دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...
دنیای نامرد(bahar61)

دنیای نامرد(bahar61)

اونایی که بهشون خیانت ونامردی شده بیان تو...

حواسم را هر کجا پرت می کنم,,, باز هم کنار تو می افتد

امشب آن یاربیوفاخبرزحالم گرفت!درست روزی که خواستم دوباره فراموشت کنم آمدی وبازرفتی وآرامش

روازمن گرفتی,گفتی سرنوشتت رااگربفهمم دلم برایت خواهدسوخت امامن دیگردلی ندارم که بسوزد

خیلی وقته که دیگه خوش نمیگذره!!

فقط میگذره.....

میخوام بهت فکرنکنم نمیشه میخوام به خاطرات خوب فکرکنم اماوقتی دلتنگ میشم وجودم پرکینه و

تنفرمیشه گاهی دیگه اندازش ونمیدونم عشق وتنفربرابرهم شدند!عشق به اینکه خوشی تنفرازاینکه

ناخوشم.کوفه دلم پرشدازبی وفایی!من دعوت شدم به شهردلت اماناخوانده نبودم که رانده شوم!چرا

تردم کردی منی که ایمانت بودم بنده شیطانم کردی...بعدازخوکردم به تنهایی به آخررسیدو حتی وجودم

رادرفیس بوک خیالم دردنیای مجازی ام فروختم وروحم راباحس انتقام ازتودرآخرت التیام بخشیدم...فقط

میخواهم فراموشت کنم راحتم بگذارتحمل ضربه هایت راندارم نامرد...توترکم کردی توخیانت کردی

من سادگی کردم من صبوربودم وتو!!!بادروغهایت فریبم دادی


ﺁﺩﻣﺎﯼ ﺭﺍﺳﺘﮕﻮ ....
ﺧﯿﻠﯽ ﺯﻭﺩ ﻭ ﺧﯿﻠﯽ ﺭﺍﺣﺖ ﻋﺎﺷﻖ ﻣﯽ ﺷﻦ ...
ﺧﯿﻠﯽ ﺭﺍﺣﺖ ﺍﺣﺴﺎﺳﺸﻮﻥ ﺭﻭ ﺑُﺮﻭﺯ ﻣﯿﺪﻥ .....
ﺧﯿﻠﯽ ﺭﺍﺣﺖ ﺑﻬﺖ ﻣﯽ ﮔﻦ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻥ ....
ﺧﯿﻠﯽ ﺩﯾﺮ ﺩﻝ ﻣﯽ ﮐﻨﻦ ....
ﺧﯿﻠﯽ ﺩﯾﺮ ﺗﻨﻬﺎﺕ ﻣﯽ ﺫﺍﺭﻥ ....
ﺍﻣﺎ .....
ﻭﻗﺘﯽ ﺯﺧﻤﯽ ﺑﺸﻦ ...
ﺳﺎﮐﺖ ﻣﯽ ﺷﻦ ...
ﭼﯿﺰﯼ ﻧﻤﯽ ﮔﻦ ....
ﺧﯿﻠﯽ ﺭﺍﺣﺖ ﻣﯿﺮﻥ ....
ﻭ ....
ﺩﯾﮕﻪ ﻫﻢ ﺑﺮ ﻧﻤﯽ ﮔﺮﺩﻥ ...
ﻭﻟﯽ ﺗﺎ ﺍﺑﺪ ﻣﯿﺸﮑﻨﻦ
ختم کلام


یادت باشه خدااشکهایی روکه بخاطروحتی ازدست توریخته ام روحساب میکنه

یادت باشه قلبی که بارهاشکستی جوابش ونمیتونی بدی چون ازت راضی نیست

یادت باشه نامردی کردی بهم یکی هم میادوبتونارومیزنه

ازهردستی گرفتی...




میگویـــند پرخاشگــر شده ام !
نه !
فقط هر کــس که لحظه ای یاد تو را از ذهــنم بگیرد
حتــی با یکـــ عطسه ی معمولــی
نمی خواهـــم سر به تنش بــاشد . . !
.
... میگوینــد خوابــــ ندارم !
نه !
فقط منتظر توام . . .
میترســم چشم روی هم بگذارم و بیــایی . . .
... .
.
.
چیزیــم نیست !
.
موسیقــی آرام گوش میدهــم !
.
اصلا اتفــاق عجیبی نیفتــاده . . .
.
فقط انگــار
.
دارد بلایی سرم می آیــد !!!


و امان از این بوی پاییزی و آسمان ابری
که آدم نه خودش میداند دردش چیست و نه هیچ کس دیگر
فقط میداند که هرچه هوا سردتر میشود
دلش آغوش گرم میخواهد


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد