دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...
دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...

خدایا !!!!!من که ایوب نیستم!!!


خیلی وقته که دیگه نه از اومدن کسی ذوق زده میشم نه کسی از کنارم بره ...نه حوصله دارم نازشو بخرم که برگرده.. آدم بی احساسی نیستم بی معرفت و نا مرد نیستم یه زمانی یه کسایی وارد زندگیم شدن که یه سری باورامو از بین بردن!!

لعنت بهشون لعنت به همه نامردای دنیا...وقتی حس میکنی باکسی که سالهاخندیده ای اکنون بایدنفرینش کنی یک حس بدی بهت دست میده امادیگه مهم نیست اماحالا

چقدرخوبه صبح که ازخونه میام بیرون کسی نیست که ببینم کسی نیست که بگه کجامیری کسی منتظرت نیست دل کسی برات تنگ نشه کسی نخوادت تاگرفتارووابسته نشی بری وبری تاسرت به سنگ بخوره وبفهمی زندگی چقدربی ارزشه جایی که بخاطرفرارازهمه این دلتنگی هابخاطرهمون شکست عشقی مسیرزندگیت عوض میشه ویه آدم دیگه ای میشیی

 وچه احساس پوچی که همه موقعیت های زندگیت ویکی یکی بخاطریه بی وفای نامردازدست بدی...

ازت متنفرم بخاطرنابودکردن باورهام


شاید چون.......

شاید.......
تو بگو دلیلشو
دلیلی داری برای گفتن؟
برای رفتن . برای شکستن یه احساس . یه باوری که ترک برداشت.....
شاید ندونستن دلیلش برام بهتر باشه

هرگزتوجیهی رونمی پذیرم

هرگزنمی بخشمت تادم مرگ

توخودشیطانی!!!


ما مثل دفترهای قدیمی کاهی بودیم
دو به دو به هم چسبیده
هر کداممان را که میکندند...
آن یکی هم بیرون میزد از زندگی
حالا سیمی مان کردند
که با رفتن دیگری کک مان هم نگزد

بعد رفتنت عزیزم بس که تنهایی کشیدم
قامتم خمیده از بس عشق تو به دوش کشیدم
تو غم بی همزبونی هی می شکتم لحظه هام و
روی برگه های شعرم خالی کردم عقده هام و
خاطرت جمع هر جا باشی توی غربت یه کسی هست
خاطراتت زندگی شه اون غریبه خاطرت هست ؟
اون که تو هفت آسمونش یه ستاره هم نداره
اون دلم که دلخوشیشه گل من کسی رو داره
مثل دیگرون نبودم سر راه تو نبستم
می دونستم نمیای و چشم به جاده ها نشستم
خاطرت جمع تو دل من تو حسابت پاکه پاکه
این خطای دل من بود اون که افتاده به خاکت
تو روزایی که نبودی نمی دونی چی کشیدم
صبح تا شب زخم زبون از هر غریبه ای شنیدم
گل من سرت سلامت تو که خوش باشی غمم نیست
این همیشه ارزومه پس دلیل ماتمم نیست
دیگه از گریه گذشته به جنون کشیده کارم
تو که خوشبختی عزیزم دیگه غصه ای ندارم



یک وقتایــــی هســت کـــه
بایــد لـــــم بدی یه گــــوشه...
و جــریان زندگیــت رو فقـــط مــــرور کنی.
بعــدشم بگـــی:
"به سلامتــــــــی خــــودم که اینقـــدر تحمـــل داشتـــم.....!

ﻗﺎﻧﻌﻢ

او ﻗﺴﻤﺖ ﻣﻦ ﻧﺒﻮد

ﻣﺎل ﻣﺮدم ﺑﻮد

ﻗﺮﺑﻮن دل ﺧﻮدم ﻛﻪ ﻣﺎل ﻣﺮدم ﺧﻮر ﻧﯿﺴﺖ 


  

✔هر زمانی فهمیدی قرار نیست با هر زن یا دخــتری که دوست شدی به رختخواب بروی...✔
✔هر زمانی فهمیدی هر کسی که "دوستت" شد "دوست دخترت" نیست...✔
✔هر زمانی فهمیدی برای جواب "سلام" یک دختر باید به یک "علیک" محترمانه فکر کنی نه یک مکان خالی...✔
✔هر ...زمانی فهمیدی برای بودن با یک دختر باید "مرد" باشی نه "نر"...✔
✔هر زمانی فهمیدی "شانه ات" را باید به یک دختر هدیه کنی نه "زور بازویت" را...✔
✔هر زمانی فهمیدی با حرف هایت فقط باید دل "یک" دختر را شاد کنی...✔
✔هر زمانی فهمیدی فقط باید برای "یک" دختر "مرد" باشی...✔
✔هر زمانی فهمیدی زن "تکیه گاه" میخواهد...✔
✔هر زمانی فهمیدی دختر "توجه" میخواهد...✔
✔هر زمانی فهمیدی عشقت باید "پاک" باشد...✔
✔هر زمانی فهمیدی باید به "یک دختر" عشقت را ثابت کنی نه "چند دختر"...✔
✔هر زمانی فهمیدی دل "کاروانسرا" نیست...✔
✔هر زمانی فهمیدی زن "حساس" است؛میشکند...✔
✔هر زمانی فهمیدی آن چیزی که قصد شکستنش را داری "دل" است نه "بازیچه"...✔
✔هر زمانی فهمیدی حرف هایم را...✔
✔آن زمان میتوانی روی همراهی و همدلی یک ""جنس مخــــــالفت"" حساب کنی...✔

دوست دارم بنویسم....

از خیلی چیزااااا....رک و راست....

امااااااااا.....

نمیدونم این روزا حالم خوبه یا بد....

خوشحالم یا ناراحت....
...
این روزا واسه من روزای تازه ای نیییست....

فقط میخوام خوب بگذره.....

خدایا لطفا یکم پایین تر رو هم نگاه کن...زود روتو بر نگردون...یکم دقت کن...شاید منو دیدی...

اون پاییییییین...دور از بقیه....خیلی دور تر...

من دائم واست دست تکون میدم....


 

 

پسری یه دختری دوست داشت که تو یه سی دی فروشی کار میکرد.
اما به دخترک درمورد عشقش هیچی نگفت...هر روز به اون سی دی فروشی میرفت و یه سی دی میخریدفقط واسه اینکه با دختره صحبت کنه...

بعد از یک ماه پسرک از عشق اون مرد...

وقتی دخترک به خونه ی پسرک رفت و خبری ازش گرفت...

مادر پسرک گفت که او مرده و اون رو به اتاق پسره برد....دخترک دید که تمام سی دی ها باز نشده....

دختر گریه کرد و گریه کرد تا مرد.......

میدونی چرا گریه میکرد؟؟؟

چون تمام نامه های عاشقانه اش رو توی جعبه های سی دی میذاشت و به پسرک میداد...
ادامه ...

 

 

دل ادم چه زود "خر" میشود...!

با یک " دلخوشی " ...

با یک هستم "...
...
با یک " ترس "...

با یک " نوازش "...

با یک " اغوش "...

و...چه راحت "خرد" میشود...

با یک نگاه " متفاوت "...

با یک حرف " نامتعارف "...!!!!


    

من شیفته ی آن بوسه ی هول هولکی ام
که دیرت شده اما
از خیرش نمی گذری

تمام تنم میلرزد…

از زخمهایی که خورده ام..!!

من از دست رفته ام…شکسـ ــ ـ ـته ام
...
می فهمی؟؟

به انتهای بودنم رسیده ام

اما…!

اشــــــک نمیریزم

پنهان شده ام پشت

لبخـــندی که درد میــــکند
ادامه ...


آدمی که دوستت دارد
خیلی زودبرایت عادی می شود،
حرف هایش، دوستت دارم هایش...
و تو خیلی زود کلافه میشوی
ازبهانه هایش، اشکهایش، توقع هایش.
و چون تصور میکنی که همیشه هست، همیشه دوستت دارد؛
هیچوقت نگاهش نمیکنی

نگرانش نمیشوی،
برای از دست دادنش نمی ترسی...
او همیشه هست

اما

او هم آدم است...
روزی که کارد به استخوانش برسد
کوله بار اندوهش را برمی دارد
و بی سر و صدا می رود...
حسی به من می گوید
آن روز، بی اراده صدایش می زنی

اما

جوابی نمی آید...
فقط
برایت
جای پایش می ماند !


هنــوز هســــــت!
عشـــق واقعى را میگویم...
خیانت هست،دروغ هست،بازى با دل هم هست ، درســت ...!
ولى یه جایى گوشه ى پاک دله بعضیا ، به دور از گناه و بدى ،
هنوز هم هســــت عــشـق واقـعى



گاهی پرستیدن ، عبادت نیست,با اینکه سر رو مهر میذاری... گاهی برای دیدن عشقت,باید سر از رو مهر برداری... یک عمر هر دردی به من دادی,حس میکنم عینِ نیازم بود... جایی که افتادم به پای تو,زیباترین جایِ نمازم بود...

نظرات 1 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:21 ب.ظ http://taziyane2.blogsky.com

سلام
ممنون میشم بیای ئاسه تبادل لینک
مر30
من علی هستم

http://taziyane2.blogsky.com

سلام
باکمال میل موافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد