دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...
دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...

حکایت زندگیم شنیدنی نیست. . . من عاشق او بودم او عاشق او . .


بسته راه نفسم وقتی بغض راهش رابست وقتی بارش باران مراهم چون توگریان کردوقتی که سعی میکنم برای همه بهترین باشم وقتی که باید ازجونم مایه بذارم واونی که بایددرک میکردومی فهمیدامااهمیت نداد...وفقط همدردی چون دوستان خوبم چون توتونستن درک کنند واین ارزش داره و توقعی نیست که توهم خودت کوه دردباشی وبخوای یکی دیگه روهم آروم کنی این کاریست که منم واسم زیادپیش اومده وسنگ صبورشدم وهمیشه اون میگفت چرابفکرخودت نیستی...ومن اینگارمتولدشدم برای کشیدن بارگران البته بارغم توروحاضرم بردوش بکشم چون ارزشمندترینی امااونبود

روزگاری براش ساختم که نذاشتم قندتودلش آب بشه همه چی روبه سلیقه اش ساختم حتی خودم روحتی ظاهروباطنم روحتی نفس کشیدنم روامااون برعکس من خودش رومحدودنکردومنم هرگزنخواستم مث من باشه خب من اینطوری راحت بودم که جوری که دوست داره بتونم باشم ومن شدم همون چیزی که خواست امافراموش کردم بذارم خودش تلاش کنه منووباخودش وسلیقش وفق بده مث یک لقمه راحت شدم ورفتم توگلوش بی هیچ تلاشی ...!!!خب این اشتباهی شدکه کارم به اینجاکشید!مهم نیست شایدبهترشدکه ازدستش دادم ومن دیگه ناراحت رفتنش نیستم ونوشتن رابهانه کردم تادرکناردوستانی چون توباشم حالاجداازلحظات دلگیرغروب وبارش باران تلخ خاطرات عاشقی وچشمای خیسی که باعث سنگینی دلمون شداما

هستم تاوقتی که دوستانی چون توهستندوازاحساسشون میگن ومن فدای همه اشکای پاکشون میشم اگرقابل بدونن ولعنت به کسی میفرستم که شادی هایت وشادی هایم راتبدیل به غم کردورفت ...کسی که توسن جوونی بایدخوش بگذرونه اماازصدای صاعقه های آسمان دلش به هق هق وسرش به دردقریب بی وفایی دچارواین لحظاتی نیست که یک انسان بایدباهاش سرکنهومن نگران تومینویسم واشک میریزم وازخدامیخواهم کاش فقط من بودم که شکسته بودم وتوودوستان دیگرم همیشه شادوخندان ورسیده به مرتدوآرزویشان...

واین همه حالات رامن نیزچون تودچاروبه مسببش میگویم هرگزحلالت نمیکنم که باشیوای مهربانم چنین کرد

باتویی که رسم دل شکستن نمیدانی باتویی که صبروگریه تنهاهمدمت شدنبایداینکارومیکرددیگه هرگزکسی رامث تونخواهدیافت واین سرنوشت منوتووسزای یکرنگی وسادگی واعتمادمان هست !!!مایی که روزخوشحالیم به چشم مردم وشب درحال گریه شاهدمان بالشت ودیوار اتاقمان وسکوی کنارپنجره مان بودوشدیم آدم دیگه

ومن ازاین حالم به مردم دروغ های بدی میگم امااینجاتنهاجائیست که کسی نمیشناستمون ومن راحت حقایقی رامیگویم ...

آری همه جامیگویم خوبم اماتوکه باورنمیکنی من هم چون توخرابم وگریه امانم رابریده باهرقطره اشک تو...............................................................................................................!!!!!!!!!!

...................................................................................................................................!!!!!!!!!!!!

« آب پاکی » که میگفتند همین است بی هوا که بریزند روی « دستت » « دلت یخ » میکند

می آیدومیرودیادوخاطرات تلخ وشیرینت اماآنچه که هرگزازدل بیرون نمیرودلحظات تلخی بودکه شکسته شدم

مردی که میشکندصدایش هم فرق داردبادل یک زن اماحکم شکستنش یکیست وآن هم نوعی ظلم است واین سندحرفهایم

شکستن دل انسان مۆمن که به تعبیر روایات، احترام او از کعبه بیشتر است، دارای آثار وضعی و جانبی فراوانی است و دلی که شکست به سادگی التیام نمی یابد و جبران آن دشوار است واین به نوعی حق الناس می باشد

پس در مرحله اول باید انسان مراقب باشد دل کسی را نشکند و قلبی را جریحه دار نسازد و اگر خدای ناخواسته این اتفاق افتاد باید به سرعت جبران و تلافی کند و دل شکسته را التیام بخشد و آن را به دست آورد و تنها استغفار و آمرزش کافی نیست مگر این که آن فرد از انسان دور باشد و انسان قدرت جبران نداشته باشد که در این صورت علاوه بر استغفار و طلب آمرزش از درگاه الهی باید در حق آن فرد دعای خیر کرد و خیر دنیا و آخرت او را از خداوند درخواست نمود و با این کار انشاءالله قلب او در باطن از شما راضی و خشنود می گردد.

در حدیث آمده است که خداوند می فرماید: «انا عند المنکسره قلوبهم؛ من همدم قلب های شکسته هستم» یعنی انسان دل شکسته در پیشگاه خداوند دارای جایگاه ویژه ای است و مورد توجه خداوند می باشد و دعا و نفرین انسان دل شکسته خیلی زود اثر می بخشد.

خیلی راحت رفتی وآب پاکی رورودستم ریختی امادلم نابودشدوصدای شکسنش تاآسمانهارفت...


من این وبلاگ رودرسته برای آرامش روح وروان خودم ایجادکردم اماکسانی آمدندکه باحرفهایشان دلم راه آرام والتیام بخشیدند

ودربرابرصبرومهربانیشان تعظیم وبرای نظرهاومطالبشان ارزش قائل هستم

آرزودارم هرقطره اشکهایتان هرلحظه دردهایتان درجان من ولبخندت درازدیادعمرت تاثیرگذاردومن بلاگردون غم های تمام عاشقان باشم...شیوای عزیزومهربانم مگریک اتفاق تازه ویک معجزه چگونه شکل میگیرد؟همینکه خداانسانی راسرراهت میگذاردکه اصلانه دیده ای نه میشناسی اش اماباورش داری ونیمه گمشده ای ازخودرادراومیبینی این خودش یک معجزه هست ومن نمیتوانم بخاطرآرامش خودم باعث رنجش این دوست شوم.بهرحال اونایی که روزی ادعای دوست داشتنمون روکردند

اونایی که نزدیکترازهرکسی بودندرفتندپی هوس های خودوعشق مارازیرپاله کردند امازمان حقایقی رابرماروشن کردواشتباهاتمام راگوش زدوفهمیدم دنیافقط اونبودعشق دنیابرزگترازدیده کورمن بودکه فقط یارنامردی رامیدیدم که ارزش دیدن وحتی نوشتن نداشت ومن نمیفهمیدم ...امامیدانم معجزه ای بنام شیواوبهاررخ داد ومن ازخدایم ممنونم

عــشـق ؛

زیـــــبـاتـــریــن لـــذّتـــیـست ..

کــه بـه وقــت ِ ارتـــکاب ِ آن ..
...

خـــــدا ،

بـــــرای ِ بـــــشر ..

ایــــستــاده “دســـت” مــــــیـزنــــد

 

ادامه مطلب ...