دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...
دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...

سلام دوستان باوفا...


سلام خدمت همه اونایی که این وب روخوندن وبهش سرزدند،مخصوصابهارگلم که ازحال واحوالش

بیخبرم.فکرنکنی بیادت نیستم!هستم اماگاهی فک میکنم اگه بخوام حرفی بزنم سوتعبیربشه اما

بطورویژه دوستت دارم چون مخاطب خاص بودی کسی که همیشه فرشته نجات میخوامش کسی

که تولحظات ناامیدی باتمام دردهاش سنگ صبورم شد.هرکی میگه انسانیت مرده بیادببینه نجاتم

دادمراآنکه خودزخم خورده رفاقت بود، که چطورجملات توباعث شدسخت ترین لحظات جدایی ام تبدیل

به آرامش بشه هرچندکه داغون بودم امافهمیدم فقط من نیستم که بهش ضربه خورده وسختی

کشیده!ازتوممنونم بخاطراینکه بی هیچ تعلقی آمدی وبی هیچ نیازی رفتی ودورآدور نظاره نشستی

احوالاتم رومیخونی نوشته های سردوغم بارم رو!!!ومن ترااحساس میکنم...

مراقب خودت باش


وقتی دیر رسیدم...
با دیگری دیدمت...
فهمیدم که گاهی...
هرگز نرسیدن...
بهتراز دیر رسیدن است...شکستم


متــــــــاسفم…
نه برای تو که دروغ برایــــت خـــود زندگیست…
نه برای خودم که دروغ تنهـــا خط قرمز زندگیـــستــــ بـــرایم….
متاسفم که چرا مزه ے عشـــــــق را…. از دستـــــــــ تــــــو چشیــــدم…



فــکـــرم را پــُر کــرده!!!
فــکــر ایــنکه:
چــگــونــه بــه تــو فــکــر نــکــنم؟!



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد