دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...
دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...

گفــتنِ "دوستــــت دارم " نظر لــــطــــــفـــم نبود !! نظرِ دِلـــــــم بود ...

دَم از بازی حکم میزنی!
دَم از حکم دل میزنی!
پس به زبان “قمار” برایت میگویم!
قمار زندگی را به کسی باختم که “تک” “دل” را با “خشت” برید!
باخت ِ زیبایی بود!
یاد گرفتم به دل ، “دل” نبندم!
یاد گرفتم از روی “دل” حکم نکنم!
دل را باید بُــر زد جایش سنگ ریخت که با خشت تک بــُری نکنند!



مدارا میکنم وقتی که تو میری
میدونم با یه حسِ تازه درگیری
دروغ و از توی چشمات میخونم
همون وقتی که تو دستامو میگیری




گفتم بزرگترین اشتباه:گفت عاشق شدن
گفتم بزرگترین شکست:گفت شکست عشق

گفتم بزرگترین درد:گفت از چشم معشوق افتادن
گفتم بزرگترین ماتم:گفت در عزای معشوق نشستن

گفتم شیرین ترین عشق:گفت شیرین و فرهاد
گفتم زیباترین لحظه:گفت درکنار معشوق بودن
گفتم بزرگترین رویا:گفت به معشوق رسیدن

پرسیدم بزرگترین آرزویت:

اشک درچشمانش جمع شدو با نگاهی سردگفت



به سلامتی اونی که . . .
وقتی فهمید اشکاش برای کسی ارزش نداره
به اجبار دردشو پشت لبخندش پنهون کرد . . .



هــمــیــشـــــــه نــــبــایـــد هــمـــه چــیـــز را تـــوضـــیــح داد

وقـتــی کســی بــرای نـداشــته هــایــت بـــهـانــه مـیـگــیــرد

بـهتـر اســـت او را هـــم نــداشــته بـاشـــی تــا بــه نـــداشـــتـه هــایــت اضــافــه شــود


عکس


نظرات 1 + ارسال نظر
مهرای جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:35 ق.ظ http://mehre1.blogfa.com/

hi
ok


… ز آفتاب

رخ نرگس و لاله بینی پر آب

بخندد بدو گوید ای شوخ چشم

به عشق تو گریان نه از درد و خشم

نخندد زمین تا نگرید هوا

هوا را نخوانم کف پادشا

که باران او …
فردوسی
http://ganjoor.net/index.php?s=%D8%B9%D8%B4%D9%82&author=4

عشق یک واژه ناب فارسی است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد