دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...
دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...

تنهایی وقتی سخته که بدونی : اونی که تنهات گذاشت , تنها نیست ......


وقتی نشدحرف دلم روراحت بزنم این شدعاقبت من که همش این پستهای غمگین وناامیدکننده روبزنم

اینکه میدونم مینویسم وفایدهای نداره اینکه منم ویک دنیاشکست وتنفرپس بایدتموم کنم این نوشتن رو...

می دونی چی بیشتر از همه آدم و داغون می کنه؟!

اینکه هر کاری در توانت هست براش انجام بدی...
آخرش برگرده بگه

مگه من ازت خواستم....آره تواینجوری بودی وجوابم همه فداکاری هام رواینجوری دادی

نمک نشناس...زخم که میخوری..خوب مزه مزه اش کن..حتماً نمکش آشناست !

بزرگترین حماقت زندگی می تونه این باشه
که به کسی که اشکاتو میبینه و بی اعتنا میره ،
برای بار دوم اعتماد کنی ....!

خوبم …!
باور کنید …؛
اشک ها را ریخته ام …
غصه ها را خورده ام …؛
نبودن ها را شمرده ام …؛
این روزها که می گذرد …
خالی ام …؛
خالی ام از خشم، دلتنگی، نفرت …؛
و حتی از عشق …!
خالی ام از احساس …
.
.
.
می خواهم خودکشی کنم؛
نه اینکه تیغی بردارم و رگم را بزنم؛
قید احساسم را می زنم …
 

لاک غلط گیر را برمی دارم و “تو” را از تمام خاطراتم پاک می کنم

“تـــو” غلط اضافیِ زندگیم بودی ...





ترانه خداحافظی میخوام بخونم

خداحافظ ای یاربی وفا...


امروز خاطراتت را سوزاندم اما بوی خوش هیزمش بیقرارم کرد . . .......♫.*.♪.*.♪. *♪★*♪.*♫*★..♪.*..**)¯`v´¯(**...♫.*.♪*♪★♪*♪.*♫*★..♪.*★.♫♪................♥♥`*.¸.*´.♥♥...............♥¸.•´¸.•*´¨(¸•*¨(♥..... ►)`*•.¸ )`*•.¸ ¸.•*´( ¸.•*´(◄...... ♥)*•´¨)´¸.•´¸.•*♥♥¸.•´¸.•*´¨(¸•*¨(♥.......►)♪★  ★(◄.......♥)*•´¨)´¸.•´¸.•*♥♥¸.•´¸.•*´¨(¸•*¨(♥..... ►)`*•.¸ )`*•.¸ ¸.•*´( ¸.•*´(◄...... ♥)*•´¨)´¸.•´¸.•*♥........

ایـــن روزهـــا هــــوا خیلـــی غبـــار آلــــود اســـت؛
گـــرگ را از ســـگ نمــی تـــوان تشخیـــص داد !
هنگـــامـــی گـــرگ را می شنـــاسیـــم؛
کـــه دریـــده شـــده ایــــم


فاجعــــه یعنى…
آنقدر در تو غــرق شـــده بودم
که از تلاقـــى نگاهـــم بادیگرى احســـاس خیانــت میـــکردم!!
عشـــق یعنى همین…

اماافسوس توقدرندانستی...


در دستــــــرس بودنــــــت دیــــــگر بــــــرایم ارزش نــــــدارد ….
اکــــــنون نــــــه مـــشـــتـــرک هســـــــــتی ؛
نــــــه مــــــورد نظــــــر … !!!


کنــارت هستند ؛ تا کـــی !؟
تا وقتـــی که به تو احتــیاج دارند …
از پیشــت میروند یک روز ؛ کدام روز ؟!
وقتی کســی جایت آمد …
دوستت دارند ؛ تا چه موقع !؟
تا موقعی که کسی دیگر را برای دوســت داشـتن پیــدا کنـند …
میگویــند : عاشــقت هســتند برای همیشه نه …
فقط تا وقتی که نوبت بــــــازی با تو تمام بشود !
و این است بازی باهــم بودن … !


تا تو هیچ فاصله‌ای نبود ...
تا تو فقط من بودم ...
و از تو فقط من مانده بودم ...
هرجا که خالی بود تو بودی ...
و هرچه که پُر بود، شبیه دل من بود ...
اما تا تو یک دل هم یک دل بود ...
من برای این دل کم بودم ...
اما تو هیچ نبودی حتی کم !!!


هی لعنتی ...

اون طوریم که تو فکر میکنی نیست ...

شاید عاشقت بودم ، روزی .....!

ولی ببین بی تو

هم زنده ام ،

هم زندگی میکنم ...

فقط گاهی در این میان ،

یادت ...

زهر میکند به کامم زندگی را ...

همیــــن !!!



یعنی میشود روزی برسد...

که بیایی!

مرا در آغوش بگیری ...

بخواهم گله کنم!

بگویی هیــــــــــــــــــس...

همه کابوس ها تموم شد...!


 اماسنگ قبرم روببین...مزگ رامیگویم نه تورا....




چشام بستست نمیخوابم



چشام بستست ولی فکرم یه عمره که نخوابیده

مرورت می کنم هر بار بهم حس جنون میده

نفس میکشم و اشکام نشون میدن چقدر خستم

نمی دونی چرا زنده ام نمی دونم چرا هستم

نمی دونم چرا هستم

نمیخوام با یه دلشوره که افتاده توی جونم

تو رو از اتفاقی که نیفتاده بترسونم

صبوری میکنم هر بار یه حسی تو دلم میگه

دلت آروم گرفت آخر

ولی پیش یکی دیگه

از امروز هر شبم گریست با یه حس عذاب آور

شب و روزام یکی میشن با این قرصای خواب آور

نگفتی خسته ای از من نگفتی که داری میری

فقط دیدم به جای من داری تصمیم می گیری

سپردی من رو دست کی به دیوارای این خونه

من و این قرص خوابی که واسم لالایی میخونه

هنوز هرجای این خونه واسم خاطره می سازه

نگاهم سمت چی باشه منو یاد تو نندازه

منو یاد تو نندازه....

همه چی تموم شد ... خداحافظ

سخترین جمله ای که می تونه آدمو داغون کنه...



دنیا , دنیای ریاضی است . . .

وقتی عشق را تقسیم کردند و تو . . . خارج قسمت من شدی....


وابستگــی هــا

وام هـــای کــوتـــاه مــدتــی هستــند...


با بهــره هـــای سنگیــن ...!!!


احساس می کنم بازی را باخته ام!

هیچکس هواسش نیست.....

من یار بودم نه حریف...

یکی میپرسد اندوه تو از چیست؟

سبب ساز سکوت مبهمت چیست

برایش صادقانه مینویسم :

برای آنکه باید باشد و نیست..



هر بار که می خواهم به سمـتـت بیایم یادم می افتد
”دلـتـنـگی”
هرگز بهانه خوبی برای تکرار یک اشتباه نیست….!




آن که میرود نمیداند

اما...

آن که بدرقه میکند خوب میداند کاسه آب معجزه نمیکند..!



بغض بزرگترین نوع اعتراض در برابر آدم هاست

اگر بشکنه دیگه اعتراض نیست

التماسه...!!


دربی قراریهایم
درتنهایی هایم
دردلتنگیهایم
یادت مانده است
اینها مرا دیوانه ترمیکنند

نه آرام...


باد آورده را باد میبرد تو که با پای خودت آمده بودی....!l


مقصرخودمم

عشق را به کسی ارزانی کردم که...

اززندگی جزآب وعلف روزانه،نه میفهمید ونه میخواست!


ﻣﻦ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺑﺎ ﻭﺳﻌﺖ ِ ﻧﺒﻮﺩﻥ ِ ﺗﻮ

ﺯﯾﺴﺘﻪ ﺍﻡ ،

ﮐﻪ ﺩﯾﮕﺮ ﺁﻣﺪﻧﺖ ، ﺩﺭﺩﯼ ﺍﺯ ﻣﻦ ﺩﻭﺍ ﻧﻤﯽ

ﮐﻨﺪ !!
ﻧﯿــــﺎ !!

ﻣﺪّﺗﻬﺎﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺠــﺎﯼ ِ ﺗـــﻮ ،

ﺑــﺎ ﺟــﺎﯼ ِ ﺗــﻮ ، ﺍُﻧﺲ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﻡ....

روزی می رسد که تنها برگ برنده ات

دل می شود ولی تو دیگر حاکم نیستی.......



داغ یک عشق قدیمی اومدی و تازه کردی

سخت ترین لحظات انسان در هنگام انتظار است و چه سخت است انتظار بی حاصل چه سخت است انتظاری که جز گذزان وقت چیز دیگری را نداشته باشد و چه سخت است ...
لحظاتی که نفس نفس میزدم زعشقت وتوبی خیالم بودی

ﺍﯾــﻦﺭﻭﺯﻫـــﺎ

ﺑﯿﺸــﺘﺮ ﺍﺯ ﻫــﺮ ﺯﻣــﺎﻧﯽ

ﺩﻭﺳـﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺧــﻮﺩﻡ ﺑﺎﺷــﻢ

ﺩﯾﮕــﺮ ﻧـﻪ ﺣــﺮﺹ ﺑﺪﺳــﺖ ﺁﻭﺭﺩﻥ ﺭﺍ ﺩﺍﺭﻡ

ﻭ ﻧﻪ ﻫـــﺮﺍﺱ ﺍﺯ ﺩﺳــﺖ ﺩﺍﺩﻥ ﺭﺍ

ﻫﺮﮐـــﺲ ﻣـــﺮﺍ ﻣﯿـــﺨﻮﺍﻫﺪ ﺑـﺨـــﺎﻃــﺮﺧــﻮﺩﻡﺑﺨﻮﺍﻫــﺪ

ﺩﻟــﻢ ﻫـــﻮﺍﯼ ﺧـــﻮﺩﻡ ﺭﺍ ﮐـــﺮﺩﻩ ﺍﺳــﺖ !...


شروع شد ...
عذاب عشق

وپایان یافت...

خیانت معشوق


نظرات 3 + ارسال نظر
مریم بانو جمعه 17 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:03 ق.ظ http://m-z-f.blogsky.com

سلام.

ﺍﯾــﻦﺭﻭﺯﻫـــﺎ

ﺑﯿﺸــﺘﺮ ﺍﺯ ﻫــﺮ ﺯﻣــﺎﻧﯽ

ﺩﻭﺳـﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺧــﻮﺩﻡ ﺑﺎﺷــﻢ

ﺩﯾﮕــﺮ ﻧـﻪ ﺣــﺮﺹ ﺑﺪﺳــﺖ ﺁﻭﺭﺩﻥ ﺭﺍ ﺩﺍﺭﻡ

ﻭ ﻧﻪ ﻫـــﺮﺍﺱ ﺍﺯ ﺩﺳــﺖ ﺩﺍﺩﻥ ﺭﺍ

ﻫﺮﮐـــﺲ ﻣـــﺮﺍ ﻣﯿـــﺨﻮﺍﻫﺪ ﺑـﺨـــﺎﻃــﺮﺧــﻮﺩﻡﺑﺨﻮﺍﻫــﺪ

ﺩﻟــﻢ ﻫـــﻮﺍﯼ ﺧـــﻮﺩﻡ ﺭﺍ ﮐـــﺮﺩﻩ ﺍﺳــﺖ !...

خیلی خوب و تامل برانگیزه.

موفق باشید

سلام مرسی ممنون ازلطفت

بهار جمعه 17 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:42 ب.ظ

سلااااام!
خیلی ببخش که این مدت ننوشتم چیزی برات... راستش نمیخواستم حال بد و ناراحتی هام رو به کس دیگه ای منتقل کنم!
و اینکه واقعا نمیدونم در جواب اینهمه محبتت و لطفی که بهم داری چی بگم اصلا ... مرسییییییی

این جمله عالیه: " بزرگترین حماقت زندگی می تونه این باشه که به کسی که اشکاتو میبینه و بی اعتنا میره ،
برای بار دوم اعتماد کنی ....!"
و من یه احمق به تمام معنام

مراقب خودت باش
راستی آهنگ وبلاگت ... محشره!

سلام.دخترتوکجایی نگرانت شدم دلم واست تنگ بودبخدا.
باخودت چیکارکردی!!!!!!!
ببین حال وروزمنو.نمیدونم چی شده اماچی میتونم بگم جز...
غریب تر اززنی که اشک می ریزدودرددارد
مردی است که هنوز نمی داند چگونه او را آرام کند ..
ومن دوست دارم باعث آرامشت باشم
پس قسم ت میدم خودت وسرزنش نکن منم اشتباه تورومرتکب شدم
منم احمقم که رفتم وبهش کمک کردم و...خودت خبرداشتی پس عشق همینه که همش فریب میخوری وخرمیشی ومنم شدم چندماه پیش امابیاباهم عهدکنیم اگه زمین به آسمون بیاددیگه اشتباهمون روتکرارنکنیم
خودت روسرگرم کن من الان به عنوان مثال تو فیس بوک میچرخم ودرگیرشم ودیگه به گذشته ودردام کمترفک میکنم باعث شده وقت بیکارواسه فک کردن نداشته باشم
باهام حرف بزن شایدآروم بشی

بهار چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:41 ق.ظ

ببخشید نگرانت کردم

مرسییییی خیلی ماهی

خودمم همون اشتباهی رو کردم که سعی کردم جلوی تو رو برای انجامش بگیرم ... میدونی خیلی حس بدیه که بعد کلی دردسر کشیدن و فراموش کردن، کسی که یه روز برات مهترین آدم زندگیت بوده و نقطه ضعفت رو میدونه ازش بر علیه خودت سواستفاده کنه

ولی دیگه مهم نیست! مهم الان اینه که الان بعد کارایی که کرده دیگه واقعا هیچ حسی نمونده و برام کاملا بی تفاوته!
دیگه قیامت هم بشه، این حماقت رو تکرار نمی کنم

بازم ممنون که هستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد