تقدیره عزیزم که بازم به تو رسیدم این یه اتفاقه خوبه که دوباره تورو دیدم...

من اونقدر عاشقت هستم که حسم مثه یک رویاست این احساسی که تو من هست یه چیزی دور از دنیاست من اونقدر عاشقت هستم که انگار جز تو هیچ جا نیست که انگار هیچ چیز اینجا نباشی دیگه زیبا نیست من از آغوش اون چشمات یه حسه تازه ای ساختم دیگه ای هر چیزیو غیر از تو به پای عشق تو باختم هزار سالم اگر باشه واسه چشم تو بی تابم من حتی هر شبو تا صبح با رویای تو می خوابم من اونقدر عاشقت هستم که دنیام با نو میشه که حتی ماه شبهامم هلاله چشم تو میشه نگاهت اونقدر زیباست که میتونه یه دنیا شه که میشه ساده غرقش شد که میتونه یه دریا شه من از آغوش اون چشمات یه حسه تازه ای ساختم دیگه ای هر چیزیو غیر از تو به پای عشق تو باختم هزار سالم اگر باشه واسه چشم تو بی تابم من حتی هر شبو تا صبح با رویای تو می خوابم...

نظرات 1 + ارسال نظر
reza چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:47 ق.ظ

با سلام ، هر کسی که شارژ رایگان همراه اول میخواد متنمو تا آخر بخونه و عمل کنه ، واقعیه و مطمئن باشید دروغ نیست و هنوز هم جواب میده و من ندیدم محدودیتی واسه شارژ گرفتن واسش باشه و خودش هم گفته نامحدوده ، من خودم تا حالا تونستم 31968 تومن خط همراه اولمو باهاش شارژ کنم :v ;)

"تمدید شد"
سرویس شارژ رایگان همراه اول تمدید شد..

مراحل گرفتن شارژ رایگان همراه اول:


1- کد 1543406811 رو بفرست به 205025


2- اس ام اس که اومد اولش اینو نوشته: "به آهنگ دونه خوش اومدی"... ، که داخل پیام یه کد ده رقمی نوشته شده که کد دعوت مخصوص به خود شماست (این کدی هست که با دادنش به دوستات و ارسال از طرف اونها به 205025 ، برای تو بعد از سه بار ارسال کدت توسط سه نفر از دوستات یک شارژ هزاری منظور میشه)


3- بعد اون کد ده رقمی رو به دوستان بدین و بگین به 205025 ارسال کنن (ممکنه کد دعوت مخصوص شما 10 رقمی نباشه و یک رقم کم زیاد داشته باشه پس اگه 10 رقمی نبود توی فکرش نرید ، مشکلی نیست)


4- بعد ارسال کد شما توسط سه نفر یک اس ام اس میاد ، 1000 رو بفرستین



5- در این مرحله کد شارژ واستون میاد که میتونین وارد گوشیتون بکنین و باز این روشو برای گرفتن شارژهای بعدی ادامه بدین




(توجه: چنانچه دیگه نخواستید عضو این سرویس باشید کافیه برای انصراف آ خاموش رو به 205025 بفرستید.)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد