دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...
دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...

ﻣﺮﺍ ﺑﺎ ﺣﻘﻴﻘﺖ ﺑﻴﺎﺯﺍﺭ ، ﺍﻣﺎ ﻫﺮﮔﺰ ﺑﺎ ﺩﺭﻭﻍ ، ﺁﺭﺍﻣﻢ ﻧﻜﻦ!!!

مــخاطب خاص: خاص بودن خاصیت توست تـــو همـیشه خاص می مونی ، چــون سلیقه ی منی ...

چون اومدی ومنوباحرفهات آروم کردی بااینکه خودت کوه دردی...مرسی 

دیگه زخمام دردندارندچون ازعصب گذشتن من خوبم وزندگی میکنم

لعنـت به اونایی که خود عوضیشون
تو بغل یکی دیگـست
ولـی...
یاد کثیفشون پیـش ماست!!!


درست همون موقعی که داری از دوریش به هم میپیچی...
اون داره تو بغله یکی دیگه به هم می پیچه؛
ای عشق لعـــنت بر تو باد...!


نمیدونی گاهی یک حقیقت تلخ بهترازدروغ شیرین میتونه باشه اگرباعث بشه من حس کنم دیگه بازیچه نیستم

اگه بدونم نقابی که برچهره داره واقعیست من آسوده خاطرمیمیرم

تمام دردمن وحتی مردم من همینه که حتی بخاطریک رودروایسی ساده ممکنه حرف دلمون وبهم نزنیم

اینکه من نتونستم رودرروبگم ازت متنفرم همینه امامیدونم تواگه بودی میگفتی

آره اماهمیشه یک خرمث من پیدانمشه که سوارش بشی یک گرگ یک روزپیدامیشه میاذتیکه تیکت میکنه

میدونم خریت کردم وتوسوارم شدی...چون جنبه محبت زیادی رونداشتی آره امثال مث توبایدهمیشه تشنه محبت بمونن

  

این روزها ” بی‌ ” در دنیای من غوغا میکند !
بی‌ کس ، بی‌ مار ، بی‌ زار ، بی‌ چاره بی‌ تاب ، بی‌ دار ، بی‌ یار ،
بی‌ دل ، بی‌ ریخت ، بی‌ صدا ، بی‌ جان ، بی‌ نوا
بی‌ حس ، بی‌ عقل ، بی‌ خبر ، بی‌ نشان ، بی‌ بال ، بی‌ وفا ، بی‌ کلام
، بی‌ جواب ، بی‌ شمار ، بی‌ نفس ، بی‌ هوا ، بی‌ خود ، بی‌ داد ، بی‌ روح
، بی‌ هدف ، بی‌ راه ، بی‌ همزبان
بی‌ تو ، بی‌ تو ، بی‌ تو

بی بهار


من آدم نرفتن ام، آدم دوست موندن، یا اصلن آدم دیر رفتن ام،
خیلی دیر...
اما وقتی برم، دیگه آدم برگشتن نیستم. آدم مثل قبل شدن نیستم. باور کن !


سلامتـــــــــــــــی
همــــــه اونایی که این روزها درگیر خــــریدن کادو ولنتاین نیســــتن
سلامـــــتی اونایی که عشــــقی ندارن که بهــــــــش کادو بــدن
سلامتــــــی اونایی که سالـــــــهای قبل به کسی کادو دادن که لیاقت نداشـــــــته
سلامتی تنهایی که اگه تنها باشی 1 درد داری اما با بی لیاقت باشی 1000 درد داری
سلامتی اونایی که حاضرن ولنتاین رو تنها باشن اما به خاطر گرفتن کادو با کسی نباشن
سلامتی اونی که وقتی داره از کنار یه جایی میگذره ودوتا عاشق و میبینه یاد خودش میفته که چقدر تنهاست واشک رو گونه هاش جاخوش میکنه
سلامتی اونی که تو خونش نشسته زانوشو بغل گرفته وداره به عشقش فکر میکنه که معلوم نیست الان با کی داره ولنتاینشو جشن میگیره
سلامتی اونی که میره یه کادوی عشق واسه عشقش میخره، اما وقی میرسه خونه کادوش کنه یادش میفته خیلی وقته تنهاست وموقع خرید کادو حواسش نبوده اونوقت مجبور میشه یا بذارتش یه گوشه یا به مامانش هدیه بده
سلامتی عاشقایی که همیشه ولنتاینشونو فقط و فقط با یکی جشن می گیرن...



مطمــــئن باش دنیا همیــــشه اینــــطور نمــــی ماند...
یــــک روز هــــم "او" خیانت می کنـــد
و تـــو روز و شــــب هایت
می شـــود مثــــــل حال و روز الان مــــن
اونوقت است که من می خـــــــندم!
از تـــه دل!!!


تــــو زندگــــی خـــیلی از مـــا یــــه
شبــــایی بـــوده
که فقط خـــــدا میـــدونه
چه جــــوری ســـــر کردیـــــم تا صــــبح...!!!

از یــــه جایی به بـــعد،به همه چیز وهمه کس بی اعتـــنا میشـــی
نــــه از کســــی میــــرنجـــی...
نــــه به عشق کســــی دل میبــــندی...
از یه جایی به بـــعد دیگه دوست نداری کسی وبه خلــوت خودت راه بدی
حتی اگه تنــــهایی ودلتنگــــی کلافه ات کــــرده باشــــه.
ازیه جایی به بعــــد باور میکنی کسی برای تنــــها نموندن تـــو نمیاد.
اگه کـــسی میاد برای تنها نبــــودن خودشه........


تو ی این چند سال عمرم
یه چیزو خوب فهمیدم
گذر زمان هیچ چیز و حل نمی کنه...
فقط ماست مالی میکنه...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد