دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...
دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...

ایـــن روزهـــآ ... پــــر از احــــســآســم، امـــآ ... خــآلـــی از اعـــــتـمـآد ...!!!!

توی این 9ماهی که ازجداییمون میگذره فقط یک بارباهم رودروشدیم وچندباربارهم بهم اس ام اس دادی

ومن هرگزشروع کننده نبودم بااین که توتمام کننده این رابطه شدی وباعث شدی من بازجرفراوان ازتوی نامرد

جداشم وزندگی ام رابرای اولین باربدون توشروع کنم!!!

تولدی دوباره بودلحظه ای دلکندنم ازتووبرای توزندگی جدیدبایارجدید!!!خب من هرگزخواسته آنچنانی ازتونداشتم در

قبال مراقبت وهمراهی ازت.اینکه متولدشدم بخاطرکامل شدن شناختم ازتوبوددیگه کوروکرنبودم دیگه حقایق جلورویم بودوداشتم تحلیل میکردم همه رفتارات بامن چه خوب وچه بدوحتی وقتی که داشتی سردمیشدی ومن ساده دل بودم که عیب رادرخودجستجومیکردم!!!

فکرمیکردم زندگی بی توبرام دیگه ارزشی نداره اماحالافهمیدم زندگی من ارزش باتوبودن رانداشت واین توبودی که بی ارزش بودی...آره اگه داشتی به قلب عاشق من احترام میگذاشتی وبدون خیانت به من میرفتی ومیدونستی که من بخاطرعلاقه ام بهت حاضربه فداکاری بودم...

خلاصه مطلب اینه که وقتی ازمن چندماه قبل درخواست کمک کردی من باهمه تنفرم یهورام شدم وقبول کردم درخواستت رو

دقیقامث اون ماری که ازتوسبدمارگیربی اختیارباصدای فلوتش درمیادوکاملارام ومطیعش میشه

نمیخوام هربارکه خبری ازت میشه بهم بریزم بذاربه دردخودم بمیرم وتوخیالم روزی صدباربجای اینه برات بمیرم

برای دلم بمیرم وتوروح عشقمون هرشب فاتحه بخونم وازخداآرزوکنم منووبهاروامثال مث ماکه بهمون خیانت شددرآرامش زندگی کنندواون نامردی روکه بهمون خیانت کردومیادهرازگاهی بهممون میریزه ومیره روبخداواگذاریمش...


دلِ من  همی با تو مهر آورد...هرجاکه هستی بهارواست دعای خیروسلامتی میکنمدوستت دارم هوارتااااا

  



ﺑﺎﯾـــــﺪ ﺁﺭﺍﻡ ﺭﻓﺖ،

ﺁﻧﻘــﺪﺭ ﺁﺭﺍﻡ ﮐﻪ ﺣﺘﯽ ..
ﺭﻭﺯﯼ ﺩﻟــــﺶ ﺑﺮﺍﯼ ﺻﺪﺍﯼ ﻗﺪﻣﻬﺎﯾﺖ ﺗﻨﮓ ﺷﻮﺩ .
ﺁﻧﻘـــــﺪﺭ ﺁﺭﺍﻡ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺁﺭﺍﻣﺸﺖ..
ﺩﻕ ﮐﻨﺪ،

ﺍﯾــــﻦ ﺳﺰﺍﯼ ﮐﺴﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻗﺪﺭﺕ ﺭﺍ ﻧﻤﯽ ﺩﺍﻧﺪ ...


بذار رک بگم
وقتی داری تلاش می کنی
کسی رو که رفته فراموشش کنی
در واقع منتظری که برگرده...



هرکی عاشق میشه میگه میمیرم برات،

چرا یکی نمیگه میمونم باهات؟؟؟




"ﺯﯾﺎﺩﯼ ” ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺷﺘﻢ !
ﻣﯿﺪﺍﻧﯽ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺍﺯ ﮐﺠﺎﺳﺖ ؟ !
ﺍﺯ ﺗﻮ ﻧﯿﺴﺖ !
ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺍﺯ ” ﻣﻦ ” ﺍﺳﺖ . . .
ﻫﺮ ﺟﺎ ﺭﻧﺠﯿﺪﻡ ﺑﻪ ﺭﻭﯾﺖ
ﻧﯿﺎﻭﺭﺩﻡ !
” ﻟﺒﺨﻨﺪ ” ﺯﺩﻡ !
ﻓﮑﺮ ﮐﺮﺩﯼ ﺩﺭﺩ ﻧﺪﺍرﺩ ، ” ﻣﺤﮑﻢ
ﺗﺮ ” ﺯﺩﯼ . .


تمام تنم میلرزد…
از زخمهایی که خورده ام…!!
من از دست رفته ام…شکس ته ام
می فهمی؟؟
به انتهای بودنم رسیده ام
اما…!
اشک نمیریزم
پنهان شده ام پشت
لبخندی که درد میکند


هیچگاه نفهمیدم چه رازیست بین دل و دستم! ازدستم رفت هرچه دل بستم!




ﺑﺪﺗﺮﻳﻦ ﻧﻮﻉ ﺧﻮﺩﻛﺸﻰ ﺍﻣﻴﺪﻭﺍﺭ ﺑﻮﺩﻥ ﺑﻪ ﭼﻴﺰﺍﻳﻴﻪ ﻛﻪ ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﻧﻤﯽ ﺍﻓﺘﻨﺪ ....

نظرات 1 + ارسال نظر
لیلا یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:32 ق.ظ

الاهی خیر نبیند کسی که دارو ندارت رو ازت بگیره و کاری کنه که خودت با پای خودت از خانه اش بروی و پا به همه زندگیت بزنی آن هم بعد 28 سال زندگی ، از این دنیا متنفرم لعنت به دنیای بی وفا

اینکه یکی بعدازاینهمه سال زندگی کسی روکه بایدپناهش باشه بایدتکیه گاهش باشه نامردببینه دیگه به کی میتونه اعتمادکنه دیگه چطورمیشه این همه بی وفایی ونامردی روتحمل کرد!!!
منم واقعاناراحتم چراهمچین آدمایی تواین دنیاهستن
حال تورودرک میکنم اماعمق دردت رونمیتونم چون سالهایست ونمیشودباهیچ چیزجبران کردسالهایی که زندگیت رابپای کسی بریزی که ممکنه روزی شلوارش 2تابشه روزی بره سراغ اعتیادوهمه چی رودودکنه حتی عشق واحساس
اماچرایکی اینقدرخوشی میزنه زیردلش که میخوادبه همه چی برسه راحت ویکی اینقدرخسته که حاضره همه چی روبذاره وفرارکنه:
دیروزیکی ازنزدیکای منم دنبال دادخواست طلاق بودبایه بچه کوچیک دنبال طلاق رفت اخه شوهرش بی رگ وبی غیرته آخه مادرشوهرش دخالت میکنه وپسرش وهی پرمیکنه بخاطراینه بی کاره وزنش داره کارمیکنه بعداز15سال داره جدامیشه
ازچی بگم که دلم مث دلت خونه
امایه چیزی منوآروم میکنه اینم اونه که توی اون دنیاتقاص ازش میگیرم
دنیای نامردی وفانی خودراباهمه متعلقاتش داده ام به یارنامردوکوله بارم یادخدامقداری اشک ودل شکسته که شک ندارم خداناظروشاهداین همه ستم ظالم وآه مظلوم هست
من به چشمم دیدهام که چطوریکی تقاص ظلمش وپس داده نگران نباش وصبورباش ممکنه همه چی درست بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد